Strona 1 z 1

Logi z bloku 023 duże odchyłki

PostNapisane: 5 sierpnia 2014, 21:48
przez pecet0
witam,
W swoim samochodzie mam problemy z turbiną, przy prędkości 120km/h wchodzi w tryb awaryjny (przy spokojnej jeździe).

W przypadku gdy trzyma się pedał gazu do spodu to wchodzi znacznie wcześniej w tryb awaryjny. Zrobiłem logi dynamiczne (poniżej zamieszczone) ale każdy skończył się notlaufem.

logi statyczne:
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pecet0_181051.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pecet0_181052.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/pecet0_181053.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/pecet0_181054.html

logi dynamiczne:
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/pecet0_181055.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/pecet0_181056.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pecet0_181057.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pecet0_181058.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pecet0_181059.html


zanim zrobiłem logi dynamiczne, to najpierw wykonałem statyczne i na grupie 023 widzę jakieś bardzo duże różnice między 1 cylindrem a pozostałymi cylindrami, tak to ma wyglądać? czy coś tam jest niepokojącego?

Re: Logi z bloku 023 duże odchyłki

PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 07:23
przez Krasza
Tryb awaryjny wpada przez Turbo. Zobacz jaka jest różnica w wartościach bloku 11, Żądane i rzeczywiste.

Różnice w 023 nie są takie tragiczne. BIP w 2.0 tdi mogą sięgać nawet 60 tak więc nie ma tragedii. Minusowe mmogą oznaczać problem z dostarczeniem paliwa. Kiedy zmieniałes np. filtr paliwa ?

Sorki pisze z tel.

Re: Logi z bloku 023 duże odchyłki

PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 17:27
przez pecet0
Auto mam od 10 miesięcy, filtru paliwa jeszcze nie wymieniałem. Nie znam daty ostatniej wymiany.

a odnośnie logu 010 lub 011,
czym może być spowodowane że praktycznie przez cały przedział jest ciśnienie 2601 mbar ?

Re: Logi z bloku 023 duże odchyłki

PostNapisane: 24 sierpnia 2014, 21:14
przez untaztood
Sprawdz czy zawór przy turbinie chodzi luźno.