Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez Mike_low » 26 lipca 2010, 11:32

Szukałem informacji na temat dwumasu i jedyne co znalazłem to info gdy już padł a moje pytanie jest takie jak bardzo jest wytrzymały gdy jest męczony szybkimi startami spod świateł?Chodzi mi o strzał ze sprzęgła przy 3tys.obr. później gaz w podłodze, szybka 2 później 3.Podobno najbezpieczniej jest dawać gaz do oporu dopiero po przekroczeniu 2200obr. ale nie zawsze chce się(albo nie zawsze można:)) kręcić go wolniej do tych 2200obr.Nie mówię tu o codziennej takiej eksploatacji ale pare razy w tyg.?Chodzi mi o 140KM BKD.
P.S.Dużo gorzej wygląda sytuacja z obciążeniem dwumasu przy 170KM po sofcie?Nie wiem jak bardzo można go męczyć bo jakoś nie specjalnie widzi mi się wymiana dwumasu;/Pozdro.
Pacierza i wódki nie odmawiam... Leon 2,0TDI 147KM --->181KM 391NM i znowu mało :(
Zobacz Profil
Mike_low
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 24 maja 2010, 19:21
Lokalizacja: Białystok
Auto: Seat Leon II

Reklama

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez ciso1 » 28 lipca 2010, 14:14

Mój kolega w A3 BKD seria - własnie po 40 tys ( jak kupował samochód miał 10 tys) wymieniał całe sprzegło. Ale on jeżdził nim jak benzyną....Teraz troszkę się uspokoił jak wybulił 4 tys.:)
Zobacz Profil
ciso1
Stella +
Stella +
 
Posty: 57
Dołączył(a): 21 marca 2009, 21:17
Lokalizacja: W-wa
Auto: Seat Toledo

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez Mike_low » 29 lipca 2010, 20:39

Ja również nie oszczędzam mojego diesla dlatego się pytam bo zaczynam mieć wątpliwości czy nie za mocno go "katuję".
Pacierza i wódki nie odmawiam... Leon 2,0TDI 147KM --->181KM 391NM i znowu mało :(
Zobacz Profil
Mike_low
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 24 maja 2010, 19:21
Lokalizacja: Białystok
Auto: Seat Leon II

Dwumasa w BKD

Postprzez uti » 30 lipca 2010, 10:00

Zależy od koła, tzn producenta. Pierwsza, że tak powiem partia wszystkich 2,0 TDI szła z kołami Sachs i one były wadliwe, później zmieniono dostawcę na Luk. W każdym serwisie Seata dowiesz się jakie masz koło po VIN, był i pewnie trwa nadal program lojalnościowy wymiany wadliwych kół w ich serwisie. Wiem bo sam się dowiadywałem w Seacie odnośnie tego koła ale u mnie o dziwo usterka była inna a okazało się że koło mam już zmienione. Nie zmienia to jednak faktu że każde i tak ma swoją wytrzymałość i jak będziesz katował to prędzej się skończy. Wadliwość kół z resztą nie dotyczy tylko aut grupy VAG - niemalże wszyscy narzekają łącznie z BMW, Toyotami, Renault itd.
Są czego szczerze nie polecam szpece co zespawywują obie "masy" i jest spokój przynajmniej z kołem lecą za to inne elementy ;-)))
Zobacz Profil
uti
Stella +
Stella +
 
Posty: 34
Dołączył(a): 23 kwietnia 2010, 06:32
Lokalizacja: Polkowice
Auto: Leon 1P BKD
Silnik: BKD 2.0

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez SlawekGD » 30 lipca 2010, 11:06

Ja mogę tylko powiedzieć, że u mnie wymieniali dwumas + sprzęgło + wysprzęglik/docisk i jeszcze jakieś uszczelniacze przy przebiegu 24tys. Powodem było zbyt wolne odskakiwanie pedału sprzęgła i szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku. Mieli tylko wymienić wysprzęglik ale po wyjęciu skrzyni powiedzieli, że wymienią wszystko bo niby przez ten element dwumas dostał po dupie z racji że auto na gwarancji nie sprzeciwiałem się :)
Zobacz Profil
SlawekGD
Stella +
Stella +
 
Posty: 87
Dołączył(a): 30 września 2008, 18:38
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Leon II 2.0TDI BKD

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez niq » 2 sierpnia 2010, 15:39

Jak chcesz tak ruszać ze świateł to lepiej kup benzynę
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez Sammael » 2 sierpnia 2010, 21:42

Koła dwumasowe nie zostało wymyślone na złość tylko po to żeby jeden z drugim nie zakładali tematów "hejka, mam diesla, strasznie mi trzęsie budą - dlaczego? to irytujące!"

Przez to, że jest skomplikowane jest drogie a przez to, że amortyzuje spore siły - niszczy się. W przeciwieństwie do jednomasu, który nie ma żadnych sprężyn i jest z epoki kamienia łupanego.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez thorgal » 3 sierpnia 2010, 11:22

Zależy od koła, tzn producenta. Pierwsza, że tak powiem partia wszystkich 2,0 TDI szła z kołami Sachs i one były wadliwe, później zmieniono dostawcę na Luk. W każdym serwisie Seata dowiesz się jakie masz koło po VIN, był i pewnie trwa nadal program lojalnościowy wymiany wadliwych kół w ich serwisie. Wiem bo sam się dowiadywałem w Seacie odnośnie tego koła ale u mnie o dziwo usterka była inna a okazało się że koło mam już zmienione.


uti jak to jest z tym programem lojalnościowym? mój leon jest z pierwszych serii i dwumas daje o sobie znać. Przerabiałeś to osobiście ?
Zobacz Profil
thorgal
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 10:15
Lokalizacja: stolica
Auto: Leon II FR BNM

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez noktoto » 3 sierpnia 2010, 11:59

Program lojalnościowy? :whoeva:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez Andre » 12 listopada 2010, 13:34

zeby niezakladac nowego tamatu i upewnic sie... zaczelo mi sie slizgac sprzeglo od 2tys obr do 2.5 przepuszcza, jak kupowac caly komplet to firma LUK ?Sachs odpada?
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez olus » 12 listopada 2010, 21:25

Andre napisał(a):zeby niezakladac nowego tamatu i upewnic sie... zaczelo mi sie slizgac sprzeglo od 2tys obr do 2.5 przepuszcza, jak kupowac caly komplet to firma LUK ?Sachs odpada?

przy jakim przebiegu?
have no fear BMN is here :D

Seat Napinator
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
olus
Sport
Sport
 
Posty: 596
Dołączył(a): 31 stycznia 2007, 20:17
Lokalizacja: Warszawa
Auto: leo bmn

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez Andre » 12 listopada 2010, 21:59

dosyc malym chyba , 81 tys ...
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez Misiek » 12 listopada 2010, 22:17

dosyc malym chyba , 81 tys ...

81tys :o. A auto masz od nowości, czy poprzedni właściciel nie szanował?
Obrazek
Był świetny FR STYLE 2.0 TDI+ by DYNOSOFT :arrow: Leon
Jest nowy 5F'ST FR1.8 TSI My2018 :arrow: Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Misiek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 2334
Dołączył(a): 18 listopada 2009, 18:58
Lokalizacja: PL
Region: śląskie
Auto: leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez Andre » 12 listopada 2010, 22:30

auto kupilem jak mialo 0,5 roku i 27 tys km.ogolnie tez sie dziwie dwumas jest ok a popuscila tarcza ,katowane tez nie bylo...
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez niq » 12 listopada 2010, 22:52

To teoretycznie pierwszy właściciel robił 150km dziennie, kto kupuje frke do czegoś takiego :x
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez noktoto » 12 listopada 2010, 22:54

niq napisał(a):To teoretycznie pierwszy właściciel robił 150km dziennie, kto kupuje frke do czegoś takiego

A co w tym złego?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wytrzymałość dwumasu w BKD.

Postprzez Andre » 13 listopada 2010, 23:56

dzis sie nie slizga ale to chyba przez to ze cieplej o 10 stopni jest.
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+


Powrót do Leon 2 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość