Strona 1 z 1

Rozładowujacy się akumulator

PostNapisane: 15 października 2019, 14:52
przez Tomix1987
Witam mam taki o to problem auto stoi jeden dzień nie ruszane wsiadam z poniedziałku i nie mogę odpalić . Sprawdzałem miernikiem i raz jak zamkne auto to po 30 min jest 0.06-0.07 a czasami mam skoki nawet do 1.2 . Zaobserwowałem że te skoki występują gdy czasem zamkne auto a coś nadal tyka w okolicach schowka pasażera . Moje pytanie co tam jest ? I dlaczego czasem się załącza po zamknięciu a czasem nie . Seat Leon 2 1.6 benzyna . Pozdarawiam

Re: Rozładowujacy się akumulator !!!! Pomocy

PostNapisane: 15 października 2019, 14:57
przez bzykofm
Nie wymieniałeś może radia? Jakie masz obecnie, rocznik auta?

Re: Rozładowujacy się akumulator !!!! Pomocy

PostNapisane: 16 października 2019, 08:20
przez Tomix1987
Radia nie wymieniałem i poza tym już sprawdzałem . Nie wmam pojęcia co z tym się dzieje ... Poczytałem trochę w necie i to tykanie za schowkiem mnie martwi może ktoś wie co to jest dokładnie i dlaczego czasem się załącza a czasem nie

-- 16 października 2019, 08:20 --

Rocznik auta 2006

Re: Rozładowujacy się akumulator !!!! Pomocy

PostNapisane: 16 października 2019, 10:04
przez biz0n
Tykanie za schowkiem to być może silniczek/klapka od nawiewów klimatyzacji.
Ale to raczej ci nie rozładuje akumulatora.
Podłącz multimetr i wypinaj bezpieczniki, zobaczysz co zjada prąd.

Re: Rozładowujacy się akumulator !!!! Pomocy

PostNapisane: 18 października 2019, 18:46
przez doublepulsar
Skoki podejrzane, ale sprawdź też akumulator. Mój się wydawał dobry (jeszcze na gwarancji) i szukałem co mi zjada prąd, bo rano leon nie odpalał. Okazało się, że jednak akumulator winny - niby napięcie było ok, ale już odpalić samochodu nie dał rady. Po wymianie ok.

Re: Rozładowujacy się akumulator

PostNapisane: 10 grudnia 2020, 15:21
przez socjopata
Cześć,
mam taki problem, że coś kradnie mi prąd. Pobór 0.45A. Mierzony po odłączeniu akumulatora na noc i ponownym podłączeniu rano.

Pacjent Seat Leon 1P FR, 2.0 TFSI BWA. Auto mam od niedawna, czyli nie znam go. Po drugim razie, jak padł akumulator, kupiłem nowy Varty, który sobie działał około miesiąca. Przyszły pierwsze zimne dni i padł. Zacząłem od odłączenia oryginalnego radia oraz wypięcia wszystkich kabli i wzmacniacza dwukanałowego, które zostawił poprzedni właściciel. Odłączyłem lampkę oświetlenia bagażnika, odłączyłem lampy tylne (CarDNA). Wyjąłem nawet podświetlenie tablicy rejestracyjnej, bo zauważyłem wczoraj w nocy, że prawa lampka się nie świeci.

Wyjmowałem po kolei bezpieczniki - bez rezultatu na multimetrze... może źle to robiłem.

Od poprzedniego właściciela mam fakturę z lutego 2020 na naprawę alternatora: "Regulacja alternatora (łożyska, regulator napięcia, komutator, szczotki, sprzęgiełko)". Czyli alternator raczej sprawny.

Mam następujące błędy:
Kod: Zaznacz cały
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MAX3.lbl
   Part No SW: 1T0 959 702 L    HW: 1K0 959 792 P
   Component: J387  TUER-SG BT    1517
   Revision: 71009005    Serial number: 00000049388729
   Coding: 0004272
   Shop #: WSC 06402 785 00200
   VCID: 418D41376349

1 Fault Found:
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 185
                    Mileage: 113036 km
                    Time Indication: 0


-------------------------------------------------------------------------------

Address 72: Door, Rear Right        Labels: None
   Part No SW: 1K0 959 704 AF    HW: 1K0 959 794 S
   Component: J389   TUER-SG HR   1401
   Revision: 11006001    Serial number: 00000003551189
   Coding: 0000144
   Shop #: WSC 06402 785 00200
   VCID: 75E5E5E76701


2 Faults Found:
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 225
                    Mileage: 106961 km
                    Time Indication: 0

01554 - Motors for Central Locking; Rear Doors; Lock
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 53
                    Reset counter: 225
                    Mileage: 111450 km
                    Time Indication: 0



Czy pobór prądu może wynikać z:
- braku podświetlenia tablicy (nie świeci tylko lampka prawa)?
- problemu z prawymi tylnymi drzwiami, które się nie otwierają z centralnego?
- problemu podgrzewania lustereka prawego?

Co do drzwi które się nie otwierają z centralnego, to wszystko pozostałe z nimi działa tzn. po otwarciu drzwi zapala się lamka na desce rozdzielczej, podświetlenie przycisku podnoszenia/opuszczania szyby, podnoszenie/opuszczanie szyby działa, światełko w podsufitce się zapala po otwarciu drzwi.

Ratujcie, bo elektrycy mają terminy na po świętach :/

Re: Rozładowujacy się akumulator

PostNapisane: 10 grudnia 2020, 17:16
przez Tracer2
Jak podłączasz akumulator to zaczyna pracować układ komfortu który powinien uśpić pobór prądu po jakimś czasie od zamknięcia auta
i poodłączać np zapaloną lampkę bagażnika przy otwartej klapie. Jeśli tak sie nie dzieje to albo w nim jest uszkodzenie albo cos go zakłóca .... np zamek. Ja bym rozebrał drzwi i odłączył ten felerny zamek, ale tak żeby w razie czego móc je otworzyć czyli ze zdjętym boczkiem,

Re: Rozładowujacy się akumulator

PostNapisane: 10 grudnia 2020, 18:04
przez socjopata
Wszystkie lampki we wnętrzu działają tak jak trzeba. Czyli zapalają się przy otwarciu, gasną przy zamknięciu. Czy tych drzwi nie da się odłączyć poprzez wyjęcie bezpiecznika/przekaźnika?

Re: Rozładowujacy się akumulator

PostNapisane: 10 grudnia 2020, 18:50
przez Tracer2
Trzeba wtyczkę z zamka zdjąć to będzie odłączony. Masz jakiś dokładany alarm niefabryczny ?

Re: Rozładowujacy się akumulator

PostNapisane: 4 stycznia 2021, 09:39
przez socjopata
Nie mam nic dołożonego. Tylko kodowanie od świateł jest zmienione tak, że przy ustawieniu AUTO w dzień świecą się halogeny a po zmierzchu xenony.

-- 4 sty 2021, o 10:39 --

Akumulator był rozładowywany przez alternator, który był zregenrowany na chińskich podzespołach, a tak jak pisałem wyżej faktura prawie na 700 zł za regenerację z lutego 2020r.

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA.

Re: Rozładowujacy się akumulator

PostNapisane: 4 stycznia 2021, 12:59
przez Tracer2
Alternatorów sie nie opłaca regenerować elektrycznie nie oryginalnymi częściami, ewentualnie mechanicznie wymienić łożyska albo sprzegieło.
Jest pełno używanych oryginałów na Allegro za 100 -200.PLN. Polecam Boscha bo Valeo słabe.......