Reklama

Nagar w dolocie FSI/TFSI

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez ksl » 31 lipca 2017, 09:05

Mam i ja - weekendowe czyszczenie mojego dolotu u winner4'a . Bardzo dziękuję z góry za tak fachowe podejście do tematu. Jak wszyscy widzimy poniżej. Kolektor dolotowy przed i po . Przypominam przebieg 54 000 :D. Takie oto efekty widzimy...


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

8)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

jak widać efekt po to nic nie trzeba dodawać!
dodatkowo wpadł delete kit odmy.

Jeszcze raz dziękuję i polecam na 100%.
Pelen profesjonalizm. Kto jeszcze tego u siebie nie robił niech o tym myśli bo szkoda czekac patrząc jakim brudaskiem jest ta konstrukcja silnika :wink:

pozdr Ksl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ksl
Sport
Sport
 
Posty: 923
Dołączył(a): 6 października 2007, 10:19
Lokalizacja: WK/TST
Auto: LCR+
silnik: CDLA 2.0

Reklama

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez sleeper » 31 lipca 2017, 09:33

ksl napisał(a):jak widać efekt po to nic nie trzeba dodawać!
dodatkowo wpadł delete kit odmy.

czy czyszczenie + zestaw rozwiązują definitywnie problem czy tylko ograniczają zbieranie się nagaru?
jak wrażenia z dupohamowni po czyszczeniu ??
SKODA Octavia 2.0 TDI RS 204 KM
SEAT Leon Cupra 2.0 TFSI 318 KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sleeper
Różowy Miś
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 26 stycznia 2007, 21:43
Lokalizacja: Poznań
Auto: Cupra
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez ksl » 31 lipca 2017, 09:41

sleeper napisał(a):
ksl napisał(a):jak widać efekt po to nic nie trzeba dodawać!
dodatkowo wpadł delete kit odmy.

czy czyszczenie + zestaw rozwiązują definitywnie problem czy tylko ograniczają zbieranie się nagaru?
jak wrażenia z dupohamowni po czyszczeniu ??

tak , wrazenia ciezko powiedziec bo wczoraj w trasie jakos sie nie napinałem ale pierwsze odczucie to szybsza reakcja na wcisniecie gazu. pozatym dosc gorace jest teraz a ori intercooler slabo daje rade w takich temp ;)
napewno warto to zrobic .
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ksl
Sport
Sport
 
Posty: 923
Dołączył(a): 6 października 2007, 10:19
Lokalizacja: WK/TST
Auto: LCR+
silnik: CDLA 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez sleeper » 31 lipca 2017, 09:45

ksl napisał(a):napewno warto to zrobic

czytając ten wątek już dawno do tego wniosku doszedłem, tylko wycieczka do kolegi winner4 przez pół Polski mnie trochę przeraża :roll:
SKODA Octavia 2.0 TDI RS 204 KM
SEAT Leon Cupra 2.0 TFSI 318 KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sleeper
Różowy Miś
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 26 stycznia 2007, 21:43
Lokalizacja: Poznań
Auto: Cupra
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez ksl » 31 lipca 2017, 09:56

sleeper napisał(a):
ksl napisał(a):napewno warto to zrobic

czytając ten wątek już dawno do tego wniosku doszedłem, tylko wycieczka do kolegi winner4 przez pół Polski mnie trochę przeraża :roll:

tez mialem troche KMów ale warto było - łącznie strzeliłem 1000km przez weekend :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ksl
Sport
Sport
 
Posty: 923
Dołączył(a): 6 października 2007, 10:19
Lokalizacja: WK/TST
Auto: LCR+
silnik: CDLA 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez Sebool2006 » 31 lipca 2017, 10:50

Delete kit odmy --->
sleeper napisał(a):tylko ograniczają zbieranie się nagaru?
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
jest czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5042
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez winner4 » 31 lipca 2017, 12:07

sleeper napisał(a):
ksl napisał(a):jak widać efekt po to nic nie trzeba dodawać!
dodatkowo wpadł delete kit odmy.

czy czyszczenie + zestaw rozwiązują definitywnie problem czy tylko ograniczają zbieranie się nagaru?
jak wrażenia z dupohamowni po czyszczeniu ??


Z własnych (i klientów) obserwacji mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że pozbycie się połączenia pokrywy głowicy z kolektorem dolotowym praktycznie eliminuje problem z odkładającym się nagarem. Pozostaje jedynie drobny nalot generowany przez opary wrzucane w układ przez turbosprężarkę, które szczerze mówiąc można w ogóle pominąć podczas rozważań o nagarze w dolocie EA113.

Efekt szybszej reakcji na gaz oraz płynności przy zmianach biegów czuć przede wszystkim w samochodach po programie gdy zapłon wysterowany jest dość agresywnie. Robiąc logi przed i po zabiegu widać dokładnie jak przestawiony jest zapłon podczas gwałtownego wciskania pedału gazu więc po czyszczeniu i dobrym strojeniu gdzie zapłon jest odpowiednio poprowadzony widać różnicę w postaci reakcji na gaz, braku opóźnienia doładowaniu przy przebiciach biegów oraz płynne opadanie obrotów bez obciążenia silnika.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
winner4
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 30 grudnia 2012, 09:49
Lokalizacja: KLI
Auto: Cupra 1P
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez lechu_stg » 31 lipca 2017, 12:08

Kurde tak czytam ten temat i jestem w szoku ile nagaru się zbiera w tych naszych TSI :shock: Prawie jak w starszych dieslach. U mnie pewnie przy 50 tys będzie podobnie to wyglądało. Na razie co jakiś czas tylko czyszczę końcówki wydechu z czarnego nalotu :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lechu_stg
Signo
Signo
 
Posty: 115
Dołączył(a): 26 grudnia 2016, 11:28
Auto: Szybkie
silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez rafik123455 » 2 sierpnia 2017, 09:56

Jakie koszta i czas takiej operacji?
Zobacz Profil
rafik123455
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 16 lipca 2017, 19:09
Auto: Seat leon 1p
silnik: CDAA 1.8

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez winner4 » 2 sierpnia 2017, 12:07

rafik123455 napisał(a):Jakie koszta i czas takiej operacji?


Wysłałem wiadomość.
O wszystkie szczegóły prosiłbym pytać na PW, podam wtedy numer telefonu do siebie i można ustalić wszystko telefonicznie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
winner4
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 30 grudnia 2012, 09:49
Lokalizacja: KLI
Auto: Cupra 1P
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez Brony777 » 24 sierpnia 2017, 07:52

Podepnę się pod temat może ktoś korzystał z usług z tej stronki? Jakieś za lub przeciw? W opisie jest że czyszczone jest piaskowaniem drobinkami z orzecha włoskiego http://www.czyszczeniezaworow.pl/
Zobacz Profil
Brony777
Signo
Signo
 
Posty: 132
Dołączył(a): 24 lipca 2013, 18:35
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat leon
silnik: ARL 1.9

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez winner4 » 24 sierpnia 2017, 21:53

Metoda jeśli wykonywana odpowiednio to jak najbardziej się sprawdza, niestety często zakłady piaskujące orzechem nieodpowiednio dobierają wielkość łupiny dlatego efekt nie zawsze jest odpowiedni (wynika to z oszczędności), ale sama metoda jest w porządku - oczywiście jeśli chodzi o same kanały i zawory w głowicy. Pozostałe elementy interesującej nas "układanki" czyli kolektor dolotowy, klapy wirowe, przepustnice, EGRy, kierownice powietrza czy choćby wtryskiwacze - to wszystko wymaga innej, odpowiedniej do każdego materiału/tworzywa metody :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
winner4
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 30 grudnia 2012, 09:49
Lokalizacja: KLI
Auto: Cupra 1P
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez tomek-waw » 8 września 2017, 19:20

pablito napisał(a): Nadal nie wiem wszystkiego ale ustąpiło "sadzenie" jak odpiąłem PCV. W zeszłym roku 7 tys km pod mega obciążeniem autostradowym i tłumik był ledwo przybrudzony. Czyli chyba temat się klei z tym PCV.

Z jednej strony racja, ale

winner4 napisał(a):Zauważ, że wszystko ma swoje plusy i minusy i po coś ta odma jest zrobiona. Oprócz wyrównania ciśnienia ma przede wszystkim za zadanie cyrkulacji oleju do smarowania wtórnego, którego przy "open air'ze" nie ma z wiadomych powodów. Najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie separatora ze specjalnym filtrem z odstojnikiem, co prawda takie rozwiązanie swoje kosztuje i wymaga dodatkowego "serwisu" od czasu do czasu, ale efekt jest najlepszy. Wtórne smarowanie jest dla TFSI bardzo istotną kwestią, zwłaszcza w modzonych TFSI gdzie osprzęt podlega większemu obciążeniu niż przy seryjnych parametrach. Mało ludzi zdaje sobie z tego sprawę i bagatelizuje tę kwestię.


Teraz sam już nie wiem, czy lepiej mieć odmę ( sprawną ) czy nie. :roll:
PCV FIX 2.0 TFSI
ponieważ jest to rozwiązane w taki sposób że wszystkie opary oraz olej po zamontowaniu tego zestawu trafiają w układ dolotowy w okolice turbiny co w dalszym ciągu równa się z zasyfieniem zaworów, kolektora i dochodzi jeszcze do tego intercooler i turbo.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 429
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Auto: Cupra R
silnik: CDLA 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez winner4 » 8 września 2017, 22:09

Po przetestowaniu już chyba wszystkiego co się da zostałem przy opcji PCV delete z tych powodów: bezobsługowość, bezawaryjność oraz czystość układu. Sprawdzałem tez stan czystości orurowania i intercoolera i nie było żadnych problemów ze zwiększonym zanieczyszczeniem względem seryjnej odmy. Widocznie układ odpowietrzania został tak skonstruowany, że check valve niezależnie od tego czy odma jest czy jej nie ma działa poprawnie, z podobną przepustowością.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
winner4
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 30 grudnia 2012, 09:49
Lokalizacja: KLI
Auto: Cupra 1P
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez Konrad20vt » 14 września 2017, 16:10

Panowie potrzebuje pomocy, pacjent Cupra 2.0 TFSI BWJ zrobiona na 320km 95tys przebiegu realnego, wczesniej ZERO PROBLEMÓW az do czasu aż poprosiłem o zmiane termostatu i odmy na nowy typ bo miałem stary, i od razu po odebraniu z wydechu/nawiewów czuć spalony olej/opary z odmy/spaliny nie wiem jak to nazwać bo to wydaje mi sie że wszystko po trochu, jak tylko auto sie mocniej nagrzeje i jade w korku i ruszam to smierdzi niemiłosiernie a czasem delikatnie czuć. Oleju nie ubywa, auto nie kopci chociaz raz tak zasmierdziało mega mocno i kolega mówił że minimalny dymek jasny poszedł z wydechu, zmienilismy uszczelke pod deklem bo ciekło na kolektor wydechowy i nadal to samo :/ Czy nowa odma za zadanie wypalanie syfu z zaworów czy jakoś tak? CZy może jest uszkodzona nowa odma lub jak zmieniali termostat, odkrecali kolektor itp coś zle dokrecali czy mogli tam gdzieś dać ciała :/ Zrobiłem 1k od wymiany i cały czas tak samo smierdzi, olej w normie bez zmian dodam że obroty nie falują auto, moc jest taka sama jak wczesniej
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 665
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Auto: Cupra+
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez tomek-waw » 14 września 2017, 16:19

Jeśli masz niedaleko to wróć do magików co Ci to robili.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 429
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Auto: Cupra R
silnik: CDLA 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez Konrad20vt » 14 września 2017, 16:26

Czekam na info kolega ma sie dowiedzieć czy to odma może powodować, ale chciałem sie tu dowiedzieć czy nowa odma może takie wypalanie syfu powodować? Czy może nowa odma być uszkodzona :/
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 665
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Auto: Cupra+
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez tomek-waw » 14 września 2017, 16:44

Odma-układ zamknięty. Jeśli czujesz spaliny to raczej na nią bym nie stawiał-chyba że pęknięty lub nieszczelna. Ale na pracującym silniku powinieneś to zauważyć.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 429
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Auto: Cupra R
silnik: CDLA 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez winner4 » 15 września 2017, 07:15

Wydaje mi się, że mogli oblać silnik płynem przy wymianie i teraz paruje jak się zagrzeje, ewentualnie mogli przy ściąganiu kolektora uszkodzić przewód idący ze skrzyni korbowej odmy i jest jakaś nieszczelność w tym miejscu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
winner4
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 30 grudnia 2012, 09:49
Lokalizacja: KLI
Auto: Cupra 1P
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez Konrad20vt » 15 września 2017, 11:54

W Poniedziałek maja rozebrać wszystko od nowa i składać to jeszcze raz, bo musieli gdzieś bląd popełnić ,przed tą robotą nic nie czułem ani nic. Kolego, a powiedz czy gdyby jakas nieszczelność tam była obroty by nie falowały czy coś? Bo zero zmian pod tym względem.
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 665
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Auto: Cupra+
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez winner4 » 20 września 2017, 21:15

To zależy od tego gdzie i jaka ta nieszczelność by była. Daj znać jak się dowiesz co było ewentualną przyczyną.

-- 20 września 2017, 21:15 --

Wracając do tematu - odwiedziło mnie ostatnio kilka kolejnych klubowiczy.
Tak jak u każdego, wpadł pełen pakiecik czyszczenia (kanały i zawory ssące, kierownice powietrza, klapy kolektora, dysze wtryskiwaczy, przepustnica).

Premo i jego żółta Cupra BWJ:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przemek nawet nie wiedział, że jego seryjna Cupra, nie jest do końca seryjna :) Małe czary mary i silnik odzyskał należyty wigor :twisted:

Kolega Tomek również postanowił mnie odwiedzić więc...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


A tutaj jeszcze tradycyjnie - pamiątkowa fotka jak po wizycie każdego kolegi z forum :)

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
winner4
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 30 grudnia 2012, 09:49
Lokalizacja: KLI
Auto: Cupra 1P
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez redwater » 26 września 2017, 10:27

Ja odpialem odme jakis rok temu, przejechane jakies 10k km i zadnych skutkow ubocznych, z rurki odmy puszczonej w atmosfere o dziwo nie ma ani jednej kropli oleju, a zaraz po odlaczeniu od kolektora cala rurka byla zaolejona, no i auto przesalo "brac" olej gdzie wczesniej musialem miedzy wymianami 15k km dolewac ponad litr. Padla mi natomiast pompa wodna i bede przy okazji wymiany robil czyszczenie dolotu. W zwiazku z tym pytanie jakiej chemii uzyc do plastiku kolektora, czy wogole nie uzywac tam chemii ? A do glowicy moze by uzyc preparatu do czyszczenia szyb w kominku ?
EDIT: Dobra juz wiem ze te preparaty sie nie nadaja, bo sa oparte na wodorotlenku potasu, a ten silnie reaguje z aluminum.
EDIT2: Widze , ze te preparaty polecane to sa wlasnie na bazie wodorotlenkow sodu lub potasu. :shock:
Zobacz Profil
redwater
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 stycznia 2017, 14:19
Auto: audi
silnik: AJQ 1.8

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez arons666 » 26 września 2017, 18:24

redwater napisał(a):... odpialem odme ... no i auto przesalo "brac" olej gdzie wczesniej musialem miedzy wymianami 15k km dolewac ponad litr.


to pozbycie się odmy może wpłynąć na branie oleju ? Mogę prosić ekspertów o jakąś opinie ? A czy zastosowanie "PCV delete kit" też wpłynie na zmniejszenie brania oleju ?
Zobacz Profil
arons666
Stella
Stella
 
Posty: 30
Dołączył(a): 25 czerwca 2016, 08:58
Auto: Leon
silnik: BWA 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez redwater » 26 września 2017, 19:03

Nagar na dolocie bierze sie wlasnie z oleju z odmy. A skoro w kolektorze ssacym po odjeciu gazu mamy duze podcisnienie, to moja teoria jest taka, ze wrecz zasysalo tam ta mgle olejowa na chama. Taraz silnik oddycha bez zadnych nadcisnien i podcisnien , wiec nie wyciaga juz tej mgly olejowej jak przedtem. Znikniecie brania oleju napewno nie pojawilo sie przypadkiem z odpieciem odmy. Inna sprawa, ze u mnie juz siedzi silnik z poprawionymi tlokami i tamtedy nie ucieka olej, a jak ktos ma ta wade, to wtedy zadne odpinanie odmy nie pomoze, ale widze , ze masz silnik 2,0 i ten problem Cie nie dotyczy..
Zobacz Profil
redwater
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 stycznia 2017, 14:19
Auto: audi
silnik: AJQ 1.8

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez winner4 » 27 września 2017, 18:16

W 2.0TFSI EA113 nie ma problemu wadliwych pierścieni olejowych (zgarniających) dlatego przyjęło się, że ich problem zwiększonego poboru oleju nie dotyczy, aczkolwiek z doświadczenia wiem, że wszystko zależy od stylu jazdy i tego w jakich warunkach auto jest użytkowane. Na pewno więcej oleju będzie brało w warunkach miejskich, gdzie jazda nie jest płynna, częste ruszanie, hamowanie, włączanie i wyłączanie silnika wpłynie na pobór oleju. Auta, które jeżdżą na trasie spalą tego oleju o wiele mniej. Ogólnie PCV Delete wpłynie pozytywnie na pobór oleju, bo tak jak kolega wyżej wspomniał, nie będzie zasysać oparów olejowych bezpośrednio do kolektora, a co za tym idzie, nie będzie tego spalać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
winner4
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 30 grudnia 2012, 09:49
Lokalizacja: KLI
Auto: Cupra 1P
silnik: BWJ 2.0

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez redwater » 30 września 2017, 21:57

Panowie u mnie jest tak:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zdjecia od lewej strony do prawej, im blizej prawej czyli wlotu odmy tym robi sie tłuściej i paskudniej. Czyli potwierdzenie na to, ze syf olejowy idzie z odmy, przepustnica czysciutka suchutka.
Dodatkowo pociekla mi pompa wodna i co sie okazalo ? Ano zobaczcie:

Obrazek

Obrazek

Masakra, nowa taka z obudową najtaniej znalazlem za 710 pln. Co ciewkawe czesc mechaniczna z wirnikiem super stan. Coraz bardziej nie lubię tego silnika, Stary poczciwy 1,8t jednak mniej niezawodny.

-- 29 września 2017, 20:58 --

Na dziś poszly do czyszczenia blaszki z kolektora:

Obrazek

-- 30 września 2017, 15:28 --

Foto z czesci zrobionych robót. (strasznie powoli sie ten syf rozpuszcza)

Obrazek

-- 30 września 2017, 18:17 --

Obrazek

-- 30 września 2017, 21:57 --

Wszysto wyczyszczone, przygotowane do poskładania, w oczekiwaniu na pompe wodną za tylko 720 pln. :mrgreen:
Zobacz Profil
redwater
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 stycznia 2017, 14:19
Auto: audi
silnik: AJQ 1.8

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez kaCuCh » 2 października 2017, 10:53

W ASO pompa z wymianą bez upustów 1800PLN... do tego jest plastikowa. Mi na szczęście udało się załapać na gest dobrej woli, więc było taniej. I tak nowa po tygodniu pękła i wymieniali ją po raz drugi ;)
Aktualnie Seat Altea XL 5P 1.8 TSI DSG7 MY2011
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaCuCh
Sport
Sport
 
Posty: 579
Dołączył(a): 18 marca 2007, 13:50
Lokalizacja: Radom
Auto: Altea XL 5P
silnik: CDA 1.8

Re: Nagar w dolocie FSI/TFSI

Postprzez SzakaL » 11 października 2017, 20:24

też tam byłem chyba rekordzistą 278500km, Pozdrawiam, ale spalanie coś nie spadło :wink:
Obrazek
CHCESZ MIEĆ DOBRZE ZRÓB TO SAM!!!!!!!!!!!!!!!
LEON ARL190PS------> było
Octavia Vrs 263PS---> jest
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
SzakaL
Signo
Signo
 
Posty: 114
Dołączył(a): 2 lipca 2013, 16:14
Auto: Octavia RS
silnik: BWA 2.0

Poprzednia strona

Powrót do Leon 2 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości