Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
willhaven napisał(a):jesli to pompowtryski to nie daj sobie wmowic ,ze to wina paliwa ktore zalewasz, niech Ci wymieniaja, tym bardziej ,ze auto na gwarancji
marcinenergy napisał(a):A u mnie w PD drgania i nierówna praca silnika na jałowym były spowodowane przepływomierzem. Aby wykluczyć przepływkę w czasie drgań itp odłącz wtyczkę od przepływomierza. Jeśli się uspokoi silnik tz. że przepływka do wymiana, ewentualnie do czyszczenia.
gregorppp napisał(a):Pojawiło mi sie dwa razy w zimie ale po dniu zawsze znikało a od marca wogóle sie nie włącza. DPF ładnie sie przepala.
Tak łożysko oporowe było wymieniane.
Rozrząd był na -2 i przestawiony został na +1.5
Zauważyłem że gdy dwu krotnie roozgrzeje świece przed zapaleniem to problemu nie ma.
Ok jak wymienie świece to dam znać czy pomogło.
Dzięki za pomoc!!!
chlorek napisał(a):pawel_kd, jak masz możliwość wrzuć logi 013 i 023.
Dodatkowo do sprawdzenia EGR i przepływka.
Gonzolos napisał(a):Nie wiem, ale się dowiem, bo to samo robił u sibie, a sam ma taki sam silnik.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
chlorek napisał(a):pawel_kd, jak masz możliwość wrzuć logi 013 i 023.
Dodatkowo do sprawdzenia EGR i przepływka.
pawel_kd napisał(a):Statyczne zrobiłem co jakiś czas "gazując" do ok 3900. Widać to na elektrozaworze 018, wartość 4 jest po puszczeniu pedału, a potem owa 128. Czytałem na innym forum, że przy tym silniku 128 w tym momencie jest normą i nie trzeba się nią przejmować.
pawel_kd napisał(a):Mam na szybko 01: http://vaglog.pl/log-001_uE5c5a4.html03: http://vaglog.pl/log-003_7IQB7Q6.html 04: http://vaglog.pl/log-004_oTiBo0f.html. 8 i 10 zrobię.
pawel_kd napisał(a):Kąt jak widać w logu -3,9 (rozrząd robił poprzedni właściciel 45 tyś temu), czyli zgodnie z tym co piszesz.
U mnie dokładnie to samo na zimnym -3.9 na rozgrzanym -3.4 - i jest OK.pawel_kd napisał(a):Planuje przy kolejnej zmianie oleju, za ok miesiąc, ponownie ja przeczyścić, też na krótko przez wężyki.
Na pewno nie zaszkodzi a tylko może pomóc.pawel_kd napisał(a):Może TTTM, ale jednak warto być dociekliwym (wystarczy klątwa panewek i przebijających blok korb - na niderlandzkich forach mnóstwo takich opisów). Sprawdzę jeszcze wiązkę elektryczną wtrysków, ale muszę na lepszą pogodę poczekać
Powrót do Leon 2 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość