Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Napinacz Paska Wielorowkowego (Pasek osprzętu).. Uszkodzony!

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Napinacz Paska Wielorowkowego (Pasek osprzętu).. Uszkodzony!

Postprzez cj_clon » 6 stycznia 2015, 14:14

Witam serdecznie, mam problem ze swoim LEONEM 1.9 TDI ASV.
Około 9tyś temu wymieniłem napinacz paska, oraz rolkę na alternatorze..
W dniu dzisiejszym zauważyłem dziwne drgania auta przy prędkości powyżej 100KM/h zajrzałem pod machę i zważyłem uszkodzenie napinacza paska (wyleciał olej z amortyzator-ka).
Z tego co wyczytałem odpowiedzialne na uszkodzenie napinacza jest sprzęgiełko, ale jak by nie było zostało ono założone nowe 9tys km temu sprzęgiełko jakie zostało założone to INA (nie żaden chińczyk) napinacz natomiast ruvila.

Więc teraz z mojej strony jest zapytanie do was czym możne być spowodowane tak szybkie zużycie wyżej wymienionych elementów..
Sprawdzając dzisiaj sprzęgiełko w następujący sposób.. obroty auta na 2-2.5 tys i zgaszenie wirnik alternatora staje momentalnie, a chyba powinien się jeszcze kręcić przez chwilę.. daję diagnozę uszkodzenia..(Czy mam rację)??

Proszę o pomoc gdyż niepokoi mnie ten fakt.. wymiana co 10tys km tych części doprowadzi do bankructwa..Wymieniające te części chcę wyeliminować sytuację przyspieszającą uszkodzenia..
Zobacz Profil
cj_clon
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27 czerwca 2014, 09:20
Auto: seat leon
Silnik: ASV 1.9

Reklama

Powrót do Leon 2 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość