Jakby kogoś interesował mój wątek to opiszę dalej:
8maja biorę się takim autem w trasę 1100km (jadę z Niemiec do Polski na weekend majowy) wszystko fajnie idzie, dojeżdżam na ostatni CPN w Niemczech by się tankować, gaszę auto, tankuje i ciężko było go odpalić ale odpalił po dłuższym kręceniu, jadę dalej już jestem w Polsce staje na PKSie bo odwoziłem też kolegów jakieś 4km od domu, auta nie gaszę chodzi na wolnych obrotach, po jakiś 5minutach siadam do auta z powrotem by jechać do domu patrze a tu mruga kontrolka świec żarowych, ale jadę dalej do domu na tym mrugającej świecy, przyjeżdżam do domu myślę idę spać na chwile chociaż później będę myślał co dalej z tym robić, po jakichś 5 godzinach przychodzę i próbuje odpalić auto a tu zonk auto nie pali, podpinam pod vaga pokazuje:
- Kod: Zaznacz cały
2 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:
005660 - Owieca ?arowa cylindra 3 (Q12): przerwa
P161C - 000 - -
004711 - Brak licencji. Nie wszystkie kody b3edów
P1267 - 000 - bed1 wyowietlane. - MIL zapalona
Myślę świeca uwalona trza wymieniec, kupiłem, wymieniłem, błąd wykasowałem i błedu już nie pokazuje, próbuje palic ale tu dalej nic nie odpala. Auto odprowadziłęm do mechanika, stoi już u niego tydzień i on dalej nie wie co mu jest, mówi że to jakaś grubsza sprawa i że zamówił jakieś programy

Zobaczymy co będzie dalej
-- 2 sierpnia 2013, 08:46 --
Tych co zainteresował mój temat pewno czekają co dalej z autem. A więc auto dalej nie bangla ale przyczyna jest już znana. Oddałem do sprawdzenia pompowtryski i w serwisie Boscha powiedzieli mi ze wszystkie 4 są mocno rozwalone i koszt regeneracji jednego to 680zł

Mój mechanik powiedział mi też że trzeba wymienic głowice bo są rozwalone również gniazda pompowtrysków

-- 28 września 2013, 15:16 --
Dziś odebrałem auto od mechanika (w końcu bo to 4 miechy już)

Tak jak pisałem była to wina pompowtrysków, głowica również została wymieniona. Głowince z pompowtryskami kupiłem na alledrogo i okazało się że głowica tez rozwalona i trzeba było oddac do regeneracji
Zauważyłem że obroty na biegu jałowym to 1000obr. Martwic się czy to normalne ?