Panowie czy jest ktos tutaj kto dokładnie opisze powód zacierajacych sie panewek i wyjscia korbowodu z bloku silnika w 1.9 tdi BXE

Czy za tym stoi jakas wada fabryczna typu słaby materiał czy smarowanie

czy wina stoi po stronie uzytkownika typu słaby olej,długie przebiegi na oleju,jazda na duzym biegu przy małych obrotach silnika itp.czy ktos wie w jakim czasie wychodziły te wadliwe silniki(rok,miesiąc)-bo duzo sie zdarza takich awarii w skodach i golfach 5 gdzie na głowicy jest wybity napis POLAND..a tez sa silniki gdzie jest napis GERMANY i teraz jest jakas róznica pod wzgledem jakosci i zywotnosci miedzy silnikiem POLAND a GERMANY.pytam bo mam SEAT LEON II 1.9 BXE 2007r i po zakupie sciagnelismy miske u mechanika i wszystko wydaje sie OK,nie było zadnych opiłków na spodzie miski czy innego syfu ani luzu pomiedzy korbowód a wał korbowy,czyli powinno byc dobrze

olej wymieniam co 10000km motul specyfic 5w-40..więc gdzie i wczym tkwi problem

pozdrawiam..
