Strona 1 z 1

Prawidłowa Kompresja na cylindrach 2.0 tfsi

PostNapisane: 19 marca 2014, 15:08
przez Qrczaq
Ktoś mi powie jaka powinna być wzorcowa kompresja na cylindrze w BWJ 2.0 TFSI??
Jakie są możliwe odchylenia itp.

-- 19 marca 2014, 16:06 --


Dla potomnym wzorowe ciśnienie na cylindrze to 10,2 - 10,3 bara
Dopuszczalne odchylenia do 30%

Re: Prawidłowa Kompresja na cylindrach 2.0 tfsi

PostNapisane: 18 sierpnia 2019, 19:05
przez Tomaso
Czy ktoś jest w stanie powiedziec jaka powinna byc kompresja na cylindrach w przypadku cdla bo moje autko jest po wymianie uszczelki i turbina wstaje dopiero od 3,200,zostało juz sprawdzone praktycznie wszytko az do wczoraj kiedy została sprawdzona kompresja i okazało sie ze mam 10,8 - 10,9 na kazdym z nich a wieczorkiem wyczytałem na wikipedi ze w silnikach z grupy Ea113 to 10,5:1
I czy w przypadku zmiany kompresji w silniku bedzie konieczna ingerencja w strojenie/mape ze wzgledu na to ze ecu nie daje sobie rady skorygowac czy wina lezy gdzie indziej ?

Re: Prawidłowa Kompresja na cylindrach 2.0 tfsi

PostNapisane: 8 listopada 2019, 11:45
przez Qrczaq
Kompresja jest ta sama co w BWJ

Jak logi? Jakie AFR, jak lambda? Ile stuków?

Jak nie kumasz to leć do tunera ogarnie.

Re: Prawidłowa Kompresja na cylindrach 2.0 tfsi

PostNapisane: 8 listopada 2019, 12:06
przez platinet
Moim skromnym zdaniem to większość kolegów na tym forum szuka przysłowiowej dziury w d...ie :wink:

Re: Prawidłowa Kompresja na cylindrach 2.0 tfsi

PostNapisane: 13 listopada 2019, 07:57
przez Qrczaq
platinet napisał(a):Moim skromnym zdaniem to większość kolegów na tym forum szuka przysłowiowej dziury w d...ie


Poziom elokwencji: LEGENDARNY :o

Re: Prawidłowa Kompresja na cylindrach 2.0 tfsi

PostNapisane: 13 listopada 2019, 22:11
przez Tomaso
Qrczaq napisał(a):Kompresja jest ta sama co w BWJ

Jak logi? Jakie AFR, jak lambda? Ile stuków?

Jak nie kumasz to leć do tunera ogarnie.


-------------Stopien sprezenia w 1P cdla 9.8:1 co do tolerancji nie wiem pewnie jakas jest

Winowajca był przesunięty wałek ssący na łańcuchu o jeden ząb to powodowało pózne wstawanie turbiny oraz spadek mocy.

Jakie AFR Ile stuków tego nie kumam mozesz opisac to sie dokształce.