Oj Panowie szukać się nie chce, macie mój projekt który jest dla was kopalnią kompletnej wiedzy o modzeniu TFSI.
Nie żebym teraz się sadził, ale obiektywnie macie wszystko napisane, część tutaj a resztę na Seat-Napinator

Ale żeby nie było że jestem zły prezentuję podsumowanie:
Jako użytkownik 2 dedykowanych dolotów do 2.0 TFSI (pomijam TTRSA bo nie chciałeś info)
1. Forge Twin Take - dobre przepływy, świetny dźwięk, bardzo dobre wykonanie, Ciężko się stroi dwa stożki, nie każdy tuner to ogarnie. Ja miałem ten dolot przy 360KM/450NM i sprawował się dobrze. (jest na racing forum na sprzedaż taki, widziałem wczoraj 1500zł)
2. Top Tune - delikatne lepsze przepływy jak w FTT ale wykonanie średnie, w TFSI duże ryzyko połamania króćca od chłodzenia wodnego. (dolot uderza o te elementy plastikowe doprowadzające ciecz do chłodnicy wody) (mam tak jeden na sprzedaż jak ktoś chce 1200zł)
Obydwa te rozwiązania nie nadają się do jazdy po torze, pojeżdżawkach itp, lub wysilonych projektach.
Ostatecznie idąc starą sprawdzoną drogą, pojechałem do profesjonalnej stajni motorsportowej i chłopaki najpierw policzyli na ile koni ma być układ dolotowy, dobraliśmy filtr mokry ITG 4" i u spawali wszystko z aluminium. Zarówno prowadnice powietrza, ściany odgradzające szczelnie filtr od silnika i innych elementów pod maską oraz orurowanie 3".
Należy pamiętać, że przy każdej zmianie dolotu należy skalibrować przepływomierz pod nową średnicę!

Jak co to piszcie będę pomagał jak umiem.
