Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Dyaus84 » 19 lutego 2018, 11:29

Te wysokości to wyczytałem tylko na forum a nikt ich nie negował więc uznałem je za prawdziwe :)
Z amortuzatorami to nie wiedzałem jak duży bedą miały wpływ.
A reasumując: do oryginalnych sprężyn z fr bardziej zbliżone będą te z cupry niż eibach pro kit mam rację?
Zobacz Profil
Dyaus84
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 25 października 2015, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Leon 1P FR
Silnik: diesel inny

Reklama

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 19 lutego 2018, 12:41

Nie chce mi sie kolejny raz tłumaczyć. Chcesz zakładać sprężyny od innego auta to zakładaj i tyle. Dostałeś porady co zrobić. Decyduj sam.
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez miroA3 » 19 lutego 2018, 16:43

chlorek napisał(a):Mi się wydaję że FR ma więcej niż -7mm. -15mm a cupra -20mm.


może Ci się wydawać, ale to nieprawda,
FR - 7mm, Cupra - 14mm

Obrazek

-- 19 lut 2018, o 17:43 --

Dyaus84 napisał(a):Oryginalne miały 2 paski różowe i 2 żółte ale oprócz numeru: 1K0511115FL


powinienem miec takie gdzies w garazu
caly komplet sciagniety ze swojego auta 6lat temu, przy przebiegu ok 29tys km,
odezwij sie do mniej jutro na pw.
oddam po taniosci, jedynie kurier, albo odbior osobisty
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1630
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez eSuit » 9 kwietnia 2018, 07:40

Cześć,
może ktoś przerabiał temat i doradzi.
Wylał mi amor z tyłu od gwintu ST Suspension czyli KW w sumie.
Trzeba wymienić na coś co nie kosztuje 2,5k za 2szt...
polecono mi Kayba Ultra SN ale boję się trochę że to może nie współgrać z przednim gwintem i sprężynami z tyłu, może bilstein B8 ale tego nigdzie w sklepach nie widzę.
Jakieś pomysły ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
eSuit
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 26 listopada 2015, 00:01
Auto: Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez chlorek » 9 kwietnia 2018, 11:18

eSuit napisał(a):Trzeba wymienić na coś co nie kosztuje 2,5k za 2szt...

Strasznie dużo policzyli. Zaraz coś ci podeślę na pw.
Obrazekcryptoenergydrin​k.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
chlorek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 7035
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Lion FRrrrr
Silnik: CEG 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez adi89rg » 10 kwietnia 2018, 18:58

Panowie szybkie i krotkie pytanie pro kit czy sportline? Jeśli chodzi o twardość nie przeszkadza mi jak bedzie twardo. Bardziej chodzi mi o amory.. czy strasznie ucierpią na sportline? Pacjent leon 1p FR
Zobacz Profil
adi89rg
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 12 listopada 2017, 14:03
Auto: LEON II FR
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 10 kwietnia 2018, 19:31

Bez zastanowienia bierz sportline
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
jest czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5337
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez chlorek » 11 kwietnia 2018, 07:20

Tylko sportline. Miałem prokit, to jak seria FR. Sportline bardzo ładnie pracuje. Przy seryjnych amorach nie podobało mi się nurkowanie i bujanie na większych nie równościach czy obciążeniu. Ale jak sam jeździsz to będziesz zadowolony.
Obrazekcryptoenergydrin​k.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
chlorek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 7035
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Lion FRrrrr
Silnik: CEG 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez luki530 » 13 kwietnia 2018, 08:35

Panowie seria czy sportline? Jak komfort? Jeżdżę w sumie tylko po mieście i zastanawiam się czy nie będzie to zabójstwo dla moich kości? [emoji14] 225/40/18

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 134
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez chlorek » 13 kwietnia 2018, 08:57

luki530 napisał(a):Panowie seria czy sportline?

A poczytać się nie chce?. Sportline spełnią oczekiwania.
Obrazekcryptoenergydrin​k.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
chlorek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 7035
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Lion FRrrrr
Silnik: CEG 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez luki530 » 13 kwietnia 2018, 11:08

Przeczytałem cały temat.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 134
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 13 kwietnia 2018, 17:27

Jak przeczytales cały temat to jak zauważyłeś kazdy poleca sportline
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
jest czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5337
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez TomaszTom » 14 kwietnia 2018, 12:12

Polecam eibach sportline i do tego amorki bilstein b8 bo obnizenie 45-50/30 przy zwyklych amorach to nie powinno sie jezdzic inna charakterystyka przeciez skoku amora jest .Sluchajac tu niektórych ze do zwyklych amorow wkladaja takie sprezyny to tragedia. Albo orginal zawias albo sport to nie tylko sprezyny ale i amory . Ja jezdze na 19 i powiem ze konfort zadawalajacy przy 225/35 R19 i tym zawiasie na zimowce na balonie to juz calkowicie bajka :P
Leon 2.0 BMN 201 PS /441 Nm R -Motors Alu OZ SUPERTURISMO GT 225/35 R19
byl KW Variant 2 jest Bilstein b8 z przodu i Eibach Sportline
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TomaszTom
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 16 sierpnia 2017, 13:00
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wielkopolski
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez luki530 » 17 kwietnia 2018, 07:31

Każdy poleca sportline ale od czasu do czasu trafia się ktoś ze na seryjnym amorze jest straszna lipa. A ja za to pytam czy jest twardziej niż na serii czy jedno i to samo?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 134
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez chlorek » 17 kwietnia 2018, 10:07

luki530 napisał(a):niż na serii czy jedno i to samo?

Każda sprężyna sportowa będzie twardsza. Stopień można określić jako średni. Podam tobie od najmiększego;
AP
Vogtland
Eibach Prokit
Eibach Sportline
St-suspension
H&R

Sportline najlepiej wypada w stosunku gleby i twardości. Przy H&R i podobnym obniżeniu było dużo sztywniej aż dochodziło do prze-sztywnienia zawieszenia.

luki530 napisał(a):na seryjnym amorze jest straszna lipa

da się jeździć ale dupy nie urywa. Trzeba brać pod uwagę, że przy większym obciążeniu auto będzie nurkować lub bujać (efekt kanapowca)
Seryjny amortyzator nie jest stworzony do sprężyn obniżających. Pracuje zupełnie w innym zakresie.
Wcześniej czy później będziesz musiał rozważyć zmianę amortyzatorów np. B8 czy ST-Suspension bo Koni Sport to już jest taczka.
AP nie polecam - miękkie i słabo trzymają (mowa o amortyzatorach).

Musisz sobie zadać pytanie. Do czego tak naprawdę potrzebujesz. Jeśli zależy tylko na glebie, to wkładaj sportline. Jeśli już na właściwościach jezdnych to niestety ale same sprężyny nie pomogą. Warto jeszcze dać górną rozpórkę. Taki zestaw będzie kosztował ok. 2600-3000zł w zależności na co się zdecydujesz.
Obrazekcryptoenergydrin​k.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
chlorek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 7035
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Lion FRrrrr
Silnik: CEG 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez luki530 » 18 kwietnia 2018, 06:15

Dzięki za obszerna odpowiedź :)

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 134
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez adi89rg » 24 kwietnia 2018, 11:13

Taka mała informacja jeśli ktoś chce zakładać prokit do FR to nie polecam. Sam u siebie założyłem i obniżenie jest mało widoczne. Dobrze że kupiłem używane i za niską cenę to od razu za tą cenę udało mi się je sprzedać ;) W czwartek powinienem mieć już sportline ;)
Zobacz Profil
adi89rg
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 12 listopada 2017, 14:03
Auto: LEON II FR
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Szary93 » 24 kwietnia 2018, 11:34

adi89rg, miałem kiedyś pro kit w cuprze i fajnie się na nich jeździło ale obniżenie praktycznie żadne. Jak chce się mieć jakiś efekt obniżający to tylko sportline. Temat już przerabiany.
Seat Leon Cupra R 2.0 TFSI 370 KM 460 NM---> Stage 3 powered by Obrazek

Alpine W928R + Alpine PDX V-9 + Focal KRX2 + Alpine SWR 12D4 + HiFonics HFC1000 + Alpine RUX-KNOB + Alpine HCE-C117D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 894
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CDLA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Arczii » 24 kwietnia 2018, 11:56

adi89rg napisał(a):Taka mała informacja jeśli ktoś chce zakładać prokit do FR to nie polecam. Sam u siebie założyłem i obniżenie jest mało widoczne. Dobrze że kupiłem używane i za niską cenę to od razu za tą cenę udało mi się je sprzedać ;) W czwartek powinienem mieć już sportline ;)


Przecież tyle razy to było wałkowane ze pro kit nie obniża :!: :mrgreen: :mrgreen:
Zobacz Profil
Arczii
Sport
Sport
 
Posty: 570
Dołączył(a): 8 lutego 2014, 17:58
Lokalizacja: PL
Auto: Leon
Silnik: turbo diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez mroziak » 24 kwietnia 2018, 14:58

A obniżenie na sportline względem sprężyn z Cupry jak wygląda? Jest niżej czy raczej to samo?
Zobacz Profil
mroziak
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 września 2017, 20:51
Auto: Leon
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Szary93 » 24 kwietnia 2018, 15:03

mroziak napisał(a):A obniżenie na sportline względem sprężyn z Cupry jak wygląda? Jest niżej czy raczej to samo?


Sporo niżej, na serii z cupry auto wygląda jak koza. Na sportline jest bardzo fajnie, na pewno zauważysz różnice gołym okiem.
Seat Leon Cupra R 2.0 TFSI 370 KM 460 NM---> Stage 3 powered by Obrazek

Alpine W928R + Alpine PDX V-9 + Focal KRX2 + Alpine SWR 12D4 + HiFonics HFC1000 + Alpine RUX-KNOB + Alpine HCE-C117D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 894
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CDLA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez mroziak » 24 kwietnia 2018, 16:08

Podziękował :-D
Zobacz Profil
mroziak
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 września 2017, 20:51
Auto: Leon
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez adi89rg » 26 kwietnia 2018, 16:43

przyszły mi dzisiaj sportline. Czy to normalne że one nie są dużo nic krótsze od pro-kit? bo tak przymierzyłem jedna do drugiej i wysokością prawie w ogóle się nie różnią tylko jedne czarne drugie czerwone :D jutro montuje mam nadzieje że teraz już coś obniży ;)
Zobacz Profil
adi89rg
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 12 listopada 2017, 14:03
Auto: LEON II FR
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez chlorek » 26 kwietnia 2018, 16:55

adi89rg napisał(a):nic krótsze od pro-kit?

Tylko prokity masz już uklepane. Inaczej się ułożą :)
Obrazekcryptoenergydrin​k.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
chlorek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 7035
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Lion FRrrrr
Silnik: CEG 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez adi89rg » 6 maja 2018, 16:10

teraz fajnie siadło ;) różnice widać gołym okiem sportline + seria amor . http://bankfotek.pl/view/2116628
Zobacz Profil
adi89rg
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 12 listopada 2017, 14:03
Auto: LEON II FR
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bzykofm » 8 maja 2018, 08:50

Siemka, zaczął się pocić w szaraczku jeden amortyzator z tyłu, chyba jeszcze fabryczny, sachs. Co polecanie? Kupić taki jak był czy coś innego? Zależy mi przede wszystkim na jakości i trwałości. Obniżać nic nie zamierzam.
Dzięki :-)
Leon Barbarzyńca Tune-Up 144.8KM 321.4Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bzykofm
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 2209
Dołączył(a): 9 lipca 2015, 23:59
Lokalizacja: Wieniec/Warszawa
Auto: leon 1P TDI PD
Silnik: BLS 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez chlorek » 8 maja 2018, 11:07

bzykofm, taki doświadczony użytkownik. Parę stron wcześniej...:P.
Jak nie chcesz modzić to B4 albo ciut twardszy kyb S'R.
Obrazekcryptoenergydrin​k.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
chlorek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 7035
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Lion FRrrrr
Silnik: CEG 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bodzik155 » 8 maja 2018, 22:10

bzykofm napisał(a):Siemka, zaczął się pocić w szaraczku jeden amortyzator z tyłu, chyba jeszcze fabryczny, sachs. Co polecanie? Kupić taki jak był czy coś innego? Zależy mi przede wszystkim na jakości i trwałości. Obniżać nic nie zamierzam.
Dzięki :-)

Kup taki sam, jeżeli żadnych zmian nie planujesz, żebyś na obu stronach miał to samo. Sachs dobre amory robi.
Zobacz Profil
bodzik155
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 28 marca 2015, 12:33
Region: pomorskie
Auto: Leon 1P
Silnik: BZB 1.8

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bzykofm » 15 maja 2018, 19:14

bodzik155 napisał(a):Kup taki sam, jeżeli żadnych zmian nie planujesz, żebyś na obu stronach miał to samo.

Jeśli wymienię to oba.

-- 15 maja 2018, 20:14 --

Powie mi ktoś czym konkretnie różnią się te trzy amorki?

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... r-tyl.html

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... r-tyl.html

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... r-tyl.html

Dzięki :-D
Leon Barbarzyńca Tune-Up 144.8KM 321.4Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bzykofm
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 2209
Dołączył(a): 9 lipca 2015, 23:59
Lokalizacja: Wieniec/Warszawa
Auto: leon 1P TDI PD
Silnik: BLS 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez dawid152020 » 3 lipca 2018, 21:40

Mam pytanie , czy sprężyny z Leona 2 z wersji SportUp różnią się twardością od seryjnych ? Może ktoś się wypowiedzieć ?
Zobacz Profil
dawid152020
Stella
Stella
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 lipca 2017, 14:25
Auto: Seat Leon
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bad » 4 lipca 2018, 15:18

Tak różnią się. Twardością i wysokością. Wcześniej w tym temacie jest informacja o tym.
Leon 1P Stylance + Sport Up
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bad
Sport
Sport
 
Posty: 621
Dołączył(a): 25 października 2014, 15:38
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: Leon II Stylance
Silnik: BSE 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez dawid152020 » 26 lipca 2018, 18:29

A czy jest różnica miedzy sprężynami z 1.9 TDi a 2.0 TDI ?
Zobacz Profil
dawid152020
Stella
Stella
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 lipca 2017, 14:25
Auto: Seat Leon
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Aikon123 » 5 sierpnia 2018, 21:49

Mam założone sprężyny sportline amortyzatory się kończą jakie założyć nowe żeby było komfortowo .
Był Leon 1M 1.9TDI AHF+ (140KM 348Nm) jest Leon 1P 2.0TDI BMN+
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Aikon123
Signo
Signo
 
Posty: 161
Dołączył(a): 29 lutego 2012, 18:26
Lokalizacja: LRA (Lubelskie)
Auto: Seat Leon 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez chlorek » 6 sierpnia 2018, 07:10

Aikon123, masz parę stron wcześniej. Jak chcesz komfort to Bilstein B4 jak ciut twardziej Koni STR. Wszystko dalej będzie taczką przy tych sprężynach.
Obrazekcryptoenergydrin​k.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
chlorek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 7035
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Lion FRrrrr
Silnik: CEG 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 6 sierpnia 2018, 20:17

Dla Leona 1p fr jest amorek o średnicy 50 mm czy 55 mm? Przymierzam sie do kupna nowych bo obecne juz mam na wykończeniu.
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
jest czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5337
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Aikon123 » 6 sierpnia 2018, 20:28

Sebool2006 napisał(a):Dla Leona 1p fr jest amorek o średnicy 50 mm czy 55 mm? Przymierzam sie do kupna nowych bo obecne juz mam na wykończeniu.


55mm
Był Leon 1M 1.9TDI AHF+ (140KM 348Nm) jest Leon 1P 2.0TDI BMN+
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Aikon123
Signo
Signo
 
Posty: 161
Dołączył(a): 29 lutego 2012, 18:26
Lokalizacja: LRA (Lubelskie)
Auto: Seat Leon 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez gracham » 10 sierpnia 2018, 08:00

Witam.

Jestem nowy na forum dlatego proszę o wyrozumiałość.
Zakupiłem niedawno Leona FR 1P 2007r. Auto miało już od razu założone gwintowane zawieszenie.
Jak to przy gwincie bywa samochód siedzi nisko i niestety żonie zaczęło to na tyle przeszkadzać w jeździe, że dostałem polecenie wymienienia go na fabryczny.
Pytanie moje, czy może ktoś posiada na sprzedaż komplet fabrycznych amortyzatorów ze sprężynami od takiego FRa? Chyba że jeszcze coś jest mi potrzebne, aby powrócić do stanu pierwotnego, bo niestety się na tym nie znam.

Link do obecnego wyglądu samochodu:
http://ifotos.pl/z/qewpxqs

Dajcie znać czy ktoś coś takiego ma na sprzedaż.
Zobacz Profil
gracham
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 lipca 2017, 06:31
Lokalizacja: Starachowice
Region: świętokrzyskie
Auto: Seat Leon II FR 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 10 sierpnia 2018, 10:15

Napisz proszę jeszcze jaki silnik tam siedzi. Jeżeli przeszkadza tylko wysokość zawieszenia to można go podnieść do góry.
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez gracham » 10 sierpnia 2018, 10:24

michu napisał(a):Napisz proszę jeszcze jaki silnik tam siedzi. Jeżeli przeszkadza tylko wysokość zawieszenia to można go podnieść do góry.

Silnik BMN 170KM -> chip na 200KM.
Zobacz Profil
gracham
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 lipca 2017, 06:31
Lokalizacja: Starachowice
Region: świętokrzyskie
Auto: Seat Leon II FR 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin_1p » 10 sierpnia 2018, 17:00

gracham napisał(a):Witam.

Jestem nowy na forum dlatego proszę o wyrozumiałość.
Zakupiłem niedawno Leona FR 1P 2007r. Auto miało już od razu założone gwintowane zawieszenie.
Jak to przy gwincie bywa samochód siedzi nisko i niestety żonie zaczęło to na tyle przeszkadzać w jeździe, że dostałem polecenie wymienienia go na fabryczny.
Pytanie moje, czy może ktoś posiada na sprzedaż komplet fabrycznych amortyzatorów ze sprężynami od takiego FRa? Chyba że jeszcze coś jest mi potrzebne, aby powrócić do stanu pierwotnego, bo niestety się na tym nie znam.

Link do obecnego wyglądu samochodu:
http://ifotos.pl/z/qewpxqs

Dajcie znać czy ktoś coś takiego ma na sprzedaż.

Odezwij się na pw
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_1p
TopSport
TopSport
 
Posty: 1311
Dołączył(a): 8 stycznia 2013, 13:10
Lokalizacja: Warszawa
Auto: nie moje
Silnik: inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bolek80 » 11 sierpnia 2018, 12:34

gracham napisał(a):Witam.

Jestem nowy na forum dlatego proszę o wyrozumiałość.
Zakupiłem niedawno Leona FR 1P 2007r. Auto miało już od razu założone gwintowane zawieszenie.
Jak to przy gwincie bywa samochód siedzi nisko i niestety żonie zaczęło to na tyle przeszkadzać w jeździe, że dostałem polecenie wymienienia go na fabryczny.
Pytanie moje, czy może ktoś posiada na sprzedaż komplet fabrycznych amortyzatorów ze sprężynami od takiego FRa? Chyba że jeszcze coś jest mi potrzebne, aby powrócić do stanu pierwotnego, bo niestety się na tym nie znam.

Link do obecnego wyglądu samochodu:
http://ifotos.pl/z/qewpxqs

Dajcie znać czy ktoś coś takiego ma na sprzedaż.


Bede miał na sprzedaż ori amortyzatory.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bolek80
Sport
Sport
 
Posty: 377
Dołączył(a): 13 marca 2010, 08:02
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Region: świętokrzyskie
Auto: 1P Fr
Silnik: BWA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 30 września 2018, 15:29

Cześć,
Borykam się od dłuższego czasu z problemem zawieszenia ( tak mi się wydaje ) mianowicie przy skręcie w prawo nie ważne czy jest to równa droga czy z wybojami czy jest to szybszy / gwałtowny skręt mam dziwne stuki z tyłu zawieszenia. Nie mam pojęcia czy jest to wina kończących się amortyzatorów czy czegoś innego. Przy skręcie w lewo te stuki występują bardzo rzadko.
Dźwięk ciężko nagrać,ale jest bardzo zbliżony do takiego tu du tu du jak przejeżdża się przez np łączenia na moście.

Gdzie szukać przyczyny? Moje zawieszenie to sprężyny sportline + seryjny amortyzator ( brak jakichkolwiek poliuretanów )
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
jest czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5337
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sleeper » 1 października 2018, 07:27

Sebool2006 napisał(a):Gdzie szukać przyczyny? Moje zawieszenie to sprężyny sportline + seryjny amortyzator ( brak jakichkolwiek poliuretanów )
Może Ci się po prostu zawias z tyłu kończy ?? W 1P jest wielowahacz z tyłu i oprócz amorka i sprężyny jest tam cała masa tulei.
SKODA Octavia RS TSI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sleeper
Różowy Miś
 
Posty: 1612
Dołączył(a): 26 stycznia 2007, 21:43
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Octavia RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 1 października 2018, 12:59

Dziś będę sprawdzał. Być może gdzieś mi wydech tłucze,a jeśli nie on to szukam właśnie przyczyny w tulejach / amorach
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
jest czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5337
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez piotrassenior » 1 października 2018, 21:44

Miałem w Octavii 2 coś podobnego ... drążki dolne / wahacze do wymiany :-) problem i skakanie tyłka minął od razu.

Te tuleje się wybijają i nie trzymają.

Obrazek
Obrazek

"Seat jest tani w zakupie .. a nie utrzymaniu .. myślisz że skończyłeś naprawiać - a wychodzi kolejna rzecz do zrobienia .."
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
piotrassenior
Cupra
Cupra
 
Posty: 2575
Dołączył(a): 16 lipca 2013, 14:29
Lokalizacja: WLKP
Region: wielkopolskie
Auto: SEAT Ibiza FR+
Silnik: inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez luki530 » 2 października 2018, 18:50

A czy ktoś ma pomysł na straszne stukanie z przodu w momencie utraty przyczepności ( mieleniu kołami na mokrym) ? Stuka bardzo mocno i nie mogę zlokalizować przyczyny. Amortyzatory wyszły sprawne, łączniki stabilizatora też, końcówki drążków to samo przeguby pół osi w porządku a stuka bardzo głośno.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 134
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez promort » 2 października 2018, 20:56

Witam może ktoś podpowiedzieć jaki typ zawieszenia siedzi w moim Leonie, wylał mi się jeden amortyzator przedni więc muszę wymienić ale nie wiem jaki typ zawieszenia jest zainstalowany tzn. normalny czy tzw. sportowy. Numer vin VSSZZZ1PZ6R092176 silnik 2.0 TFSI BWA1 z góry dzięki.
Zobacz Profil
promort
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 31 lipca 2017, 10:58
Lokalizacja: Kalisz
Auto: Leon 1P 2.0 TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez chlorek » 3 października 2018, 07:08

piotrassenior, tyłeczek skakał w całym zakresie prędkości?.
Obrazekcryptoenergydrin​k.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
chlorek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 7035
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Lion FRrrrr
Silnik: CEG 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez adrusek » 3 października 2018, 07:56

chlorek,
Jak masz oberwane gumy na drążkach poprzecznych to dupa lata na boki.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adrusek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 735
Dołączył(a): 3 lutego 2016, 23:05
Lokalizacja: DGR
Region: dolnośląskie
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez chlorek » 3 października 2018, 08:20

Ja tak tylko dla wiedzy :).
Obrazekcryptoenergydrin​k.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
chlorek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 7035
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Lion FRrrrr
Silnik: CEG 2.0

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości