przez -arti- » 18 lutego 2020, 11:27
Patrzymy tylko fotka nr.1.
Przepustnica /patrząc od strony węża gumowego/ po jego wypięciu i odpięciu wtyczki /patrz od strony podszybia/sterującej położeniem.
Następnie 3 szt. śrub torx /zobaczysz-podejście od strony odpiętego węża/ i urządzenie mamy w dłoniach.
EGR zasłonięty tą srebrną folią termiczną. Odpinamy ją i zdejmujemy , analogicznie do przepustnicy odpinamy wtyczkę z ,,elektryką,, i odkręcamy 2 szt. torx ale tutaj dość upierdliwe podejście do dolnej śruby /od strony podszybia/ ale po ,,paluszku,, i odrobinie spokoju można ją odkręcić.
Fotka 2 - to tzw: gruszka turbo lub jak ktoś woli ,,zawór sterujący geometrią turbosprężarki,,. Demontaż z całą turbosprężarką po wcześniejszym rozebraniu wydechu-półosi , tzw: ,,sanek,, oraz kilku wtyczek od czujników.
Pozdrawiam.