Strona 1 z 1

1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 16 stycznia 2011, 18:45
przez palisty
Witam
Mam zamiar dłubnąć coś przy moim leonie lecz 90 na PD jest bardzo mało.
Czy jest to wykastrowana 105 np.BXE
Mam na stanie turbo z ASZ i sprzęgło vr6
Pompki seryjne
Jakie wartości mogę osiągnąć np 170-180KM to real czy bajka

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 16 stycznia 2011, 18:53
przez aroslaw75
palisty napisał(a):Jakie wartości mogę osiągnąć np 170-180KM to real czy bajka

To juz może byc problem dla skrzyni i sprzegła seryjnego

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 16 stycznia 2011, 19:08
przez palisty
Sprzęgło z golfa vr6

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 17 stycznia 2011, 13:05
przez bubolak
Jeśli mnie pamięć nie myli to BXF i BXE po programie osiągają takie same wyniki, więc to to samo. Co do turbo ASZ i sprzęgło z vr6, to jesteś pewien, że podejdzie? Był gdzieś temat o BigT do BXE. Bezpieczniej będzie zrobić program i tak jeździć.

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 20 stycznia 2011, 10:18
przez psikuta19
jeśli skrzynia 5 gang to sprzęgło nada się od vr6 oczywiście z kołem zamachowym nie dwumasem sprzęgło vr6 wytrzyma do grubo ponad 200km i 400nm jeśli skrzynia 6 to już większy problem ale jeśli w dobrym stanie to oryginał 240mm wytrzyma 180km (przynajmniej jakiś czas
pozdrawiam

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 20 stycznia 2011, 14:28
przez palisty
tak skrzynia 5 i oczywiście koło zamachowe vr6

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 20 stycznia 2011, 17:50
przez Piotrek_tdi
psikuta19 napisał(a):jeśli skrzynia 5 gang to sprzęgło nada się od vr6 oczywiście z kołem zamachowym nie dwumasem sprzęgło vr6 wytrzyma do grubo ponad 200km i 400nm jeśli skrzynia 6 to już większy problem ale jeśli w dobrym stanie to oryginał 240mm wytrzyma 180km (przynajmniej jakiś czas
pozdrawiam


Nawet więcej niż 400 Nm wytrzyma 6 gang i to długi czas,u siebie miałem 440 Nm na bigT i 50 tys przejechane bez najmniejszego problemu

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 22 stycznia 2011, 09:13
przez psikuta19
a co to jest 50 tys??:) jak Byś na hulał 200tys to można by się chwalić
zależy jak kto jeździ i w jakim sanie 2 masa jest przed modem
pozdrawiam

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 22 stycznia 2011, 15:47
przez Piotrek_tdi
Nie mów mi że 50 tyś km dla silnika wzmocnionego o ponad 100 km to nic( 40 tyś km też było przejechane na programie na 180 km ),osptzęt typu sprzęgło itp też nie ma i nie miał lekko.....(sachs perofrmacne został załozony w momencie moda bigt czyli przy 55 tyś km a dwumas został seryjny od nowości i nie walił ) poza tym jak ktoś chce jeździć 200 tyś km bezawaryjnie to niech nie robi moda z większym turbo itp,bo za jakiś czas i tak wyjdzie coś do wymiany.Kwestia druga - robisz moda i masz kasę na ewentualne naprawy,nie masz $ na ewentualne naprawy robisz tylko program i jeździsz powiedzmy bezawaryjnie....Nie ma nic za darmo....

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 28 stycznia 2011, 23:11
przez igorpl
maly oftop

jest gdzies na forum jakies info na temat inengo sprzegla do bxe? bez dwumacha? :)


co pasuej itp

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 29 stycznia 2011, 03:49
przez Miro
Oto co potrzebujesz...
Koło zamachowe jednomasowe 037 105 273 C
Zestaw sprzęgła G60 Sachs 3000 332 001
Śruby z ASO 6 sztuk nr N 101 010 01 oraz od jednomasówki - 6 sztuk nr N 902 061 03

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 29 stycznia 2011, 16:41
przez ciso1
Zna ktos jakies ceny - oczywiscie najnizsze tych części?

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 29 stycznia 2011, 17:53
przez konstant
ciso1 napisał(a):Zna ktos jakies ceny - oczywiscie najnizsze tych części?


Podał ci numery części, wystarczy. Uzyj google i sam sobie ceny znajdziesz.

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 29 stycznia 2011, 20:45
przez ciso1
Znalezc pewnie ze znalazlem chodzi mi o najtansze- nie znaczy ze musza byc w necie...

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 30 stycznia 2011, 10:43
przez Piotrek_tdi
ciso1 napisał(a):Znalezc pewnie ze znalazlem chodzi mi o najtansze- nie znaczy ze musza byc w necie...


InterCars,Fota itp szukaj szukaj szukaj....

1,9 tdi 90 KM opinie

PostNapisane: 30 czerwca 2012, 08:53
przez ucash23
Witam,

Jestem świeżo upieczonym kierowcą Leona 1P z 2009 r i mam nadzieje, że szczęśliwym. Chciałbym się dowiedzieć opinii nt. silnika 1,9 tdi 90 KM dlaczego był montowany w leonach tylko do 2010 r? Jakie są jego wady i zalety osiągi i główne usterki. Wdzięczny będę również za odesłanie do interesujących materiałów dotyczącej tej jednostki napędowej.

Pozdrawiam

Re: 1,9 tdi 90 KM opinie

PostNapisane: 30 czerwca 2012, 09:30
przez pampi
szczerze to ja nie słyszałem o silniku 1,9 tdi 90 KM w 1P.

Re: 1,9 tdi 90 KM opinie

PostNapisane: 30 czerwca 2012, 10:21
przez noktoto
Był taki na niektórych rynkach oferowany, BXF. Ciekawe jak się ma do BXE.

Nawet temat o nim jest: viewtopic.php?f=39&t=25124

Edit: scalone ;) /pkonrad

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 30 czerwca 2012, 12:36
przez stellarium
BXF to BXE z obciętym programem na 90KM.

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 30 czerwca 2012, 13:20
przez ucash23
Wygląda, że ta sama jednostka, prawda, że jest to nieudana seria VW i zdarzały się awarie polegające na pęknięciu korbowodu czy bloku silnika przy stosunkowo niskich przebiegach tj do 100 K km ?

Re: 1.9 tdi BXF 90KM modyfikacja

PostNapisane: 30 czerwca 2012, 13:50
przez Lesoto
ucash23 napisał(a):Wygląda, że ta sama jednostka, prawda, że jest to nieudana seria VW i zdarzały się awarie polegające na pęknięciu korbowodu czy bloku silnika przy stosunkowo niskich przebiegach tj do 100 K km ?


Czy nieudana to zależy... Są przypadki "ucieczki korby" w seryjnych autach o symbolicznym przebiegu. Poszukaj na forum OCP - jest obszerny wątek na ten temat.