Strona 1 z 1

Maglownica - Regulacja

PostNapisane: 20 grudnia 2016, 21:05
przez Cziken
Cześć ;)

Odczuwam małe luzy na kierownicy, drążki i końcówki wymienione więc to odpada. Czytałem że można spróbować zniwelować to regulacją na maglownicy i chciałbym to spróbować bo może akurat. Tylko mam kilka prostych pytań żebym wiedział co i jak gdy pojadę na kanał do kolegi.

1. Czy śruba jest widoczna i bez problemu dojdę do niej nasadką gdy wjadę na kanał ?
2. Przy regulacji auto może stać normalnie na kołach ?

Re: Maglownica - Regulacja

PostNapisane: 21 grudnia 2016, 08:45
przez macsta12
Lepiej tego nie ruszać ja minimalnie dokręciłem i samochód dziwnie się prowadził, musiałem machać kierownicą jadąc na wprost. Wróciłem do starego położenia.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Re: Maglownica - Regulacja

PostNapisane: 21 grudnia 2016, 11:37
przez przebor
1. W 1M tak, w 1P nie wiem.
2. tak

Tą śrubą regulujesz docisk tzw. "kamienia" do listwy. Im będzie bardziej dociśnięte tym mniejszy luz, ale też będzie ciężej chodzić kierownica i może nie wracać do jazdy na wprost po wyjściu z zakrętu jak za mocno dokręcisz. Nawet niewielkie dokręcenie tej śruby (np. o 30 stopni) może spowodować duże zmiany, więc sobie oznacz położenie początkowe.

Sprawdź jeszcze sworzeń zwrotnicy (element łączący zwrotnicę z wahaczem).

Re: Maglownica - Regulacja

PostNapisane: 21 grudnia 2016, 16:52
przez Cziken
Chodziło o 1M przez mój błąd napisałem w złym dziale więc można przenieść. No to dobrze, spróbuje to ogarnąć zaznaczę aktualne położenie więc najwyżej wrócę do obecnego stanu.

Nie ma tam żadnych śrub kontrujących ?

Re: Maglownica - Regulacja

PostNapisane: 21 grudnia 2016, 16:59
przez marian +
niema żadnych śrub kontrujących.jak wejdziesz pod samochód to szukaj sruby na klucz 17 takiej jakby z podziałką.podziałka kreci sie razem ze srubą.