Dziwny pisk podczas przyspieszania po chiptuningu 1,6 TDI

Witam,
Jakiś czas temu zdecydowałem się na zrobienie chiptuningu w mojej furze. Silniczek 1.6 TDi 105PS, wersja ECOMOTIVE, 2010r. "Zlikwidowałem" też filtr cząstek stałych z którym miałem non stop problem. W tym momencie ma ok. 135KM. Od czasu modyfikacji pojawiła się (nie wiem czy niepokojąca) zmiana. Podczas gwałtownego przyspieszania, wraz ze wzrostem obrotów pojawia się nie popularny gwizd przy kończącej się turbinie, tylko taki cichutki pisk, lub świst. Ciężko mi go określić. Kiedy samochód dajmy na to na 2gim biegu od początkowych obrotów z pedałem wciśniętym do oporu, to pojawia się przy ok 2300 obr. i wraz z odpuszczeniem gazu cichnie. Staram się dbać o turbinkę. Po zapaleniu zimnego silnika daję mu minutkę bez dotykania pedału gazu, nie kręcę na zimnych obrotach ani nie gaszę gwałtownie po wyczerpującej jeździe. Pocieszcie mnie i powiedzcie, że nie powinienem się niczym martwić
.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Jakiś czas temu zdecydowałem się na zrobienie chiptuningu w mojej furze. Silniczek 1.6 TDi 105PS, wersja ECOMOTIVE, 2010r. "Zlikwidowałem" też filtr cząstek stałych z którym miałem non stop problem. W tym momencie ma ok. 135KM. Od czasu modyfikacji pojawiła się (nie wiem czy niepokojąca) zmiana. Podczas gwałtownego przyspieszania, wraz ze wzrostem obrotów pojawia się nie popularny gwizd przy kończącej się turbinie, tylko taki cichutki pisk, lub świst. Ciężko mi go określić. Kiedy samochód dajmy na to na 2gim biegu od początkowych obrotów z pedałem wciśniętym do oporu, to pojawia się przy ok 2300 obr. i wraz z odpuszczeniem gazu cichnie. Staram się dbać o turbinkę. Po zapaleniu zimnego silnika daję mu minutkę bez dotykania pedału gazu, nie kręcę na zimnych obrotach ani nie gaszę gwałtownie po wyczerpującej jeździe. Pocieszcie mnie i powiedzcie, że nie powinienem się niczym martwić
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam