Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez rudy0018 » 28 maja 2016, 22:09

Witam



Pojazd to:

Seat Leon 1p 2009r

silnik 2.0 TDI 140 KM, kod : BMM

przebieg 210000 km



Problem polega na szarpaniu podczas przyspieszania, zaczyna się od około 1800 obrotów, poniżej wszystko jest ok, najbardziej jest to wyczuwalne podczas średniego przyśpieszania tj. dynamicznie ale pedał stopniowo wciskam wraz z przyśpieszaniem, gdy pedał wciśnę w podłogę szarpanie jest wyczuwalne trochę mniej. Piszę cały czas szarpanie, ale nie jestem do końca przekonany jak to nazwać, być może jest to takie przerywanie silnika, dławienie. Problem występuje tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku, na zimnym jest ok. Moje pierwsze podejrzenie padło na dwumas, niestety wymieniłem a problem pozostał. Wyczyszczony EGR i cały dolot, przy okazji wyjąłem turbinę, luzu specjalnego nie miała, sprawdziłem kierowniczki, nie zapieczone, luźno chodziły, wymieniony filtr paliwa, poduszka silnika od strony skrzyni, sprawdzony przegub wewnętrzny, wymieniona pompa Vacum, sprawdzona szczelność dolotu . Nie wiem co jeszcze, proszę o jakieś podpowiedzi, dodam tylko, że logi robiłem jakiś czas temu, a teraz doszedł głośny świst turbiny, wcześniej tego nie było, czy to kończące się turbo?

Jedyny błąd jaki się wyświetla to:

001648 - Glow Plug Module 1; Glow Plug Circuit: Electrical Malfunction
Ale to chyba nie ma wpływu na mój problem.



Proszę o analizę logów, może ktoś coś zauważy.

http://vaglog.pl/log_263549.html grupa 003 Basic Settings
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_249282.html grupy 001 i 004
http://vaglog.pl/log_249283.html grupy 003 i 011
http://vaglog.pl/log_249284.html grupy 011 i 010
http://vaglog.pl/log_249285.html grupy 003, 008, 011

Statyczne:
http://vaglog.pl/log_249286.html grupa 001 003 004
http://vaglog.pl/log_249287.html grupa 011 013 015

Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
Zobacz Profil
rudy0018
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 listopada 2015, 22:23
Auto: Leon 1P
Silnik: BMM 2.0

Reklama

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez SpoON » 29 maja 2016, 09:20

Witaj.

Winnym jest na 90% zawór EGR. Najlepiej było by go zaślepić całkowicie i usunąć programowo.
Aby nie wydawać kolejnych pieniędzy w ciemno i upewnić się że to on jest winny zamów zaślepkę ograniczającą a nie całkowitą... u mnie pomogło i przerywanie ustało ;)

Wpisz w google:
2.0 tdi przerywanie audi forum

1 wynik i masz spora lekturę na temat szarpania w 2.0 TDI ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
SpoON
Sport
Sport
 
Posty: 488
Dołączył(a): 2 grudnia 2011, 23:49
Region: zachodniopomorskie
Auto: Leon 5F
Silnik: CJXA 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez rudy0018 » 29 maja 2016, 11:57

Dzieki za odpowedz, ale czy widać po logach, że nie pracuje on prawidłowo?
Po logach basic settings z grupy 003 chyba dobrze jest czy mylę się?
I czy głośne świstanie turbiny które się ostatnio pojawiło może także mieć związek z egr?
Zobacz Profil
rudy0018
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 listopada 2015, 22:23
Auto: Leon 1P
Silnik: BMM 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Bol3k » 15 listopada 2016, 17:21

U mnie w 2.0 TDi BKD pomogło STP do czyszczenia wtrysków. :)
Zobacz Profil
Bol3k
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12 marca 2010, 21:07
Lokalizacja: Toruń
Auto: Toledo 1P
Silnik: BKD 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez rom72 » 28 lutego 2017, 22:35

Witam,

Ja mam problem z silnikiem 2.0 TDI CFFB podobny jak opisał rudy0018.
Ale u mnie ten problem z szarpaniem występuje na zimnym silniku.
Na wolnych obrotach jest Ok. Silnik pracuje równo.
Problem zaczyna się przy spokojnym przyspieszaniu od prędkości około 40 km/h big 2 i na biegu 3 lub 4 do 80-90 km/h.
Zimny silnik, więc spokojnie jadę bez nogi w podłodze, aby temperaturę odpowiednią osiągnął.
Autem zaczyna telepać, drgać, słychać momentami takie terkotanie.
Jak się auto rozgrzeje po kilkunastu minutach problem znika.
Nie występuje nawet po dłuższych dziennych postojach.
Rano, po nocnym postoju to samo.
Auto garażowane, temperatura w garażu około 14 C, więc na mrozie nie stoi.
W lecie problem również nie znika.
Wymieniłem filtr paliwa. Byłem na diagnostyce w Gładyseku na Bora Komorowskiego w Krakowie i nic nie znaleźli.
A przebadali przez kilka godzin chyba wszystko.
Zacząłem podejrzewać złą jakość paliwa, jako problem z szarpaniem.
Tankuję paliwo na markowych stacjach - Lotos, BP, Orlen. Po zatankowaniu na tych stacjach najbardziej autem szarpie.
Najmniej autem telepie po zatankowaniu na Shellu lub Statoil.
Ale ostatnio po zatankowaniu na Statoil zaczęło szarpać silnikiem.
Więc paliwo, to chyba nie jest przyczyna usterki.
Będę wdzięczny za jakieś sugestie.
Zobacz Profil
rom72
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16 grudnia 2010, 21:14
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: Seat Leon ST
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Bakoma4 » 4 marca 2017, 17:07

Ja u siebie też długo szukałem mam 1.9 BLS szarpał dławił się właśnie przy przyśpieszaniu , a kiedy zmieniałeś filtr paliwa? u mnie były węże do paliwa zamienione także też to bym sprawdził u ciebie. albo przepławka ?
Zobacz Profil
Bakoma4
Stella +
Stella +
 
Posty: 46
Dołączył(a): 7 października 2013, 18:25
Auto: Leon
Silnik: BLS 1.9

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez rom72 » 8 marca 2017, 17:10

Filtr paliwa już 2 x wymieniałem od tego czasu.
Filtr jest Ok. Przepływomierz też.
Nie wiem jak te węże od paliwa mogą być zamienione?
Auto mam od nowości i raczej nikt nie grzebał przy tym.
Chyba, że na przeglądzie ktoś coś pochrzanił.
Zobacz Profil
rom72
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16 grudnia 2010, 21:14
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: Seat Leon ST
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Sander » 17 maja 2017, 19:39

Witam,

Przepraszam, że się wcinam w czyiś temat, ale ostatnio w moim leonie BKD mam za zimnym silniku występują delikatnie szarpania w czasie stałej jazdy gdzieś w okolicy 1900 obrotów, szczególnie na drugim i trzecim biegu i niestety ostatnio to się moim zdaniem nasila. Turbina była z 500km temu wymieniona, wtryski były sprawdzane VAGiem i są ok. Na ciepłym silniku jest już lepiej. Dodam jeszcze, że tak jakby wspomaganie przy kręceniu w miejscu delikatnie zaczynało brzęczeć.

Prosiłbym o jakieś porady od czego zacząć sprawdzanie.
Zobacz Profil
Sander
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 9 września 2016, 19:30
Auto: Leon
Silnik: BKD 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Badi1i » 24 maja 2017, 19:32

Witam,
mam bardzo podobną sytuację w swoim leonie 2010r 2.0 170km. Auto szarpało sporadycznie przy delikatnym przyśpieszaniu lub utrzymywaniu prędkości przy 2000 obr. Postanowiłem oddać auto do czyszczenia EGR'u, jak ręką odjął. Po tygodniu może 2 symptomy szarpania powróciły tylko teraz ze zdwojoną siłą. Auto po rozgrzaniu do 90 stopni szarpie regularnie, potrafi zgasną. Wyskakuje kontrolka świec. Po ponownym odpaleniu kontrolka znika. Nie zauważyłem żeby auto paliło ciężej. Po podłączeniu auta pod komputer otrzymałem błąd czujnika położenia wału. Mam pytanie czy możliwe jest aby podczas czyszczenia zaworu EGR ruszyć jakąś wiązką lub samym czujnikiem położenia wału? Wydaje mi się że podczas czyszczenia EGR'u coś zostało poruszone co tymczasowo poprawiło działanie czujnika. Czy ktoś jest w stanie mi to potwierdzić czy to tylko dwie różne usterki w niekrótkim czasie o bardzo podobnych symptomach?
Zobacz Profil
Badi1i
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 maja 2017, 19:08
Auto: Leon 2 FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez chlorek » 25 maja 2017, 09:22

Dwie różne usterki. Przypadek. Sprawdzić wiązkę przed wymianą.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Badi1i » 1 czerwca 2017, 13:54

za parę godzin odbieram auto jak przetestuję to dam znać
Zobacz Profil
Badi1i
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 maja 2017, 19:08
Auto: Leon 2 FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez rom72 » 17 czerwca 2017, 11:22

Witam ponownie,


Znalazłem rozwiązanie mojego problemu z szarpaniem na zimnym silniku.
U mnie pomogło przeczyszczenie przewodu odpowietrzającego przy korku wlewu paliwa.
Przewód był zatkany i po wyjęciu go przeczyściłem go wykałaczką :-)
Problem z szarpaniem ustąpił.
Lałem paliwo z różnych stacji i jest Ok.
Czasami najprostsze i najtańsze rozwiązanie pomaga.
Zobacz Profil
rom72
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16 grudnia 2010, 21:14
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: Seat Leon ST
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Diesel193 » 25 czerwca 2017, 07:32

Witajcie i ratujcie bo mam juz dosyc. Mam 1p z 2007 roku. Pewnego razu zostawilem auto gdzies na parkingu gdy wrocilem nie chcialo zapalic. Po wielu próbach auto odpalilo jednak na desce pojawił sie check i kontrolka świec jechalo mialo wyzsze obroty i nie mialo mocy, trafilo do mechanika. Po podpieciu komoa wywalilo blad czujnika położenia walu. Później okazalo się ze sterownik na czujnik daje inne napiecie padla diagnoza ze jest uwalony. Zostal wymieniony, kupilem uzywke z takimi samymi nr zostal sklonowany zakodowany auto zaczelo jezdzic. Raptem po 160km jazdy zapchal sie dpf auto stanęło nie dalo sie odpalic. Zostal wypalony komputerowo i wróciło na droge. Z mojej strony padla decyzja ze go usuwam zapychal sie juz do 200 km, wiec tak tez sie stalo znany chwalony elektronik ominal programowo ok. Na poczatku wydawalo sie ze auto juz bedzie jezdzic po 600km zaczelo szarpac tak jakby podczas mocniejszego wcisniecia oedalu gazu odcinalo mu doplyw paliwa reakcji ja gaz dopiero po 2.3 sekundach zaczelo regaowac z dnia na dzien coraz czesciej sie to pojawialo az w koncu zaczal gasnac i nie odpalil. Komputer pokazal blad czujnika g40 hella. Czujnik zostal kupiony wymieniony tyle ze nie oem, jednak auto dalej nie odpalilo. Zaczelo sie przegladanie od a do z czemu. Okazalo się ze synchronizacja na walkach rozrzadu jest przestawiona. Po ustawieniu odpalil na pół obrotu. Rozrzad i tam byl stary wiec od razu zostal wymieniony z pompa wody ustawiony jak trzeba tak samo synchronizacja auto potestowane z 20km przez Pana co je robil bylo na rolkach i wszystko smigalo. Okazalo sie nawet, ze stary sterownik jest sprawny na nim tez auto dzialalo tak jakby pierwsza diagnoza innego mechanika byla zla. Nagle po odbiorze wracam przejechalem z 15 kilometrow redukcja mocniej przyspieszylem jeee..b znów sie zadlawilo po chwili jechalo dalej, problem powtorzyl sie znów nie zgaslo, ale wiem ze problem jest dalej i lada chwila stanoe i nie odpali. Dojechalem do domu zly wkurwiony wrecz, ze dalej cos nie tak. Czego to moze byc przyczyna? Mam juz serdecznie dosyc wpompowalem w to ponad 2 tys a auto dalej nie jezdzi , ratujcie ;/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Diesel193
Signo
Signo
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2 lutego 2017, 18:10
Auto: Leon II 1P FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez wesol » 25 czerwca 2017, 08:53

Jak na taki obreb prac wykonanych od wymiannroznych podzespolow czujniki rozrzad usuwanie dpf itd to 2000 zl to dos malo. To wskazuje ze raczej te twoje mechaniki to slabe sa. Za co ty placisz ze ci te auto nie naprawiaja to ja z podziwu nie moge wyjsc. W aso unas bys nie zaplacil nawet zlotowki zanim auto by nie bylo sprawne. Za bledne diagnozy nie moze placic klient.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Diesel193 » 25 czerwca 2017, 09:57

Nie pomogles:) szukam przyczyn a nie ocen mechanikow.
Wiesz auto zostalo niby naprawione skoro przejechalo 600km. Teraz nie place tylko po prostu ma byc naprawione i dzisian znów musze je odwiezc.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Diesel193
Signo
Signo
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2 lutego 2017, 18:10
Auto: Leon II 1P FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez wesol » 25 czerwca 2017, 10:14

Poprostu nikt po tak dziwacznych opisach nie powie co moze to byc.
Auto nie zostalo naprawione a tylko zbiegiem wyszlo tak ze podzialalo chwile. Zreszta jak ktos naprawia auto stwierdzajac ze sterownik jest dziabniety a potem po zalozeniu ten ster dziala dobrze. Bledna diagnoza i tyle.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Diesel193 » 8 lipca 2017, 15:06

No tak masz racje tylko jednak objawy byly troche inne. Auto na starym poczatkowo nie odpalalo mialo checka i świeciły się świece. Teraz nie ma błędów przy dluzszej jezdzie i mocnym wcisnieciu pedalu potrafi sie zadlawic niczym odciecie paliwa i po chwili ciągnie dalej. Np teraz przejechalem ponad 20 kilometrow i nic. Moze to wina paliwa? Ostatio jezdze na paliwie firmowym ze tak powiem wozi je cysterna uj wie skad.

-- 6 lipca 2017, 13:23 --

Temat walkuje dalej. Samochod niby jeździ wtryski logi wszystko ok. Jednak zdarza sie sporadyczne przydlawienie a raczej spadek obrotow do 0 i nagle sie budzi po ponownym spuszczeniu i wcisnieciu pedalu gazu. Koles ktory obecnie przy tym robi twierdzi, ze to wina czujnika polozenia walu, ze wedlug niego nie wymienili mi go poprzednicy, bo tak nowy nie wyglada Obrazek
Auto nie wywala zadnego bledu jedynie straci obroty jak wyzej pisalem nie zdarza sie to na postoju na wolnych ani przy spokojnej jezdzie :/ . zostalo juz wykluczone paliwo wtryski, egr, turbo, nie wiem co moze robic przeplywka jeszcze. Iddzie madra droga bo nie wymienia byle czego i nie kasuje mnie. Kazal mi jezdzic i jeszcze raz jezdzic co bedzie sie dzialo, ale strach jechac gdzieś dalej bo nie wiem kiedy moze stanac. Niby pierdola a ciezka do zlokalizowania.

-- 8 lipca 2017, 15:06 --

Czy ktos pomoze? Czy mozliwe by po wymianie czujnika g28 ma boscha byl felerny? Komp wywala mi g28 i czasem podczas przyspieszania autem szarpnie na sekunde.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Diesel193
Signo
Signo
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2 lutego 2017, 18:10
Auto: Leon II 1P FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez facet02 » 8 lipca 2017, 19:34

Diesel193, przyznaję że współczuję awarii , jednak już dwukrotnie napisałem i wskazłem Tobie jak ten problem należy rozwiązać , nadal na siłę szukasz taniego rozwiązania a tak się nie da.

Skrzynia w dół i wymiana całego czujnika tak jak w tym temacie:


:arrow: http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=39&t=49720&hilit=g28+po%C5%82o%C5%BCenie+wa%C5%82u

Wyważasz otwarte już drzwi , znajdz mechanika który zna grupę VAG i zacznij po kolei eliminować usterki.
Zobacz Profil
facet02
Sport
Sport
 
Posty: 896
Dołączył(a): 5 września 2016, 16:10
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Diesel193 » 8 lipca 2017, 21:20

Czytalem tamten temat wielokrotnie. Szkoda ze jest pomieszany temat nazyw sie inaczej a w srodku nagle o g28. Powiedz z jakiej firmy brales czujnik? Skoro za 86zl to na pewno nie oem. Druga sprawa po co skrzynie sciagac? Wszyscy gdzie sie dowiedzialem twierdzą ze da sie od gory sciagajac filtr oleju podstawke chlodniczke oleju, sam pisales tez ze ogarniety zrobi. Caly problem w tym ze mam wymieniony auto jezdzi ale blad wywala i czasem nim szarpnie na sekunde i nagle ciagnie dalej. I teraz nie wiem czujnik felerny z boscha by sie trafil. Niby glupota a robi cuda. Obecnie próbuje logi wylapac jak zerwie bede mial co i jak.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Diesel193
Signo
Signo
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2 lutego 2017, 18:10
Auto: Leon II 1P FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez miroA3 » 9 lipca 2017, 05:42

wymiana czujnika G28, czyli predkosci obrotowej silnika..

to tylko odkrecenie wspornika filtra oleju..

czujnik moze byc dobry, ale uszkodzona moze byc np wtyczka lub wiązka tegoż

nawet w ASO nic wiecej nie kombinują...

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Diesel193 » 9 lipca 2017, 09:06

Wtyczka zostala u mnie juz wymieniona, wziazka s0rawdzona. Nie podoba mi sie ze pierwsi co wymienili to wylamali stary widac ze hamsko zdemontowany a nowy jakims cudem wlozyli. Smiem twoerdzic ze nawet przy montarzu zanim nowy wsadzili zdolali go uszkodzic. Auto oali jezdzi normalnie, ale czasem nie zareaguje na gaz i sporadycznie wywala blad czujnika brak sygnału
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Diesel193
Signo
Signo
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2 lutego 2017, 18:10
Auto: Leon II 1P FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez wesol » 9 lipca 2017, 11:39

Jesli trzeba by bylo to nawet bym te dwie zyly kabla bym od ecm pociagnal nowe i pokutowal na stale z czujnikiem. Auto to dosc nieprzyjazne srodowisko dla elektryki.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Diesel193 » 14 lipca 2017, 19:11

Pany jaki czujnik ktora firma uznana? Bo oem az 270zl

-- 11 lipca 2017, 16:13 --

Jeszcze jedno odzie takowy sprawdzic miernikiem przed montazem? Jakie powinien miec wartosci?

-- 14 lipca 2017, 19:11 --

Nie doczekałem sie opowiedzi. Autko na reszcie odzylo jestem po wymianie tego scierwa normalnie masakra, zeby go tak wsadzadzić w niektórych samochodach 5 minut a tutaj niestety troche zeszło. Dla laika 3,4 h jezeli sie zastanawia czy jedno albo drugie sciagac. Odkrecilismy filtr oleju z podstawa, waż od przepustnicy i weze od chlodzenia filtra, jest tam troche plynu z pol litry i z filtra troche oleju wtedy jest taki oto dostęp, może się komuś przyda. Później pozostaje już tylko wykręcic czujnik i wymienić. U mnie poszła nowa kostka też z kablami dla świętego spokoju. Ważnę, że leoś przestał się dławić :) u mnie temat cieżki z powodu takiego, że nie wywalało błedu wywaliło raz i tym się zasugerowałem by zmienic czujnik, bo później już nigdy się nie powtórzył, ale jednak to bylo to :)


Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Diesel193
Signo
Signo
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2 lutego 2017, 18:10
Auto: Leon II 1P FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez Sander » 9 sierpnia 2017, 10:55

Witam,

Mam problem szarpania w swoim BKD w czasie jazdy, czy moja klapa gasząca może być tego przyczyną?

Oto i ona po otwarciu:
Obrazek

Po otwarciu puszki wyleciało sporo oleju.
Jak widać chyba dwa ząbki są ułamane.

Teraz pytanie czy te ząbki mają wpływ na pracę przepustnicy w czasie jazdy czy służą tylko do gaszenia?

Tą klapę da się gdzieś zregenerować czy szukać używki?
Zobacz Profil
Sander
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 9 września 2016, 19:30
Auto: Leon
Silnik: BKD 2.0

Re: Szarpanie przy przyśpieszaniu 2,0 TDI

Postprzez ql89 » 11 września 2017, 11:59

Witam, podłącze się pod temat. Mianowicie po dłuższej jeździe autostradą nad morze, wystąpiło u mnie dziwne szarpanie/przerywanie przy gwałtownym przyśpieszaniu, co ciekawe dzieje się to najczęściej na 4 biegu przy obrotach około 2 tys. Samochód szarpie/przerwie na około 1-2 sekundy, a następnie ciągnie dalej, wspomniane objawy raczej nie występują na biegach 1-3. Jedynie od 4 w górę (najczęściej na 4). Samochód to Seat Leon 1p FR BNM, po podpięciu VAGa brak błędów, co do pompowtryskiwaczy podniesione korekcje na pierwszym cylindrze, brak jakich kolwiek innych objawów... Może ktoś miał u siebie coś podobnego, jakieś porady ? Czy coś takiego może być objawem kończącej się dwumasy ? :roll:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ql89
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 24 maja 2011, 20:05
Lokalizacja: Łódź
Region: łódzkie
Auto: Leon 1P FR
Silnik: BMN 2.0


Powrót do Leon 2 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości