Strona 1 z 1

Wychodzi dużo sadzy z tłumika - 1.9 Tdi 105ps

PostNapisane: 7 września 2018, 11:08
przez arnik999
Witam
w moim leonie ostatnimi czasy wychodzi duzo sadzy z tlumika.
wymieniany byl egr rozrzad(komplet) olej filtry
spalina wychodzi czarna .
rozrzad zostal sprawdzony w serwisie VW jest wporzadku ustawiony.
Zostal sprawdzony wałek rozrzadu czy przypadkiem nie przeciera.
Pompowtryski wporzadku turbina wporzadku, .
Ale dalej kopci co moze byc nie tak czy doszlo do dekompresji silnika ?
dodam ze nie jezdze jak wariat i wszystko na czas wymieniam.
Czy to koniec silnika przy 300tysiacach ?
moze ktos mial taki problem. ze egr mu sie zacinal i przy wcisnieciu gazu zostawiam na 1,2,3,4 biegu chmurke dość sporą z tylu?
pozdrawiam czekam na jakies kompetentne komentarze

Re: Seat Leon 1p 1.9 Tdi 105ps

PostNapisane: 7 września 2018, 14:07
przez jendrek1975
Sprawdzany był:
egr,
wałek,
pompowtryski,
wymieniony rozrząd,
została jeszcze turbina, :-D ,
A tak na poważnie to znajdź jakiegoś konkretnego mechanika i się go trzymaj.

Re: Seat Leon 1p 1.9 Tdi 105ps

PostNapisane: 11 września 2018, 16:19
przez arnik999
Turbina sprawdzona wszystko ok tak jak pisałem wyżej . Mechanik Niemiec z serwisu vw nie z warsztatu od Kowalskiego
Ger może się zawieszać . Ciezko stwierdzić

-- 11 września 2018, 17:19 --

Witam dla forumowiczów
Podążając droga prób i błędów . Zaślepiony wężyk agr to brak wydobywających się kłębów spalin z tylu lecz żeby zrobić to porządnie . Trzeba sprawdzić jeszcze dwie drogi magnetyczny przełącznik podciśnienia (magnetventilblock ) o
Nr 6q0 906 625E może jest do wymiany . Albo egr albo podciśnienie ta czarna ( puszka która reguluje ciśnienie ) można kupić używkę za 60€ ale lepiej dołożyć za oryginał jak dwa razy płacić za używkę . Ponieważ używka może być tak
Samo uszkodzona jak Mój. Mój magnetyczny sterownik podciśnienia przy zgłaszaniu silnika wydaje dźwięk . ( typowe przy spuszczanie ciśnienia) będę informować dalej w postępach . Pozdrawiam .