Strona 1 z 1

[TDI PD] Turbo BMN vs BKD

PostNapisane: 5 czerwca 2009, 22:40
przez Kozak
Czy turbina z BMN ( 2.0 TDI 170 KM ) będzie pasować P&P do BKD ( 2.0 TDI 140 KM ) ?? ?? .
U mnie turbina powoli mówi :papa2: :papa2: , gwiżdże tak że pasażerowie oglądają się gdzie karetka jedzie i pewnie będzie mnie czekać jej wymiana , więc przy okazji może bym coś wymodził .
Jeżeli pasuje to jaką moc można na niej uzyskać po zrobieniu pod nią programu ??
Nie interesuje mnie wymiana wydechu , kolektorów , Big Turbo itd itp , nie chcę inwestować dodatkowych $$ w ten samochód .

Re: [TDI PD] Turbo BMN vs BKD

PostNapisane: 8 czerwca 2009, 22:57
przez Kozak
czy jest mi ktoś w stanie odpowiedzieć na moje pytanie ??

Re: [TDI PD] Turbo BMN vs BKD

PostNapisane: 8 czerwca 2009, 23:35
przez Andre
na tej turbinie z BMNa to max 220 kuca , a czy podejdzie to nie wiem.Wklejam zdjecia dmuchawki z bmna moze cos Ci to pomoze:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: [TDI PD] Turbo BMN vs BKD

PostNapisane: 9 czerwca 2009, 07:36
przez IceMan
Nie podejdzie temat przerabiany na A3 club :nauka: niestety turbawka z BMN ma inny kolektor.

Re: [TDI PD] Turbo BMN vs BKD

PostNapisane: 9 czerwca 2009, 11:09
przez Kozak
IceMan napisał(a):niestety turbawka z BMN ma inny kolektor.
a jakby załozyć całość razem z kolektorem ??

Re: [TDI PD] Turbo BMN vs BKD

PostNapisane: 9 czerwca 2009, 13:11
przez Andre
chodzi chyba o to ze do glowicy niepasuje bo turbo jest w bmnie razem z kolektorem , audi w silniku podluznym ma oddzielane turbo od kolektora.

Re: [TDI PD] Turbo BMN vs BKD

PostNapisane: 9 czerwca 2009, 13:29
przez miroA3
nie pasuje P&P

da sie zrobic, CS ma gotowy kit , koszt ok 5tys zl.

Jak ostatnio Patryk mowil, roboty jest wiecej niz zakladajac do silnika BigT.

kolezanka ma u nas w AZV , program optymalny wedlug Patryka 200PS/400Nm, da sie troszke wiecej

wada jest dosc wysoka cena, zaleta ze jest to fabryka, jak sie zepsuje to kupujemy nowe i zakladamy, pieknie wstaje bo to fabryczne gt17

jest jeszcze jedna alternatywa, turbina z a4,passata 170PS BRD, tylko to turbina nie GT a KKK. ale ani Wojtek (Aligator) ani Patryk (CS) nie wypowiadali sie o nich dobrze

no i sa hybrydy, sam jezdze i nie narzekam, ale opinie sa rozne, co sie trafi, jest u nas w klubie kilka BKD z hybrydami i jedne jezdza bezawaryjnie, drugie sie potrafily wysrac po doslownie kilkuste kilometrach, no i moc, jesli mam zakladac hybryde i miec "tylko 190PS to wedlug mnie jest to gra nie warta swieczki, a sa takie..
wolalbym zostac wtedy przy serii i miec te 180 ladne
chyba ze trafi sie na taki egzemplarz jak moj, ze wyszlo ladne 210-215
od rogala jest tez a3 ma ok 205 i plaski moment ok 395 , w Dynosofcie we Wrocku tez ostatnio robili 2.0 Q , jedna sie wysrala w momencie, druga jezdzi, wyszlo tez ponad 200