lucasnufc napisał(a):Witam. Mam problem ze sprzeglem a mianowicie jak zaczelo robic sie zimno auto jak troche postoi to opada pedal sprzegla i jest problem z wrzucaniem biegow. Pomaga podniesie do gory pedala sprzegla i wszystko dziala jak nalezy. Podejrzenie padlo na wysprzeglik. Czy aby sie do niego dostac trzeba zdejmowac skrzynie?
Wyrzucasz graty typu: akumulator i jego podstawę aby się łatwiej pracowało. Ponadto możesz chwytak powietrza w całości zdemontować z rurą do turbiny np: przy przepływomierzu.
Następnie odkręcasz dwie (2) śruby, które trzymają wysprzeglik do obudowy skrzyni biegów i delikatnie wyciągasz z komory. Trzeba jeszcze zluzować z zaczepu przewód dochodzący z płynem hamulcowym a później oczywiście odpiąć przewód od wysprzęglika po wcześniejszym zdjęciu metalowego (chyba) zabezpieczenia na styku wysprzęglik-przewód doprowadzający.
Montaż nowego czy innego w kolejności odwrotnej.
Następnie odpowietrzanie i tu jest trochę zabawy. Jedna osoba kilka razy naciska pedał, który za każdym razem będzie zostawał przy podłodze (czyli pracuje ręcznie

) a ty odpowietrzasz popuszczając odpowietrznik na wysprzęgliku - podobnie jak przy odpowietrzaniu układu hamulcowego. Odpowietrzaj długo i namiętnie pilnując jednocześnie poziomu płynu w zbiorniczku.
Odpal motor i pracuj pedałem sprzęgła oceniając jak pracuje. Jeżeli jest jeszcze za ,,mięki,, to pracujemy z odpowietrzaniem dalej aż do pożądanego efektu.
I to na szybko tyle. Pozdrawiam.