[2.0 TFSI CDLA] Lambda B1 S2

Witajcie,
mam problem z sondą lambda (B1 S2 - ostatnia, za katalizatorem) w swoim Leonie Cupra R z 2011 roku, silnik 2.0 TFSI CDLA. Co jakiś czas zapala mi się kontrolka Check Engine. Występują błędy P0036 (notorycznie) i P0137 (czasami).
000054 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit: Malfunction / Open Circuit
P0036 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 42
Mileage: 34383 km
Time Indication: 0
Date: 2104.14.10
Time: 15:44:19
Freeze Frame:
RPM: 760 /min
Load: 16.5 %
Speed: 43.0 km/h
Temperature: 89.0?C
Temperature: 29.0?C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.970 V
000311 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too Low
P0137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 34424 km
Time Indication: 0
Date: 2104.14.11
Time: 09:49:00
Freeze Frame:
RPM: 750 /min
Load: 15.7 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 90.0?C
Temperature: 39.0?C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.716 V
Readiness: 0000 0000
Kostkę połączeniową sprawdzałem - jest OK.
Uważacie, że to padnięta sonda?
Samochód jeździ normalnie, nie zauważyłem wzrostu spalania.
Auto ma układ wydechowy Millteka, katalizator MG Motorsport. Lambdy są ORI.
Czy ma ktoś dostęp do numeru części tej sondy?
Ciekawy jestem ile taka sonda kosztuje. Niby auto jest na gwarancji 5&more ale musiałbym najpierw do stolicy ganiać na diagnostykę a potem drugia raz na wymianę. Zastanawiam się, czy nie taniej byłoby mi ją wymienić na miejscu zaoszczędzając sobie czasu.
mam problem z sondą lambda (B1 S2 - ostatnia, za katalizatorem) w swoim Leonie Cupra R z 2011 roku, silnik 2.0 TFSI CDLA. Co jakiś czas zapala mi się kontrolka Check Engine. Występują błędy P0036 (notorycznie) i P0137 (czasami).
000054 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit: Malfunction / Open Circuit
P0036 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 42
Mileage: 34383 km
Time Indication: 0
Date: 2104.14.10
Time: 15:44:19
Freeze Frame:
RPM: 760 /min
Load: 16.5 %
Speed: 43.0 km/h
Temperature: 89.0?C
Temperature: 29.0?C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.970 V
000311 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too Low
P0137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 34424 km
Time Indication: 0
Date: 2104.14.11
Time: 09:49:00
Freeze Frame:
RPM: 750 /min
Load: 15.7 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 90.0?C
Temperature: 39.0?C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.716 V
Readiness: 0000 0000
Kostkę połączeniową sprawdzałem - jest OK.
Uważacie, że to padnięta sonda?
Samochód jeździ normalnie, nie zauważyłem wzrostu spalania.
Auto ma układ wydechowy Millteka, katalizator MG Motorsport. Lambdy są ORI.
Czy ma ktoś dostęp do numeru części tej sondy?
Ciekawy jestem ile taka sonda kosztuje. Niby auto jest na gwarancji 5&more ale musiałbym najpierw do stolicy ganiać na diagnostykę a potem drugia raz na wymianę. Zastanawiam się, czy nie taniej byłoby mi ją wymienić na miejscu zaoszczędzając sobie czasu.