Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Kilmar napisał(a):Witam
Ponieważ jestem całkowitym laikiem dodatkowo z ograniczeniem czasowym chciałbym "zapłacić i mieć"....
Pewnie taniej wyjdzie sprzedać i kupić FR lub Cuprę
Kilmar
Marcin_TDI napisał(a):zacznij od hamulców i zawieszenia.
wgi napisał(a):i pozostaje modlenie się, żeby coś się nie wywaliło
Marcin_TDI napisał(a):hamulców i zawieszenia
bono napisał(a):tym benzyna na TDI to jeszcze zbiornik i cały układ paliwowy
taktiken napisał(a):szczerze - nie ma sensu a $$$ pojdzie co niemiara.
darkghoust napisał(a):Tak z ciekawości spytam. Nieopłacalny jest swap na TDI, a uturbione benzyny?
michalm napisał(a):Z całego serca Ci proponuję sprzedaż tego Leo i kupienie mocniejszego, a jak nie chcesz się z jakichś powodów pozbywać to są możliwości na podniesienie mocy na seryjnych gratach ale pytanie jaką moc chciałbyś uzyskać ...
Kilmar napisał(a):Mój leon jest wart trochę ponad 35 (załóżmy bo pewnie poszedłby taniej) + koszt swapa 20k czyli razem ok 55k. Za tyle to "nawet" FRa nie kupię. Oczywście - mniej problemów, ale...
Ale tu mówisz o czymś zupełnie innym. Samo dostosowanie podwozia do silnika to dużo roboty. A w przypadku leona silnik wchodzi w karoserię bez przeróbek tej pierwszej.martig napisał(a):zapomnij ze zmiescisz sie w 20 , takie projekty to jest rzezba, znajmi przerabiali golfy II wkłądajac w nie silniki 1.8T i koszty były ogromne
Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości