Strona 1 z 1

Zanik mocy po wymienie uszczelki pod głowicą.

PostNapisane: 27 października 2015, 19:26
przez Zakrzak3
Witam,

Tak jak w temacie. Po wymienie uszczelki pod głowicą zniknęło mi z auta kilkanaście kucy. Dodatkowo wymieniłęm jeszcze wszystkie popychacze, oringi na pompowtryskach i uszczelki na kolektorach, pokrywie zaworów, wałku i sam pasek rozrządu.

Z lektury google obawiam się, że to wina pompowtrysków ale mechanik mówi, że to wina tunera, który podczas robieniu programu zwiększył dawki startowe na rozgrzanym silniku bo wcześniej podczas odpalania trzesło całym silnikiem. W piątek jade do tunera żeby podpiął kompa i sprawdził wszystko ale już przez telefon mówi, że mechanik musiał coś zjeb...

Macie jeszcze jakieś pomysły? Bo wydałem 1700zł i po naprawie wydaje mi się jakbym nie jeździł swoim autem.

-- 27 października 2015, 20:25 --

Widać że w na tym portalu są tylko "specjaliści" od błahych problemów bo przy poważniejszych sprawach nikt nawet nie próbuje w jakikolwiek sposób pomóc....

Re: Zanik mocy po wymienie uszczelki pod głowicą.

PostNapisane: 27 października 2015, 19:30
przez Marcin_1p
Trochę cierpliwości człowieku :!: Godzine temu napisałeś o swoim problemie...

Re: Zanik mocy po wymienie uszczelki pod głowicą.

PostNapisane: 27 października 2015, 19:49
przez Zakrzak3
O swoim problemie napisałem kilka dni temu...

Re: Zanik mocy po wymienie uszczelki pod głowicą.

PostNapisane: 28 października 2015, 00:39
przez Misiek
Zakrzak3, rozumiemy co czujesz bo wielu z nas miało problemy z autem i potrzebowało porady a już, ale nie jesteśmy wróżbitami Nie wszystko można zdiagnozować online !
zanik mocy może mieć związek z nieszczelnym wydechem (i nie mylić z tłumikiem końcowym bo tam mechanik nie gmerał przy wymianie uszczelki. )
wydech zaczyna się przy kolektorze wydechowym i turbinie a turbina ma połączenie z głowicą i z egr i później z wydechem końcowym lub inna kolejność (mechanikiem nie jestem) w każdym razie wystarczy że gdzieś po drodze jest nieszczelność i już koni ubywa.
Jeśli mechanik przypadkiem zmienił ustawienie gruszki na turbo również może mieć to związek z ubytkiem mocy.
żeby dokładnie lub przynajmniej częściowo móc zdiagnozować problem online przydało by się zrobić logi dynamiczne

owszem o swoim problemie pisałeś, ale nie wysiliłeś się by samemu poszukać przyczyny, mamy tematy o utracie mocy o wymianie uszczelki itd i nawet jeśli nie ma tam konkretnie Twojego przypadku to można wiele się dowiedzieć o całym procesie wymiany uszczelki i ewentualnych problemach.
Zakrzak3 napisał(a):Widać że w na tym portalu są tylko "specjaliści" od błahych problemów bo przy poważniejszych sprawach nikt nawet nie próbuje w jakikolwiek sposób pomóc....

takie teksty zachowaj dla siebie... po Twoich postach widać jak bardzo aktywnie od prawie dwóch lat pomagasz innym.