Witam
Pojazd to:
Seat Leon 1p 2009r
silnik 2.0 TDI 140 KM, kod : BMM
przebieg 210000 km
Problem polega na szarpaniu podczas przyspieszania, zaczyna się od około 1800 obrotów, poniżej wszystko jest ok, najbardziej jest to wyczuwalne podczas średniego przyśpieszania tj. dynamicznie ale pedał stopniowo wciskam wraz z przyśpieszaniem, gdy pedał wciśnę w podłogę szarpanie jest wyczuwalne trochę mniej. Piszę cały czas szarpanie, ale nie jestem do końca przekonany jak to nazwać, być może jest to takie przerywanie silnika, dławienie. Problem występuje tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku, na zimnym jest ok. Moje pierwsze podejrzenie padło na dwumas, niestety wymieniłem a problem pozostał. Wyczyszczony EGR i cały dolot, przy okazji wyjąłem turbinę, luzu specjalnego nie miała, sprawdziłem kierowniczki, nie zapieczone, luźno chodziły, wymieniony filtr paliwa, poduszka silnika od strony skrzyni, sprawdzony przegub wewnętrzny, wymieniona pompa Vacum, sprawdzona szczelność dolotu . Nie wiem co jeszcze, proszę o jakieś podpowiedzi, dodam tylko, że logi robiłem jakiś czas temu, a teraz doszedł głośny świst turbiny, wcześniej tego nie było, czy to kończące się turbo?
Jedyny błąd jaki się wyświetla to:
001648 - Glow Plug Module 1; Glow Plug Circuit: Electrical Malfunction
Ale to chyba nie ma wpływu na mój problem.
Proszę o analizę logów, może ktoś coś zauważy.
http://vaglog.pl/log_263549.html grupa 003 Basic Settings
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_249282.html grupy 001 i 004
http://vaglog.pl/log_249283.html grupy 003 i 011
http://vaglog.pl/log_249284.html grupy 011 i 010
http://vaglog.pl/log_249285.html grupy 003, 008, 011
Statyczne:
http://vaglog.pl/log_249286.html grupa 001 003 004
http://vaglog.pl/log_249287.html grupa 011 013 015
Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam