Po wymianie wałka nierównomierny klekot 1.9 BLS

Witam po wymianie wytartego wałka rozrządu zauważyłem nierównomierny klekot zaworów w silniku na wolnych obrotach bez względu na to czy silnik zimny czy ciepły.
Przed wymianą wałka silnik charakteryzował się lepszą kulturą pracy: chodził ciszej nie było tak słychać zaworów.
Przy wymianie wałka +szklanki + półwałki(uzywki) był tez wymieniony olej motul+filtr.
W związku z tym mam pytanko:
Czy w silniku BLS zawory są regulowane cisnieniowo...
Jak przyłoży sie ucho z lewej strony silnika słychac dziwne półmetaliczne tarcie.
Co to może być...
Prosze o porade...
Nadmienię że w/w usługa kosztowała mnie prawie 3 kilo.
Aż boje sie kolejny raz jechać do szpeca by znów nie przestraszyć sie ceną.
Przed wymianą wałka silnik charakteryzował się lepszą kulturą pracy: chodził ciszej nie było tak słychać zaworów.
Przy wymianie wałka +szklanki + półwałki(uzywki) był tez wymieniony olej motul+filtr.
W związku z tym mam pytanko:
Czy w silniku BLS zawory są regulowane cisnieniowo...
Jak przyłoży sie ucho z lewej strony silnika słychac dziwne półmetaliczne tarcie.
Co to może być...
Prosze o porade...

Nadmienię że w/w usługa kosztowała mnie prawie 3 kilo.
Aż boje sie kolejny raz jechać do szpeca by znów nie przestraszyć sie ceną.
