Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Marcinxxx napisał(a):Na trasie mniej pali i w tym bym szukał że na trasie sie dłużej nagrzewa
seb_jag ARL napisał(a):Marcinxxx napisał(a):Na trasie mniej pali i w tym bym szukał że na trasie sie dłużej nagrzewa
ciągłe przyspieszanie, hamowanie, zmiany biegów, wtedy silnik ciężej pracuje, co skutkuje szybszym nagrzewaniem.
rafalus_ss napisał(a):Mam silnik o symbolu Bls. Mam krótko auto i nie mam porównania jeżeli chodzi o szybkość grzania.
Ile trzeba przejechać przy 3 stopniach ,żeby się wskazówka ustawiła na 90st? W tej chwili stojąc w korku 45min, przejeżdżając 10km ciężko dojść mi do 90 stopni. W silniku ASV dochodzi szybciej.Na tym samym odcinku. Czy to ma znaczenie ,że ASV ma inną pompe, wtryski? Wersje mam ecomotive z wydłużoną skrzynią. Wskazówka długo leży po ruszeniu. Jak dojdzie do maksa raczej nie spada. Auto ma teoretycznie mały przebieg 40tys . W Octavi wymieniłem po 200tys termostat. Co robić?
Marcinxxx napisał(a):seb_jag ARL napisał(a):Marcinxxx napisał(a):Na trasie mniej pali i w tym bym szukał że na trasie sie dłużej nagrzewa
ciągłe przyspieszanie, hamowanie, zmiany biegów, wtedy silnik ciężej pracuje, co skutkuje szybszym nagrzewaniem.
Wtedy własnie wiecej pali przez co sie szybciej grzeje
Marcinxxx napisał(a):seb_jag ARL napisał(a):Marcinxxx napisał(a):Na trasie mniej pali i w tym bym szukał że na trasie sie dłużej nagrzewa
ciągłe przyspieszanie, hamowanie, zmiany biegów, wtedy silnik ciężej pracuje, co skutkuje szybszym nagrzewaniem.
Wtedy własnie wiecej pali przez co sie szybciej grzeje
seb_jag ARL napisał(a):nie grzeje się szybciej przez większe spalanie, tylko pali więcej z powodu cięższej pracy (co skutkuje szybszym rozgrzewaniem się)
Marcinxxx napisał(a):Ok jak wiesz lepiej ja wiem swojeMoże ktoś inny sie wypowie na ten temat
seb_jag ARL napisał(a):nie grzeje się szybciej przez większe spalanie
Powrót do Leon 2 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości