Misiek napisał(a):Temat do ogarnięcia i wcale nie musi być drogo wystarczy posiedzieć i wychaczyć tanie części.
Ja mam zrobione wszystko od zera czyli zwykłe lampy były a teraz jest xenon tak jak fabryka z poziomowaniem itp. Koszt wcale ni był duży, jednak zbawienna była pomoc Axee bo samemu miałbym kłopot połapać się z instalacją, Kilka fotek i nr. części są u mnie w temacie.
Wiem, wiem, przeglądałem, dzięki
misiek 
Tyle, że Ty masz przedlifta. A na części zamierzam polować.
miroA3 napisał(a):bzykofm, rozumiem ze zdajesz sobie sprawe ze zakup samych reflektorow do auta to dopiero polowa sukcesu, i to latwiejsza czesc..
Jak najpardziej, ale jak pisał
tatian część tego mam już za sobą (jak Ci się chce to zerknij w temat szaraczka), wymiana zderzaka ze spryskani, większy zbiornik, czujnik, jak w fabryce. Z resztą inaczej do takich rzeczy nie podchodzę.
miroA3 napisał(a):- podlaczenie lamp, kostki nie sa p&p
- czujnik poziomowania + instalacja , w polifcie jest tylko jeden, z tylu
- modul AFS skretnych, instalacja kodowanie, bez tego lampy nie beda dzialac prawidlowo, o ile w ogole
- bordnetz obslugujacy bixenon, DRL itd , kodowanie
- wylacznik swiatel
Zdaję sprawę i powoli będę przygotowywał się do moda, nic na siłę i nic natychmiast. Rozważam nawiedzenie giełdy w Poznaniu z kimś ogarniętym w temacie, ale mam możliwość kupienia lamp nowych dużo taniej z legalnego źródła.
miroA3 napisał(a):drogooo bedzie, spradac auto, kupic w oryginale, moze wyjsc taniej
Nigdy w życiu, za dużo w szaraczka włożyłem. Poza tym to autko do końca. Mojego lub jego
I tak mi nikt nie wierzy
