Strona 1 z 1
kopcący BMN

Napisane:
2 grudnia 2010, 12:59
przez bartosz707
Witam, od pewnego czasu męczę się z moim fr-em
przeczytalem chyba wszystko na forum
Zacząło się od dpf-a, zalozylem emulator i bylo wszystko ok przez okres 1 roku
po roku zaczal przykapcac wiec usunąłem emulator i wykasowalem dpf-a ze sterownika
po ok pol roku zaczal znowu przykapcac.
Po wyczyszczeniu egr-a jest to samo,
silnik nie bierze oleju
macie jakies obiekcje co to moze byc?
dpf usunięty profesjonalnie w dyno
Re: kopcący BMN

Napisane:
2 grudnia 2010, 13:42
przez Marcin_TDI
dolot szczelny ?
Re: kopcący BMN

Napisane:
2 grudnia 2010, 14:10
przez olus
yyy kolor dymienia?
Re: kopcący BMN

Napisane:
2 grudnia 2010, 14:16
przez bartosz707
dolot sprawdzony jest szczelny, a kolor spali szaro błękitny o specyficznym zapachu niedopalonego paliwa pomieszanego z olejem
miejscowy mechanik stwierdzil, ze moga byc nieszczelne oringi na pompowtryskach ale czy to mozliwe w aucie 3letnim?
Re: kopcący BMN

Napisane:
2 grudnia 2010, 15:00
przez Marcin_TDI
to dolot odpada jak wali na siwo. wszystkie parametry silnika ok ? rozrząd korekce, bipy itd ?
Re: kopcący BMN

Napisane:
2 grudnia 2010, 15:13
przez rumianko
tak od początku to sprawdź kompresje przez otwory w świecach bo może się naszukasz a będziesz miał dziurę w tłoku, log z vcds`a nie jest w stanie tego wykryć czy to np. pompka będzie uwalona czy o ringi czy na końcu pęknięty tłok...... pierwsze co to tak jak pisałem kompresje sprawdź.
Re: kopcący BMN

Napisane:
2 grudnia 2010, 17:59
przez bartosz707
no to sprawdze ciśnienie i przy okazji zmienie te oringi,
a czy orientuje się ktoś ile atm powinno byc w cylindrze? bo szukam i szukam i znaleść nie mogę BMN-a 13atm?
a rozrząd byl robiony 30tys temu w serwisie
Re: kopcący BMN

Napisane:
2 grudnia 2010, 20:06
przez bvw08
Niektórzy w 3 lata potrafią nabić +300tyś km. 13atm to raczej w benzynie w zdrowym dieslu ponad 22 powinno być i po równo na każdym cylindrze. Może gniazda pompowtrysków są już wytarte.