Witam,
Od pewnego czasu mam problem z układem kierowniczym - pacjent leon 1P 2.0 TDI 2006.
Problem polega na tym, że układ kierowniczy czasami chodzi bardzo lekko, czasami ciężej, a czasami i tak i tak, w zależności w którą stronę się skręca. Najbardziej odczuwa się to na rondach, skręcając w lewo, kierownica idzie lekko i na końcu odbijając w prawo już chodzi ciężej.
Czasami słychać również, że po zaparkowaniu prostując koła (wiem, że tak się nie robi) słychać jakieś szuranie.
Zawieszenie zostało sprawdzone, wszystko dokręcone, nie ma luzów.
Chcę wyjąć całą maglownicę, dać do regeneracji, sprawdzić krzyżak i wymienić drążki i końcówki przy okazji.
Pytanie. Czy ktoś regenerował maglownicę w 1P? Jest z tym problem?
Słyszałem, że tam jest wspomaganie elektryczne, czy stanowi to problem, dla warsztatów regenerujących maglownice?
Dzięki z góry za wszystkie sugestie.