Strona 1 z 1

Napinacz Paska Wielorowkowego (Pasek osprzętu).. Uszkodzony!

PostNapisane: 6 stycznia 2015, 14:14
przez cj_clon
Witam serdecznie, mam problem ze swoim LEONEM 1.9 TDI ASV.
Około 9tyś temu wymieniłem napinacz paska, oraz rolkę na alternatorze..
W dniu dzisiejszym zauważyłem dziwne drgania auta przy prędkości powyżej 100KM/h zajrzałem pod machę i zważyłem uszkodzenie napinacza paska (wyleciał olej z amortyzator-ka).
Z tego co wyczytałem odpowiedzialne na uszkodzenie napinacza jest sprzęgiełko, ale jak by nie było zostało ono założone nowe 9tys km temu sprzęgiełko jakie zostało założone to INA (nie żaden chińczyk) napinacz natomiast ruvila.

Więc teraz z mojej strony jest zapytanie do was czym możne być spowodowane tak szybkie zużycie wyżej wymienionych elementów..
Sprawdzając dzisiaj sprzęgiełko w następujący sposób.. obroty auta na 2-2.5 tys i zgaszenie wirnik alternatora staje momentalnie, a chyba powinien się jeszcze kręcić przez chwilę.. daję diagnozę uszkodzenia..(Czy mam rację)??

Proszę o pomoc gdyż niepokoi mnie ten fakt.. wymiana co 10tys km tych części doprowadzi do bankructwa..Wymieniające te części chcę wyeliminować sytuację przyspieszającą uszkodzenia..