
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
ksl napisał(a):chlorek napisał(a):bzykofm napisał(a):Z tego co się dowiedziałem to na pierwszy montaż idą właśnie Sachs.
Nie porównuj Sachs OEM do Sachs zamiennik. Dwa różne światy.
Co ze maja niby dwa rozne produkty? I 2 rozne tasmy montażowe?
Skada mssz takie informacje?
chlorek napisał(a):maniek23, jeśli chcesz blisko serii to eibach prokit. Jeśli coś niższego to sportline. Rozważ używane bo można trafić w b.dobrym stanie prokit ok. 200zł a sportline 300+. Te same pasują do Golf V/VI
chlorek napisał(a):Z B4 będzie bardzo dobrze współpracował. Lepsze prowadzenie, trochę sztywniejszy. Obniży tyle co Cupra/FR czyli dalej wysoko i duży zapas. Innych sprężyn typu Kyb/Sachs nie polecam - wolałbym już w używce oryginalne. Raczej nie odczujesz dużej różnicy. Chyba, że twoje zawieszenie już było na tyle wybite/ugniecione.
Nie zapomnij wymienić poduszek P+T. Koszt nie wielki a jedna robota. Przynajmniej po złożeniu będziesz miał pewność, że nic nie puka.
chlorek napisał(a):maniek23, jeśli chcesz blisko serii to eibach prokit. Jeśli coś niższego to sportline. Rozważ używane bo można trafić w b.dobrym stanie prokit ok. 200zł a sportline 300+. Te same pasują do Golf V/VI
ksl napisał(a):Z golfa nie podejda i nie rob tego. Maja dlatego inne numery i obciazenia. Prokit nie obnizy Ci nic.
ksl napisał(a):Z golfa nie podejda i nie rob tego. Maja dlatego inne numery i obciazenia. Prokit nie obnizy Ci nic.
miro192 napisał(a):Nigdzie nie mogę znaleźć informacji jaki mój leon ma dopuszczalny obciążenie na oś przód/tył
Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości