Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Wymiana klocków w Leonie 1P

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez ggregorii » 22 maja 2013, 16:42

Witam czy w Leonie 1P wymiana idzie identycznie jak w 1M czy też Golfie 4 itp itd i czy dalej jest to beznadziejne wkręcanie tłoczka z tyłu ???
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ggregorii
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 25 kwietnia 2013, 10:51
Region: lubelskie
Auto: Leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.4

Reklama

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez m4niac » 22 maja 2013, 17:31

Mi wymieniali parę dni temu tarcze i klocki z tyłu trwało to z 40 minut .Stare klocki wyjął , przejechał papierkiem zacisk , psiknął jakimś rudym preparatem zacisk ,założył nowe klocki i widziałem że tłoczki z tyłu wkręcał żeby zacisk z tłoczkiem wszedł na klocki.
Zobacz Profil
m4niac
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 15 lutego 2013, 21:12
Lokalizacja: Lódź
Auto: Leon II
Silnik: BSE 1.6

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez Soldi » 2 lipca 2013, 06:56

Wczoraj wymieniłem klocki na ATE - wszędzie opisane były, że powinny być z czujnikiem zużycia i w IC też takowe zakupiłem - okazało się po demontażu starych, że czujnik jest zbyteczny - nie ma go gdzie podłączyć :shock:, więc odciąłem kabelek i bez problemu wszystko jest OK.
Jak to wygląda u Was :?: - pytam z ciekawości... :-)
A tak BTW - to wymiana prosta jak barszcz.
Mitsubishi Galant EA2A 2000 rok – sprzedany
Mitsubishi Galant EA5W 2001 rok – sprzedany

Ford Focus Kombi 1.6 Tdci 116KM 2011 rok
Mazda 5 CR 2.0 Sport, 2006 rok SPRZEDANA!!!
SEAT LEON R Edition 1.8 TSI 160 KM, 2009 rok
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Soldi
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 30 marca 2013, 10:39
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1.8TSI 2009r

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez miroA3 » 2 lipca 2013, 07:30

Czujnik a wlasciwie jeden kabelek w instalacji to kolejna oszczednosc grupy VAG w autach Seata

niestety ale nawet w Cuprze jest on w opcji, gdzie w najubozszej a3 jest w standardzie

wystarczy zoczyc swoje kody wyposazenia

9U0 - without brake pad wear indicator
9U1 - brake pad wear indicator

Zdecydowana wiekszosc producentow klockow nawet nie ma w ofercie "tych wiekszych" bez czujnika, wiec tak czy tak musisz takowe kupic i go obciac
choc np idacy na pierwszy montaz Bosch jest bez czujnika
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez brucelee » 2 lipca 2013, 08:08

Soldi napisał(a):Wczoraj wymieniłem klocki na ATE - wszędzie opisane były, że powinny być z czujnikiem zużycia i w IC też takowe zakupiłem - okazało się po demontażu starych, że czujnik jest zbyteczny - nie ma go gdzie podłączyć :shock:, więc odciąłem kabelek i bez problemu wszystko jest OK.
Jak to wygląda u Was :?: - pytam z ciekawości... :-)
A tak BTW - to wymiana prosta jak barszcz.

Przód wymiana prosta, z tyłu trzeba kręcić tym tłoczkiem i schodzi troszkę. Też wymieniłem na ATE i musiałem uciąć nieszczęsny kabel :/ Do tego tarcze TRW, komplet wyniósł mnie 390zł przód. (288)
Zobacz Profil
brucelee
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 10 kwietnia 2011, 19:13
Lokalizacja: Warszawa/TBU
Auto: Leon 1P
Silnik: BXE 1.9

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez Soldi » 2 lipca 2013, 08:59

Ja za klocki w IC po zniżkach zapłaciłem 178 zł - normalna cena 258,00 zł.

Z tyłu klocki na jesień też będę musiał wymienić. brucelee, jakie klocki na tył zakładałeś?? Masz jakiś nr katalogowy??
Mitsubishi Galant EA2A 2000 rok – sprzedany
Mitsubishi Galant EA5W 2001 rok – sprzedany

Ford Focus Kombi 1.6 Tdci 116KM 2011 rok
Mazda 5 CR 2.0 Sport, 2006 rok SPRZEDANA!!!
SEAT LEON R Edition 1.8 TSI 160 KM, 2009 rok
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Soldi
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 30 marca 2013, 10:39
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1.8TSI 2009r

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez miroA3 » 2 lipca 2013, 10:07

maja z czego zrobic ten rabat, jak ATE kosztuje w normalnym sklepie nie wiecej niz 165-175 zl, a TRW jakies 5zl mniej
3C0 698 151 C dla tarczy 288 i 312. wiec cena z IC po znizkach szału nie robi
250-260 to ATE ceramic
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez Soldi » 2 lipca 2013, 10:52

miroA3 napisał(a):maja z czego zrobic ten rabat, jak ATE kosztuje w normalnym sklepie nie wiecej niz 165-175 zl, a TRW jakies 5zl mniej
3C0 698 151 C dla tarczy 288 i 312. wiec cena z IC po znizkach szału nie robi
250-260 to ATE ceramic


Oczywiście masz racjęmiroA3, tylko weź pod uwagę ilu jest takich "Kowalskich", którzy wchodzą do IC i kupują po normalnej cenie....
Ja osobiście szukałem Textarów, ale nie mieli, a klocuszki sprawdzone i bardzo dobre IMO
Mitsubishi Galant EA2A 2000 rok – sprzedany
Mitsubishi Galant EA5W 2001 rok – sprzedany

Ford Focus Kombi 1.6 Tdci 116KM 2011 rok
Mazda 5 CR 2.0 Sport, 2006 rok SPRZEDANA!!!
SEAT LEON R Edition 1.8 TSI 160 KM, 2009 rok
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Soldi
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 30 marca 2013, 10:39
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1.8TSI 2009r

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez brucelee » 2 lipca 2013, 14:58

Na tył zarzuciłem jakieś chinole, bo miałem trasę, a potrzebowałem szybko klocków i tylko takie miałem pod ręka.
Zobacz Profil
brucelee
Signo
Signo
 
Posty: 156
Dołączył(a): 10 kwietnia 2011, 19:13
Lokalizacja: Warszawa/TBU
Auto: Leon 1P
Silnik: BXE 1.9

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez ggregorii » 3 lipca 2013, 11:32

A ja mogę mieć takie ceny :)

Zastanawiam sie nad bosch bo rajdowcem nie jestem :)



Klocki przód:

ATE 151zł kpl

TRW 161zł kpl

BOSCH 135zł kpl

REMSA 123zł kpl.

Klocki Tył:

ATE 116zł kpl

TRW 116zł kpl

BOSCH 105zł kpl

REMSA 89zł kpl.

:D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ggregorii
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 25 kwietnia 2013, 10:51
Region: lubelskie
Auto: Leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez m4niac » 3 lipca 2013, 17:42

Proponuje ATE sam ostatnio zmienialem tarcze + klocki i nie mam problemów
Zobacz Profil
m4niac
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 15 lutego 2013, 21:12
Lokalizacja: Lódź
Auto: Leon II
Silnik: BSE 1.6

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez ggregorii » 3 lipca 2013, 17:49

A właśnie co jest seryjnie pchane na tarcze :?:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ggregorii
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 25 kwietnia 2013, 10:51
Region: lubelskie
Auto: Leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez Soldi » 3 lipca 2013, 20:31

Ja na przodzie miałem od nowości klocki JURID jeszcze z logiem VW. Tyłu jeszcze nie rozbierałem, ale przypuszczam, że też tam to znajdę...

-- 3 lipca 2013, 20:31 --

ggregorii napisał(a):A ja mogę mieć takie ceny :)

Zastanawiam sie nad bosch bo rajdowcem nie jestem :)



Klocki przód:

ATE 151zł kpl

TRW 161zł kpl

BOSCH 135zł kpl

REMSA 123zł kpl.

Klocki Tył:

ATE 116zł kpl

TRW 116zł kpl

BOSCH 105zł kpl

REMSA 89zł kpl.

:D



ggregorii, podaj jakiśkod produktu na te ATE 116zł kpl na tył.
Mitsubishi Galant EA2A 2000 rok – sprzedany
Mitsubishi Galant EA5W 2001 rok – sprzedany

Ford Focus Kombi 1.6 Tdci 116KM 2011 rok
Mazda 5 CR 2.0 Sport, 2006 rok SPRZEDANA!!!
SEAT LEON R Edition 1.8 TSI 160 KM, 2009 rok
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Soldi
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 30 marca 2013, 10:39
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1.8TSI 2009r

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez ggregorii » 3 lipca 2013, 21:37

Napisałem do dostawcy jak odpowie to dam znać :-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ggregorii
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 25 kwietnia 2013, 10:51
Region: lubelskie
Auto: Leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez kkasper » 13 lipca 2013, 19:28

Ja w zeszłym tygodniu wymieniłem tarcze i klocki z przodu. Powodem wymiany było szarpanie kierownicy podczas hamowania. Założyłem komplet TRW, koszt 407,50 PLN, wymiana samodzielna. Pewnie za kilka miesiecy trzeba będzie tył zrobić ale z tego co patrzyłem to nieco trudniejsza operacja. Niech ktoś sie podzieli jakąś poradą odnośnie wymiany. Wiem że trzeba tłoczek wkręcić aby go cofnąć, zacisk też sie ściaga trudniej bo widzę że jest inaczej niż z przodu bo wężyki się kończą na specjalnym mocowaniu i do zacisku już idą sztywne przewody hamulcowe.
Zobacz Profil
kkasper
Stella
Stella
 
Posty: 29
Dołączył(a): 26 lipca 2010, 21:08
Lokalizacja: śląskie
Auto: Seat Leon II

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez m4niac » 22 lipca 2013, 19:22

Mechanik mi wymienil na tyle w 15 minut widzialem że wkręcał tłoczki.
Zobacz Profil
m4niac
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 15 lutego 2013, 21:12
Lokalizacja: Lódź
Auto: Leon II
Silnik: BSE 1.6

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez Soldi » 22 lipca 2013, 21:03

ggregorii napisał(a):Napisałem do dostawcy jak odpowie to dam znać :-)


I co jest jakieś info od "dostawcy"?? :-) Trochę już odpisuje.... 8)
Mitsubishi Galant EA2A 2000 rok – sprzedany
Mitsubishi Galant EA5W 2001 rok – sprzedany

Ford Focus Kombi 1.6 Tdci 116KM 2011 rok
Mazda 5 CR 2.0 Sport, 2006 rok SPRZEDANA!!!
SEAT LEON R Edition 1.8 TSI 160 KM, 2009 rok
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Soldi
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 30 marca 2013, 10:39
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1.8TSI 2009r

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez Chopin » 23 lipca 2013, 08:58

Ja zmieniałem ostatnio z tego co było założone w salonie na TRW. Zarówno przód i tył, tarcze i klocki. Jak ułoży się wszystko to sprawdzę jak hamują naprawdę. Za całość zapłaciłem 692 zł w IC, ale wymiana samemu.

Z przodu wystarczy dwie śruby gwiazdki (zacisk) odkręcić i zacisk nawet lewarkiem rozeprzeć. Tarcza trzyma się na jednej śrubie.
Z tyłu są zwykłe śruby, ale potrzebne jest urządzenie aby rozeprzeć zacisk.
Używałem takiego, pożyczonego od kolegi:
Obrazek

Hamulce wytrzymały 120k km od nowego. Klocków jeszcze trochę zostało, tarcze się skończyły. Hamowały słabiej jak kiedyś ale wystarczyły. Od miesiąca zaczęła bić kierownica przy hamowaniu to trzeba było wymienić.
Zobacz Profil
Chopin
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 lipca 2013, 12:03
Auto: Leon 1p
Silnik: BXE 1.9

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez ggregorii » 23 lipca 2013, 19:39

Soldi napisał(a):I co jest jakieś info od "dostawcy"?? Trochę już odpisuje....


Pan grzecznie mi powiedział że nie podaje takich info. Bo ludzie pytają o te numery a pożnie j szukają po innych sklepach po numerach bo może ktoś coś ma 2 zł taniej :). Moge ewentualnie podać namiar na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ggregorii
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 25 kwietnia 2013, 10:51
Region: lubelskie
Auto: Leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez artur_r0 » 19 marca 2016, 22:11

Odkopuję.
Czy ktoś z forumowiczów dorabiał klucz do tłoka tylnych zacisków hamulcowych? Z tego co udało się dowiedzieć, tłok ten jest wkręcany i bez klucza nie uda się go cofnąć. Czy mógłby się ktoś podzielić wymiarami takiego klucza? :wink:
Zobacz Profil
artur_r0
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 11 maja 2015, 21:51
Auto: Leon 1P 07-08
Silnik: BSE 1.6

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez Haker248 » 20 marca 2016, 11:25

Ja nie używałem żadnego klucza, miałem ściśnięte ściskiem stolarskim i ja dokręcałem ścisk, a z pomocą przyszedł mi tata i kręcił tłok i bez problemu udało się wymienić.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Haker248
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 6 lutego 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Seat Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez siwy1982 » 20 marca 2016, 20:57

Można użyć klucza od kątówki tylko trzeba troche te bolce podszlifować :-D
Seat Leon 1P 1.9 TDI BLS 141KM@328NM by V-tech - był
Seat Leon 5F 2.0 TDI CRMB 184KM@414NM by Acme - jest
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
siwy1982
Signo
Signo
 
Posty: 121
Dołączył(a): 7 sierpnia 2013, 18:28
Lokalizacja: Rybnik
Region: śląskie
Auto: Leon 5F
Silnik: CRMB 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez artur_r0 » 20 marca 2016, 21:34

Dzięki za podpowiedzi. Też wezmę ojca do pomocy, myślę że jakoś to ogarniemy. :wink:

Spróbuję też z tym kluczem od kątówki. Standardowy do kątówek z tarczami 115 i 125 czy ten większy? :wink:
Zobacz Profil
artur_r0
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 11 maja 2015, 21:51
Auto: Leon 1P 07-08
Silnik: BSE 1.6

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez siwy1982 » 20 marca 2016, 22:20

Ja użyłem standardowego, tylko bolce podszlifowałem bo nie chciały dobrze złapać tłoczka. Tak jak pisze Haker248, lepiej miec kogoś do pomocy, jeden kręci a drugi wciska.
Seat Leon 1P 1.9 TDI BLS 141KM@328NM by V-tech - był
Seat Leon 5F 2.0 TDI CRMB 184KM@414NM by Acme - jest
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
siwy1982
Signo
Signo
 
Posty: 121
Dołączył(a): 7 sierpnia 2013, 18:28
Lokalizacja: Rybnik
Region: śląskie
Auto: Leon 5F
Silnik: CRMB 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez facet03 » 21 marca 2016, 18:31

Jaka jest normalne grubości tarczy? Ktoś się orientuje?

Don't be the same, be better.
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez miroA3 » 21 marca 2016, 19:19

zależnie od wielkości tarczy

masz 1.9 więc tarczy 280, jej grubość to 22mm
( 288 - 25 , 312- 25 , 345 - 30 )

tył 255 - 10mm ( 286 - 12mm, 272- 10mm )
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez facet03 » 21 marca 2016, 19:35

To jest podana grubość nowości, a dopuszczalna to -2 do - 3mm?

Don't be the same, be better.
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez miroA3 » 21 marca 2016, 19:43

to często zależy od producenta, podaje na pudełku dopuszczalne zużycie ( powinien podawać wartość graniczną )
średnio jest to 1,5 - 2

czyli jak masz 20, to minimum 18
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez facet03 » 21 marca 2016, 19:52

Pytam, bo przy przekładce kół chce sprawdzić czy tarcze są też do wymiany czy nie. Wcześniejsze nie ja zakładałem

Don't be the same, be better.
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez artur_r0 » 21 marca 2016, 21:34

A jest w ogóle sens mierzyć grubość tarczy? Jej zużycie widać przede wszystkim po grubości tzw "garba" który powstaje na zewnętrznej krawędzie. Oczywiście pod warunkiem że nikt nie przetoczył ani nie szlifował tych tarcz.
Zobacz Profil
artur_r0
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 11 maja 2015, 21:51
Auto: Leon 1P 07-08
Silnik: BSE 1.6

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez promort » 29 czerwca 2018, 18:33

Panowie ma ktoś doświadczenie z wymianą tarcz hamulcowych z tylu w Leonie 1P? Tarcza schodzi bez odkręcania jarzma czy trzeba jarzmo ściągać? Jeżeli tak to jak bo dzisiaj próbowałem wymienić tarcze i poległem jak zobaczyłem jaki jest dostęp do śrub od jarzma. Zastanawiam się czy nie trzeba będzie zdejmować całej piasty z tylu razem z jarzmem i dopiero odkręcać jarzmo, aha u mnie tarcza 286mm jak coś.
Zobacz Profil
promort
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 31 lipca 2017, 10:58
Lokalizacja: Kalisz
Region: wielkopolskie
Auto: Leon 1P 2.0TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez luki530 » 30 czerwca 2018, 08:46

Zmieniłem i nie ma żadnego problemu odkręcić jarzmo bez odkręcania piasty

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez promort » 30 czerwca 2018, 09:39

Tam jest klucz spiline M14 jak założę klucz to za cholerę nie mam jak pociągnąć kluczem żeby odkręcić jarzmo, od dołu przeszkadzają wahacze od lewej amortyzator i sprężyna od góry też nie da rady bo kolejny wahacz a od prawej rura od zbiornika paliwa więc nie wiem jak ty to zrobiłeś. Robiłeś na kanale lub podnośniku, odkręcałeś coś jeszcze oprócz zacisku oczywiście? Kluczem nasadowym robiłeś czy płasko oczkowym? Grzechotkę miałeś długą czy krótką. Da się to w ogóle zrobić bez podnośnika lub kanału? Występuje różny rodzaj zawieszenia w leonie 1P w zależności od rodzaju silnika?
Zobacz Profil
promort
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 31 lipca 2017, 10:58
Lokalizacja: Kalisz
Region: wielkopolskie
Auto: Leon 1P 2.0TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez miroA3 » 30 czerwca 2018, 11:17

dawno bys film na youtube znalazl
tyle powieniens wiedziec ze 1p to nie prom kosmiczny, tylko to samo co golf5, tt, audi a3 8p itd itp

https://www.youtube.com/watch?v=WzoorQ7ENQc
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez luki530 » 30 czerwca 2018, 16:44

Klucz na grzechotce robione na podwórku na lekarku i kobyłce.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wymiana klocków w Leonie 1P

Postprzez promort » 30 czerwca 2018, 19:56

No super jarzmo przykręcone momentem może ze 25Nm jak by u mnie tak było to już z pięć aut bym rozkręcił i skręcił z powrotem do kupy, u mnie śruby są tak do....ane że nie idzie ich ruszyć. No nic będę walczył dalej może dam rade, dzięki za informacje i filmik instruktażowy.
Zobacz Profil
promort
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 31 lipca 2017, 10:58
Lokalizacja: Kalisz
Region: wielkopolskie
Auto: Leon 1P 2.0TFSI
Silnik: BWA 2.0


Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości