Objawy to łapany od czasu do czasu notlauf - brak mocy łapany od początku jazdy, nie nagły spadek podczas jazdy. Zgaszenie i ponowne zapalenie silnika czasem pomaga czasem nie. Problem uznałem za elektryczny ponieważ błąd pojawia się przy 0/min RPM
Błędy z VCDS to:
005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
P1592 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Pressure: 254 mbar
Pressure: -256 mbar
Bin. Bits: 00011010
Absolute Pres.: 948.6 mbar
Absolute Pres.: 1458.6 mbar
Po prześledzeniu przewodów z ecu do czujnika ciśnienia doładowania G31 widzimy na schemacie że przechodzą one przez 14 stykową wtyczkę(T14a), problemem jest zbyt duży opór na przewodach i elementach łączących.
U mnie pomogło odłączenie i przesmarowanie tej wtyczki, szczególnie brązowego styku. Dla pewności przeczyściłem wszystkie masy jakie znalazłem pod maską, najważniejszą jest ta w pobliżu ecu za przedziałem podszybia.


