Strona 1 z 1

Seat Leon 2.0 TDI CEG 2009r. Program i pytania.

PostNapisane: 12 stycznia 2019, 00:16
przez kurilek
Cześć wszystkim,

Mam pytanie, robiłem program w swoim Leonie, a wykres wyszedł jak w załączniku

Obrazek -

co może być przyczyną takie spodku prawie przy 4 tysiącach ?

Dodam, że auto jest 30 tysięcy po kompletnym remoncie silnika, nowa skrzynia, nowe sprzęgło, turbina po regeneracji, wtryski w stanie bardzo dobrym około 85, 90% wydajności.

Dodam, że (kiedyś mi mechanik mówił, że prawdopodobnie mam gruszkę od chłodniczki spalin uszkodzoną bo nie trzyma niby powietrza ) , czy to może mieć wpływ na spadek ?

Re: Seat Leon 2.0 TDI CEG 2009r. Program i pytania.

PostNapisane: 15 stycznia 2019, 10:12
przez Daisy
Może podepnij auto pod komputer, często z byle bzdury auto ma spadki.

Re: Seat Leon 2.0 TDI CEG 2009r. Program i pytania.

PostNapisane: 16 stycznia 2019, 15:25
przez chlorek
kurilek, tak jak pisałem z tobą. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. One potrafią już przy 100tys paść. Ja mam 150tys i już jest po za zakresem. Co do chłodniczki spalin, wydaję mi się gdyby była uszkodzona to płyn by uciekał.

Re: Seat Leon 2.0 TDI CEG 2009r. Program i pytania.

PostNapisane: 3 kwietnia 2019, 07:49
przez kurilek
Ostatnio jeszcze zauważyłem, że jak auto się nagrzeje występują drgania po czym słychać dziwne dzięki tak jakby nie palił na jeden cylinder - ale tylko na postoju, jak jest zimny nie ma problemów.

Czasami nawet jak jest rozgrzany nie występują drgania i dziwne odgłosy.

Sprawdzałem wtryski na maszynie - i wszystkie okazały się dobre ( czy aby na pewno maszyna dobrze sprawdza wtryski ? nawet pod obciążeniem i pod temperaturą ?).

Sprawdziłem regulator ciśnienia na listwie CR i były opiłki minimalnie na trzpieniu - wyczyściłem i było Ok przez dwa dni, a ostatnio znowu zaczęło nim telepać i nie pali jakby na jeden cilinder. Dusi go ..

Nie wiem za co się wziąć ..

Sprawdziłem w VCDS grupe 013 :
cyl 1 : -0.31 mg/str
cyl 2 : -0,33 mg/str
cyl 3 : 0,71 mg/str
cyl 4 : -0,14 mg/str

Jak patrzyłem to wartości się szybko zmieniały :
'cyl 1 : -0.40 mg/str
cyl 2 : 0,19 mg/str
cyl 3 : 0,42 mg/str
cyl 4 : -0,26 mg/str

Re: Seat Leon 2.0 TDI CEG 2009r. Program i pytania.

PostNapisane: 3 kwietnia 2019, 08:09
przez chlorek
Jak są opiłki to pompa wysokiego ciśnienia siada. Jak najszybciej trzeba temu się przyjrzeć.
Co do telepania u mnie okazała się turbina. Zrób logi dynamiczne w grupie 011.

Re: Seat Leon 2.0 TDI CEG 2009r. Program i pytania.

PostNapisane: 3 kwietnia 2019, 08:17
przez kurilek
W pompie nie było opiłków, w filtrze paliwa też nie było. Coś mi się nie wydaje, że turbina. Jakby turbina była uszkodzona to cały czas by telepał. A on tylko jak jest rozgrzany. Turbina była regenerowana jakoś 40 tysięcy temu :)

Re: Seat Leon 2.0 TDI CEG 2009r. Program i pytania.

PostNapisane: 3 kwietnia 2019, 08:30
przez chlorek
kurilek, zrób loga 011 i wszystko będzie jasne.