Strona 1 z 1

Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 4 czerwca 2007, 20:49
przez pimpa13
Wyskoczyla mi taka kontrolka i świeci sie ciągle.Ma ktoś pomysł co to moze byc.Ksiaze mam po niemiecku i nie bardzo wiem co tam jest napisane.
Pomocy

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 4 czerwca 2007, 21:34
przez adj
Kontrolka kierownicy? Mało dokładnie to sprecyzowane. Instrukcję obsługi masz w dziale Download -> Manuale, instrukcje

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 4 czerwca 2007, 21:41
przez colin23
Hmm czegoś takiego jak kontrolka kierownicy to nie ma. Chyba chodziło Ci o numer 16

Obrazek

To jest kontrolka przednich okładzin hamulcowych.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 4 czerwca 2007, 22:04
przez leem
colin23, chyba chodzi o 15 :P

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 4 czerwca 2007, 22:42
przez Kozak
pimpa13, ma leo II tak wynika z podpisu ,a w leo II jest wspomaganie elektro-hydrauliczne ( jak w moim Golfie ) i jest w nim kontrolka kierownicy . Napisz w jakiej sytuacji zapaliła sie ta kontrolka . A nie odpinałeś przypadkiem akumulatora ??????

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 5 czerwca 2007, 05:42
przez pimpa13
Kontrolka zapaliła sie podczas jazdy.Świeci sie na żółto.Przed zapaleniem silnika jak czekam by kontrolka świec zgasła , ów "kierownica" jest wtedy czerwona.Dopiero po zapaleniu zmiena sie na żótłtą.
P.S. tonie jest tontrolak od okłdzin
P.S. ja mam całkiem inne te kontrolki niz na w/w schemacie
P.S. to jest leon 2

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 5 czerwca 2007, 07:10
przez mm.max
pimpa13, kontrolka "kierownicy" jest kontrolką dwu funkcyjną. Kolorem czerwonym lub żółtym sygnalizowane są usterki lub nieprawidłowe działanie wspomagania elektrycznego. Po przekręceniu kluczyka palić sie powinna na czerwono a po uruchomieniu silnika powinna zgasnąć. Jeżeli zapali sie na zółto podczas jazdy to oznacza wystąpienie usterki w układzie wspomagania, a układ wspomagania działa. Jezeli zapali sie na czerwono usterka jest na tyle powazna ze układ wspomagania nie powinien działać.
Rada jest taka jak najszybciej odwiedź serwis.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 5 czerwca 2007, 23:21
przez colin23
nie zauważyłem że to LeoII. Sorry za dezinformacje :)

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 13 stycznia 2010, 11:13
przez prezes_111
Witam

Pojawiła mi się kontrolka wspomagania

Kozak napisał(a):pimpa13, . A nie odpinałeś przypadkiem akumulatora ??????


No wlasnie odpiołem i po tej czynności sie pojawiła

1) Co oznacza kontrolka w tej sytuacji?

2) Jest jakis sposób na jej zlikwidowanie we własnym zakresie (np kombinacja włączenia lub wyłączenia zapłonu z gałką licznika) czy potrzebny bedzie wag

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 13 stycznia 2010, 14:00
przez Axee
prezes_111, sprawdz bezpieczniki w skrzynce aku i w skrzynce bezpiecznikow, sprobuj odpiac jeszcze raz akumulator na 3 sekundy, przypnij dokrec kleme, po czym uruchom silnik, jesli nie zniknie, to podlacz VAGa i sprawdz bledy na el. wspomaganiu kierownicy (44).

P.S. Uzupelnij prosze dokladnie dane auta i silnika w profilu, rozwiaze to niejasnosci przy Twoich problemach.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 14 stycznia 2010, 08:28
przez prezes_111
Dziekuje za odpowiedz

Okazało się że trzeba było przejechać kilkadziesiąt metrow i kontrolka zgasła sama.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 23 lutego 2013, 18:59
przez Robertus
Witam,

Wracając do tematu mam podobny problem ale u mnie niestety świeci się kontrolka kiery odrazu na czerwono (ciekawe jest to że wspomaganie działa bezproblemów), akumulator był odpinany, bezpieczniki nie były ruszane.
Słyszałem że w takim przypadku może być walnięty czujnik na maglownicy który można wymienić, wymieniając całą maglownicę (czujnik wtopiony w maglownicę)... Co to może być? Jakieś pomysły na rozwiązanie problemu??

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 24 lutego 2013, 13:09
przez Tom-Tdi
może warto byłoby spróbować zrobić adaptację czujnika skrętu :?:

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 24 lutego 2013, 19:30
przez Robertus
Coś więcej w tej kwestii możesz powiedzieć? Tzn. Wymiana takiego czujnika skrętu??

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 24 lutego 2013, 20:41
przez miroA3
adaptacja to nie wymiana, to po prostu "adaptacja"
wszystko od poczatku do konca wykonuje sie za pomoca VCDS

wykonuje sie nastawy, adpatacje wszytkich czujnikow, kata skretu itd

poza tym trzeba wiedziec dokladnie jakie to byly bledy, bo tak to wrozenie, zainwestuj 150zl w kabel i wszystko bedziesz robic sam

adaptacje G85

1. wlaczamy silnik
2. wykonac kierownica obrot w prawo
3. wykonac kierownica obrot w lewo
4. przejechac krotki dystans w linii prostej z predkoscia nie wieksza niz 20km/h
5. w czasie jazdy kierownica ustawiona prosto
6. zatrzymac sie, nie wylaczac silnika

odpalamy VAG

wchodzimy do 03 - ABS Brakes
Login/Coding 11
-tu zapyta nas o haslo (kod) wpisujemy 40168
i ENTER

wchodzimy do BASIC SETTINGS 04
wchodzimy na grupe 060

tutaj zaleznie od VAG-a i innych, albo bedzie mozna nacisnac GO ,
albo na gorze najpierw Activate Basic Settings ON/OFF i potem GO

adaptacja wykonana

moze, ale nie musi (ja nie mialem ) pojaiwc sie napis "steer angle sender compension"

wychodzimy,
moze byc tak ze zaswieci nam sie czerwona "kierownica" i przestanie dzialac wspomaganie, trzeba sie przejechac kawalek i porobic "osemki" , pelne skrety, powinno zgasnac i wrocic wspomaganie.

w innym link do kalibracji calego ESP, ABS + wspomaganie :

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...ial_Procedures

po 4sek korzystania z wyszukiwarki "google"

Procedury adaptacyjne

Czujnik przyspieszeń bocznych (G200)


Wymagania:

Napięcie w aucie minimum 12,0 V

[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Sprawdź pole , wartość musi być pomiędzy -1.5 a +1.5 m/s2.
[Done, Go Back]
[Coding-II - 11] lub (jeśli Coding-II niedostępne)
[Security Access - 16]
Wprowadź 40168, umożliwia dostęp do basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 063
[Go!]
Aktywuj Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Po prawidłowym wykonaniu basic setting, pole 2 winno wskazać "OK".
[Done, Go Back]
Aby się upewnić że basic setting wykonano prawidłowo, sprawdź czujnik ponownie.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Sprawdź pole 2, wartość musi być pomiędzy -1.5 a +1.5 m/s2.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]



Czujnik ciśnienia hamulców 1 (G201)

Wymagania:

Napięcie w aucie minimum 12,0 V

[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Measuring Blocks - 08]
Group 005
[Go!]
Sprawdź pole 1, wartość musi być pomiędzy -8.0 a +8.0 bar.
[Done, Go Back]
[Coding-II - 11] lub (jeśli Coding-II niedostępne)
[Security Access - 16]
Wprowadź 40168, umożliwia dostęp do basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 066
[Go!]
Aktywuj Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Po prawidłowym wykonaniu basic setting, pole 2 winno wskazać "OK".
[Done, Go Back]
Aby się upewnić że basic setting wykonano prawidłowo, sprawdź czujnik ponownie.
[Measuring Blocks - 08]
Group 005
[Go!]
Sprawdź pole 1, wartość musi być pomiędzy -3.8 a +3.8 bar.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]


Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)


Wymagania:

Uruchom silnik.
Obróć kierownicę 1 obrót w prawo a następnie 1 obrót w lewo.
Przejedź krótki dystans po linii prostej na równym podłożu nie szybciej niż 20 km/h (kilka metrów wystarczy).
W momencie jak masz kierownicę prosto zatrzymaj się nie zmieniając pozycji kierownicy (koła na wprost).
Pilnuj aby kierownica nie skręciła się.
Nie gaś silnika.
Napięcie w układzie minimum 12,0 V.

[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11] lub (jeśli Coding-II niedostępne)
[Security Access - 16]
Wprowadź 40168, umożliwia dostęp do basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Aktywuj Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Po prawidłowym wykonaniu basic setting, pole 2 winno wskazać "OK".
[Done, Go Back]
Aby się upewnić że basic setting wykonano prawidłowo, sprawdź czujnik ponownie.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Sprawdź pole 1, wartość musi być pomiędzy -1.5 a +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Adaptacja krańcowego położenia kierownicy

(Silnik cały czas w ruchu)

Trzymaj kierownicę do jazdy na wprost (±10°)przez minimum 5 sekund.
Obracaj kierownicą w lewo aż do oporu i przytrzymaj na końcu przez sekundę.
Obracaj kierownicą w prawo aż do oporu i przytrzymaj na końcu przez sekundę.
Wyprostuj i trzymaj kierownicę do jazdy na wprost (±10°).
Wyłącz silnik i zapłon.
Włącz zapłon.
Poczekaj 5 sekund.
Kontrolka wspomagania kierownicy powinna zgasnąć. Jeśli nie, wykonaj krótką jazdę próbną.

lub tez :

kalibracja wyglada tak:
- wyprostuj kola
- uruchom samochod
- skrec kiere 1 obrot w prawo, wyprostuj i skrec 1 obrot w lewo i wyprostuj
- przejedz sie kawalek po prostej nie jadac szybciej niz 20 km/h.
- zatrzymaj samochod z kolami na wprost
- nie ruszajac kierownica przeprowadz adaptacje VAG-COM:

[03 - Brake Electronics] lub [44 - Steering Assist]
[Coding-II - 11] lub [Security Access - 16]
kod 40168 [Do it!]

[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
jesli wszystko zrobiles dobrze powinno wyskoczyc OK w drugim polu
[Done, Go Back]

zeby sie upewnic ze wszystko ok:
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
w polu 1 wartosc powinna byc miedzy -1.5 and +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

w tym momencie powinien zgasnac blad ESP (jesli masz) ale wspomagania nadal brak. (moze sie roznic w zaleznosci od rocznika)

po tym trzeba jeszcze zaprogramowac polozenie krancowe kiery
- wysprostuj kola/kierownice i trzymaj prosto przez 5s
- skrec na maxa w lewo i przytrzymaj chwile w tej pozycji
- skrec na maxa w prawo i przytrzymaj chwile w tej pozycji
- wysprostuj kola/kierownice
- wylacz silnik / wyjmij kluczyk
- odpal silnik i odczekaj 5s
- jesli lampka wspomagania nie zgasnie to przejedz sie kawalek jezdzac w kolko (kiera na max w lewo a pozniej w prawo) - powinno pomoc


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... %29#Coding

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 24 lutego 2013, 20:48
przez Tom-Tdi
miroA3, fajnie ujęte-wszystko na "talerzu" :brawo:

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 24 lutego 2013, 22:26
przez Robertus
Dzięki wszystko jasno i klarownie :-D Zastosuje sie do zaleceń, zobaczymy co będzie...

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 11 marca 2013, 19:35
przez ktosiiik
Robertus napisał(a):Coś więcej w tej kwestii możesz powiedzieć? Tzn. Wymiana takiego czujnika skrętu??

Witam. Nie da się wymienić czujnika w maglownicy jest na stałe jest jeszcze drugi czujnik skrętu w kierownicy i on jest wymienny ale nie ma z tym nic wspólnego. Jeżeli odpiołeś aku to pali się na żółto i wystarczy zapalić auto i skręcic kierownicą w prawo do konca póżniej w lewo do końca i znowu w prawo i wtedy wspomaganie się zaadoptuje kontrolka gaśnie. Jeżeli zapali się na czerwono to serwis (może pomoże) jak padłczujnik w maglownicy lub silnik (wspomaganie tylko elektryczne żadnej hydrauliki tam nie ma)to wymiana całej (około 500) pasuje też od golfa 5 jest dokładnie taka sama więc jest tego dużo

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 12 marca 2013, 08:30
przez Robertus
Słyszałem również że świecąca czerwona kierownica może oznaczać problem z pompą ABSu...

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 12 marca 2013, 08:57
przez miroA3
ktosiiik napisał(a):Jeżeli odpiołeś aku to pali się na żółto i wystarczy zapalić auto i skręcic kierownicą w prawo do konca póżniej w lewo do końca i znowu w prawo i wtedy wspomaganie się zaadoptuje kontrolka gaśnie.


moze, nie musi, opisalem wyzej krok po kroku jak zrobic adaptacje

ktosiiik napisał(a):Jeżeli zapali się na czerwono to serwis (może pomoże)


niekoniecznie cos padlo, tak samo czasem ( w
ktosiiik napisał(a):wymiana całej (około 500) pasuje też od golfa 5 jest dokładnie taka sama więc jest tego dużo
8/10 przypadkow) wystarcza adaptacja

standardowa procedura przy padnietym aku, najczesciej dzieje sie tak jesli krecimy na padajacym akumulatorze

ktosiiik napisał(a):wymiana całej (około 500) pasuje też od golfa 5 jest dokładnie taka sama więc jest tego dużo


i tak i nie, bo maglownic sa dwa rodzaje, zaleznie od rocznika, nowsza tez da sie wsadzic, ale trzeba wtyczki przerabiac, a polifty na 99% maja jeszcze inne, nie da sie ich wlozyc do przedlifta
pasuje nie tylko z golfa, ale z calej rodziny "na golfie" czyli a3 8p, octavia itd
najlepiej jednak kupic taki numer jaki aktualnie posiadamy , lub ten ktory go zastapil

Robertus napisał(a):Słyszałem również że świecąca czerwona kierownica może oznaczać problem z pompą ABSu...


dobrze slyszales, jak i wiele innych rzeczy, dlatego nie ma co wrozyc i gdybac, tylko podpiac kabel i zczytac bledy

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 15 marca 2013, 20:42
przez Robertus
W moim przypadku problem "czerwonej kierownicy" okazał się bardziej złożony... Po podpięciu komputera, komputer nie może odnaleźć sterownika wspomagania, nie może się z nim połączyć :-/ Sprawdziłem okablowanie idące z rozdzielki pod maską do sterownika wspomagania, kable są całe nic im nie dolega. Kierownica jak pisałem wcześniej działa ze wspmaganiem oraz kontrolka czerwona świeci nadal jak szalona. Błędu wykasować się nie da bo komputer nie widzi modułu wspomagania (chyba tak to się fachowo nazywa)

Pojawia się pytanie... I co teraz?? Jakieś podpowiedzi...

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 16 marca 2013, 07:30
przez pkonrad
Robertus, skoro komputer nie widzi sterownika to prawdopodobnie padł całkowicie jeśli okablowanie jest ok.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 16 marca 2013, 08:01
przez miroA3
ciekaw jestem czym (jakim kablem) sie podpinali do tego 1p
bo jak starym vagiem to nie dziwota ze sie z modulami nie laczy

jak na maglownicy jest padniety G200, tak ze trzeba magiel wyemieniac, to i tak VAG pokazuje ze martwy

dziwne

z ABS tez sie nie laczy ? nie ma bledu G85 ?



kup sobie kabel za 150zl i bedziesz sam robil diagnozy

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 23 marca 2013, 15:43
przez Robertus
MiroA3, Vag był najnowższy z tego co mówili... Koleś twierdził że błąd ABSu również się pojawił i nie da się go wykasować ze względu na brak połączenia ze sterownikiem, o G85 nic nie mówili...

-- 18 marca 2013, 11:43 --

Sprawdzam jeszcze jedną opcję i w moim przypadku na 90% będzie to problem z silniczkiem wspomagania na maglownicy (po prostu padł).
Czy można wymienić tylko ten silnik czy tylko całą maglownicę??

-- 23 marca 2013, 15:43 --

Oddałem auto do elektryka sprawdził wszystkie kable i okazało się że jeden był przerwany w ciężko dostępnym miejscu... zrobił co trzeba i kiera czerwona zgasła ;-) wszystko działa jak trzeba... Dzięki wszystkim za podpowiedzi.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 23 marca 2013, 16:05
przez miroA3
a skad ten przerwany kabel ? sam sie przerwal ? ktos go przegryzl, czy auto pokolizyjne, takie rzeczy sie same nie robia

to byl kabel na maglownicy, od czujnika ABS, czy od sterownika,

jak opisujesz problem, to daj jasna odpowiedz zeby bylo dla potomnych

kto Ci to robil w Krakowie ? warto polecac skoro ktos dobry.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 17 kwietnia 2013, 07:44
przez Robertus
Z tego co elektryk mówił najprawdopodobnie coś przegryzło ten kabel, to był cienki brązowy kabelek od sterownika przed aku. Kwestia zalutowania, zaizolowania i po problemie.

-- 10 kwietnia 2013, 21:43 --

Wracam niestety do tematu... Była chwila spokoju i nie tak dawno pojawil sie na nowo błąd - tym razem cały czas świeci kierownica na żółto... Okablowanie sprawdzone, błędów komputer nie pokazuje... Jutro czeka mnie wizyta w Aso - może oni coś poradzą :-/

-- 10 kwietnia 2013, 21:46 --

Dodam tylko ze wspomaganie nadal jest!

-- 17 kwietnia 2013, 07:44 --

I pojawiła się diagnoza... magiel do wymiany (czujnik na maglu walnięty):-/

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 3 maja 2013, 22:17
przez trustworthy
Koledzy,
odgrzebię temat. Dzisiaj padł mi aku. Podładowałem prostownikiem, ale... Ale świeci się cały czas żółta kontrolka kierownicy (rozumiem, że wspomaganie).
Co z tym zrobić? Czy to błąd, który mogą usunąć tylko w warsztacie? Czy muszę jak najszybciej udać się z tym do warsztatu, czy mogę kilka dni tak pojeździć?
Macie jakieś wskazówki, co zrobić?
Czy to normalne, że przy rozładowaniu aku pojawia się ta kontrolka? Dodam, że wyświetla się cały czas na żółto, nie gaśnie, a wspomaganie działa. Jak to usunąć? Odpiąć jeszcze raz aku? Przejechać kilka km?
Będę wdzięczny za wszelkie opinie i wskazówki.

P.S.
Aku padł w najgłupszy możliwy sposób. Przekręciłem kluczyk w drugą pozycję (zapłon) przy odkurzaniu auta z gniazda zapalniczki. Dodatkowo z automatu włączają się światła mijania. Zreflektowałem się dopiero po 15 min, że coś jest nie tak. Ale było już za późno. Nie chciał odpalić. Jak parę minut odpoczął, zapalił. Podjechałem kawałek, żeby podładować go prostownikiem. Ale wyskoczył błąd. Będę Wam wdzięczny za pomoc.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 3 maja 2013, 22:48
przez Misiek
trustworthy, zawsze gdy odpinasz aku kontrolka się pojawia. To normalne, tak samo jak to że po przejechaniu kilku metrów powinna zgasnąć.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 4 maja 2013, 13:06
przez trustworthy
misiek_t, dzięki za pomoc. Zgodnie z tym, co napisałeś, po przejechaniu paru metrów kontrolka zgasła :)
Heh, jak to miło, gdy wszystko działa, jak należy :)

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 8 maja 2013, 21:11
przez pietruch84
Cześć, jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość :)
U mnie w Leo 2 podczas jazdy dostałem komunikat dwoma sygnałami i po wspomaganiu. Po zjechaniu na pobocze i ponownym odpaleniu żółta kontrolka "kierownicy". Tego samego dnia koleś zrobił adaptację i powiedział wprost, że może ale nie musi pomóc.
Po przejechaniu 70 km, problem wrócił. Na szczęście wspomagania zabrakło przy ruszaniu na parkingu... Po ponownym uruchomieniu kontrolka z działającym wspomaganiem. Pytanie co dalej?? Wymienić maglownice? Może ktoś podrzucić linka gdzie?? Leon 2, 1,9 Tdi (105km) Bxe

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 9 maja 2013, 06:40
przez marcin7x5
Pewnie na tym sie skończy.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 13 maja 2013, 08:01
przez pietruch84
Maglownica wymieniona i po problemie...

ReCzerwona kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 7 października 2013, 21:52
przez michalwwl
Witaam przyznaje sie odrazu ze grzebałem przy bezpiecznikach tzn wyjmowałem i sprawdzałem czy nie sa przepalone Poniewaz zrobiłem zwarcie w swiatłach podswietlenia kabiny . po sprawdzeniu bezpieczników wszystkie sa ok wiec wsiadłem do samochodu przekreciłem kluczyk na zapłon a tu wyskoczyły mi kontrolki abs esp i czerwona kontrolka kierownicy mało tego jezeli chwile potrzymamy na zapłonie wyskakuje mi mrygajaca kontrolka akumulatora i chamulca recznego . dodam ze wspomaganie jest a MemoScan nie chce sie połączyc Pomozcie koledzy bo juz zaczynam miec dosyc przygod z nim. Pozdrawiam.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 8 października 2013, 08:56
przez marcin7x5
Powinny zgasnąc po ruszeniu i przekroczeniu 20km/h.

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 8 października 2013, 09:37
przez Piotrek_tdi
i przejechaniu ok 50-100 m

Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce

PostNapisane: 8 października 2013, 18:21
przez michalwwl
Witam juz po problemie wystarczyło podpiąc pod kompa pokasowac błedy wymienic kilka bezpieczników i smiga na nowo. dzieki za pomoc :-D