Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Piotrek_tdi » 27 stycznia 2011, 23:08

noktoto napisał(a):Czy to nie jest tak, że w samochodach z hamulcami 280mm są amorki o średnicy 50mm, a w reszcie 55mm?


Na 100% tak jest 2.0 tdi i FSI miały 55 mm reszta ( 1.6 i 1.9 tdi) średnica 50 mm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 27 stycznia 2011, 23:58

Czyli jak ktoś upgrade hamulców planuje na 288 lub większe to raczej niech się z wymianą amortyzatorów/zakładaniem gwintu wstrzyma.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Lesoto » 28 stycznia 2011, 22:31

Jeżeli chodzi o mojego L to pozostanę przy seryjnym rozmiarze. Mi wystarcza pomimo remapu. Przebieg 60tyś. a jeszcze hamulce fabryczne i wg zapewnień ASO powinny dać radę przez kolejne 15-20 tyś. (jestem w szoku, że tyle wytrzymały :o ). Jak się skończą to zapodam jakiś lepszy klocek i tarczę, pozostając przy seryjnym rozmiarze.

1P wraz z przebiegiem coraz bardziej pozytywnie mnie zaskakuje, mimo że nie ma lekko - nie jeżdżę jak przysłowiowa cipa.

[ Dodano: 5 Marzec 2011, 22:28 ]
Post pod postem - wiem, że nie ładnie ale na edycję za późno.

Więc już jakiś czas temu zawias wylądował w Leonie i mam problem z ustawieniem geometrii by wszystko chulało jak trzeba.

I tu pytanie do użytkowników, którzy obniżali swoje standardy (nie FR-ki i Cupry). Do jakich nastawów (kątów itp.) dążyliście na diagnoskopie - standardowego zawieszenia czy od jakiejś wersji fabrycznie obniżonej - a jak tak to od jakiej??

ASO nie wie. Ja tym bardziej :(

Pozdr
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez martig » 26 marca 2011, 13:49

montował ktos u siebie poliuretany ? Jakiej firmy polecacie??
Zobacz Profil
martig
TopSport
TopSport
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 16:45
Lokalizacja: Gdynia
Auto: C63 AMG
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 29 marca 2011, 14:32

martig napisał(a):montował ktos u siebie poliuretany ? Jakiej firmy polecacie??

Ja mam WALK (czyli poliuretanowe tylne tuleje wahaczy przednich o trochę innej geometrii i konstrukcji niż OEM) + przednie tuleje wahaczy przednich też poliuretanowe (również Whiteline). Pełnymi wrażeniami się na razie nie podzielę ponieważ wymiana była w sezonie zimowym i na razie nie miałem okazji tego do końca pocisnąć. Na pewno jest ciut twardziej, więcej się tyłkiem czuje (ale uciążliwie robi się dopiero na naprawdę marnych nawierzchniach), wheel hop praktycznie nie występuje :jupi:

Jeszcze mocowania stabilizatorów mam poliuretanowe (z domieszką teflonu co by smarować nie trzeba było, patent H&R) - standardowa sprawa przy zakładaniu większych stabilizatorów.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Sober » 30 marca 2011, 08:42

noktoto napisał(a):Natomiast w moim Leonie zostały dzisiaj w końcu zainstalowane amortyzatory Koni FSD


U mnie też się wczoraj pojawiły. Kupowałem trochę w ciemno, ale już widzę, że działają dokładnie tak jak się spodziewałem. Znacznie lepiej wybierają nierówności bez widocznej utraty prowadzenia i "feelingu" auta. Na pewno elementy zawieszenia nie będą już tak dostawać w kość na dziurach.

Moim zdaniem na rynki trzeciego świata (Polska), te amortyzatory powinny być montowane seryjnie w usportowionych wersjach.

Jakby ktoś kupował, to uwaga, bo są teraz dwie wersje. Jedna do standardowych sprężyn, a druga do sztywniejszych/niższych. Ta druga jest zalecana do FR/Cupra i taką też mam założoną. Uwaga: Nie pasują do Cupra R.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sober
Sport
Sport
 
Posty: 346
Dołączył(a): 3 września 2010, 10:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 30 marca 2011, 15:06

Sober :ok:

Gdzie w końcu kupiłeś te amortyzatory? U nas czy za granicą?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Sober » 30 marca 2011, 15:12

Kupiłem z angielskiego ebaya, bo w Polsce i tak trzeba by czekać na sprowadzenie 2 tygodnie. Tam miało być na stanie (ostatecznie okazało się, że też musiałem czekać).

Różnica w cenie niewielka, ale zawsze to parę stówek. Różnica wynika pewnie z niższego VAT'u w UK niż w Polsce.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sober
Sport
Sport
 
Posty: 346
Dołączył(a): 3 września 2010, 10:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez zwirek75 » 30 marca 2011, 15:57

Sober, wpadlbys kiedys na spota (nastepny w czwartek 14.04 :) ) , chcialbym zobaczyc czy warto sie bawic w amortyzatory :), niestety moje siedzenie wymaga wiecej komfortu :)
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zwirek75
Sport
Sport
 
Posty: 777
Dołączył(a): 22 grudnia 2008, 14:34
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf 7R
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez blackfly » 6 kwietnia 2011, 09:12

a jest ktos w stanie polecic mi jakis dobry gwint? bo przywiozlem auto na KW ale stara sie czepia ze jest za twardo i szukam czegos bardziej komfortowego z regulacja. w drugim samochodzie mam teina ssm i tam jak ustawie na miekko to jest jak seria, a jak ustawie na najtwardsze to jest nieco twardziej niz na tym KW ale na codzein to troche twardo:)

mam dojscie do teina wiec powaznie nad nim mysle jednak jezeli jest cos lepszego to w podobnej cenie to czemu nie sprobowac:) wszystkie propozycje mile widziane.
Zobacz Profil
blackfly
Stella
Stella
 
Posty: 10
Dołączył(a): 19 lutego 2011, 00:21
Lokalizacja: jastrzebie zdroj
Auto: seat leon 1P

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tomaszek » 26 kwietnia 2011, 17:24

Witam.

Pytanie z innej beczki, ale w tym temacie, bo każdy pisze o wymianie amorków i modach, a mnie nurtuje odpowiedź kolesia ze stacji diagnostycznej, że w Leonku 2 nie można regulować kątów pochylenia kół - przód ?? Rzeczywiście jest tylko możliwość ustawienia zbieżności ?? Bez możliwości regulacji kątów? ? Mam poza normą kąt pochylenia prawego koła (wedle wydruku z komputera na stacji norma to -1*07'/-0*37'/-0*07'), w lewym mam -0*45' czyli ok, natomiast prawe -1*35', zbieżność wedle norm z systemu na który mierzyłem ok 0.68 i lewe koło 0,68 prawe 0,70 mam tak ustawione, a zdziera mi dalej (choć po ustawieniu zbierzności jakby trochę mniej ale jednak) oponę w prawym kole od wewnątrz!! Zbieżność była rozstrojona, ale zostało to poprawione, ale dalej widzę na oponie, że ścina...
Jak prosiłem o poprawienie ustawienia tego koła pod względem kątów dowiedzialem sie że się nie reguluje (tył to wiem, że nie, ale przód ? Dowiedziałem się, że koniecznością jest wymiana m.in. amorka i tak jeszcze zaczął mi jeszcze wymieniać po kolei części..

Stąd moje Pytanie do specjalistów, czy rzeczywiście nie da się poprawić ustawienia kątów w 1P ( 2007 rok, 1,6)?? ?? Nie wiem jak sobie z tym poradzić, żeby zminimalizować to ścinanie opony ;-( Co może jeszcze być przyczyną ? pozostałe koła są ok, prawy przód od środka niestety tnie... Prosiłbym o pomoc w tej sprawie.
Zobacz Profil
Tomaszek
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 czerwca 2009, 10:49
Lokalizacja: Brodnica
Auto: Leon 2 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez D3jf » 1 maja 2011, 17:02

Mam pytanie bo z tematu jednoznacznie to nie wynika :)

Jaki zestaw będzie twardszy:
- Eibach Pro System
- Eibach Pro Kit + Seryjne Amory ( wersja Leona Stylance !! )

Btw gdzie kupie tanio nowe sprężyny Eibacha -30 mm do Leona ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
D3jf
Signo
Signo
 
Posty: 117
Dołączył(a): 31 lipca 2010, 21:00
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Seat Leon 1P 2.0 TDI

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Sober » 1 maja 2011, 19:21

Co do twardości to system teoretycznie powinien być twardszy, ale na ile to nie wiem. Co do zakupu to zobacz do działu kupno sprzedaż :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sober
Sport
Sport
 
Posty: 346
Dołączył(a): 3 września 2010, 10:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez D3jf » 2 maja 2011, 11:22

Myślicie, że godne uwagi bo cena jest ok.

http://allegro.pl/eibach-pro-kit-35mm-s ... 80600.html

??


To są Pro Kit czy Sportline ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
D3jf
Signo
Signo
 
Posty: 117
Dołączył(a): 31 lipca 2010, 21:00
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Seat Leon 1P 2.0 TDI

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Klikoś » 2 maja 2011, 13:16

czarne to pro-kit, czerwone to sportline, ew. czerwone to seat sport eibach ale to też pro-kit, pro-kit obniża ok. 30mm, sportline ok. 40-50mm..
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez martig » 2 maja 2011, 13:24

D3jf, a to nie sa czasem z 1M??
Zobacz Profil
martig
TopSport
TopSport
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 16:45
Lokalizacja: Gdynia
Auto: C63 AMG
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 2 maja 2011, 15:07

D3jf, zapytaj sprzedającego o numery, a te zweryfikuj na stornie Eibacha.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez D3jf » 2 maja 2011, 20:20

A gdzie znajde numery na tej stronie Eibacha bo nie mogę znaleźc.

Możecie podesłac link ? :)

Ok sprawdzone do 1P są :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
D3jf
Signo
Signo
 
Posty: 117
Dołączył(a): 31 lipca 2010, 21:00
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Seat Leon 1P 2.0 TDI

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Piotrek_tdi » 3 maja 2011, 10:29

Za 100 zł więcej masz na allegro do 1p nowe z fakturą i gwarancją,więc cena jakaś mocno okazyjna nie jest....
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez D3jf » 3 maja 2011, 12:00

Trochę z innej beczki...

Do felgi 7,5x17 ET 47 i opony 225/45/17 jakie dystanse podejdą żeby z nadkolem zrównać ?

Właściwie to przód jest w miarę ok, ale tył przydałoby się trochę wysunać :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
D3jf
Signo
Signo
 
Posty: 117
Dołączył(a): 31 lipca 2010, 21:00
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Seat Leon 1P 2.0 TDI

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez jacoo » 10 maja 2011, 10:20

U mnie wreszcie tez wyladowal Eibach Pro Kit. Na razie na seryjnych amorach, jak bedzie z trwaloscia? zobaczymy.

Pierwsze wrazenia?
Jak najbardziej pozytywne, troszke nizej, troszke bardziej twardo ale bez przesady.

Prowadzenie jakby bardziej pewne, chociaz raz juz mnie zdazylo zaskoczyc na "zakopiance" lekkim uslizgiem no ale moze przegialem troszke :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jacoo
Sport
Sport
 
Posty: 282
Dołączył(a): 3 lipca 2008, 13:54
Lokalizacja: Krakow
Auto: 1P +(c)TTC

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez martig » 15 maja 2011, 10:31

mam pytanko, wiem ze to wróżenie z fusów , ale może ktoś spotkał sie u siebie z czymś podobnym a mianowicie pojawiły se u mnie niepokojace stuki dobiegajace z okolic zawieszenia, objaw jest taki ze przy ruszaniu i przerzucaniu biegów oraz hamowaniu ( ostrzejszym) słychac pojedyńczy stuk
przy zmianie biegów wyzszych niz 2 nie wystepuje, na wybojach nie występuje , lub bardzo rzadko
jakies pomysły co to moze byc i co najwazniejsze jak znaleźc usterke , szarpaki??
Zobacz Profil
martig
TopSport
TopSport
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 16:45
Lokalizacja: Gdynia
Auto: C63 AMG
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Ojciec » 15 maja 2011, 10:36

martig, miałem kiedyś coś podobnego (tylko że jak mam gwint) u mnie problem był taki że przy podnoszeniu auta zawias się rozciągnął i sprężyna się inaczej ułożyła. podniosłem auto lekko obróciłem sprężynę i wszystko ustało.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez krz_p » 15 maja 2011, 10:46

martig napisał(a):mam pytanko, wiem ze to wróżenie z fusów , ale może ktoś spotkał sie u siebie z czymś podobnym a mianowicie pojawiły se u mnie niepokojace stuki dobiegajace z okolic zawieszenia, objaw jest taki ze przy ruszaniu i przerzucaniu biegów oraz hamowaniu ( ostrzejszym) słychac pojedyńczy stuk


sprawdź śruby mocujące tzw. sanki
Golf V GTI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krz_p
Sport
Sport
 
Posty: 430
Dołączył(a): 22 marca 2006, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Golf V GTI
Silnik: BWA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez niq » 15 maja 2011, 12:12

krz_p napisał(a):
martig napisał(a):mam pytanko, wiem ze to wróżenie z fusów , ale może ktoś spotkał sie u siebie z czymś podobnym a mianowicie pojawiły se u mnie niepokojace stuki dobiegajace z okolic zawieszenia, objaw jest taki ze przy ruszaniu i przerzucaniu biegów oraz hamowaniu ( ostrzejszym) słychac pojedyńczy stuk


sprawdź śruby mocujące tzw. sanki

Też bym to sprawdził
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez olus » 15 maja 2011, 23:07

sanki
have no fear BMN is here :D

Seat Napinator
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
olus
Sport
Sport
 
Posty: 596
Dołączył(a): 31 stycznia 2007, 20:17
Lokalizacja: Warszawa
Auto: leo bmn

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez martig » 16 maja 2011, 12:14

Jak to sprawdzic?? Szarpaki, kanał ?? Szukac jakiegos fachowca czy idzei to samemu sprawdzic i naprawic?
Zobacz Profil
martig
TopSport
TopSport
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 16:45
Lokalizacja: Gdynia
Auto: C63 AMG
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 16 maja 2011, 14:10

krz_p napisał(a):sprawdź śruby mocujące tzw. sanki

martig napisał(a):Jak to sprawdzic??


Trzeba po prostu je dociągnąć. To częsta przypadłość samochodów na platformie PQ35 opartych.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez martig » 23 maja 2011, 10:45

No i akazało sie ze śruby od sanek latały jak..... po dokręceniu wszytski śrub zawiasu nic nie puka nic nie stuka :)) za to check engine wyskoczył, ale to na inny temat
Zobacz Profil
martig
TopSport
TopSport
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 16:45
Lokalizacja: Gdynia
Auto: C63 AMG
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Ojciec » 27 maja 2011, 13:12

Czy da się regulować kont pochylenia kół przednich? Nie chodzi mi o zbieżność tylko o ten kąt który ustawi koło prostopadle do podłoża.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 27 maja 2011, 17:23

Ojciec, z tego co się orientuję to nie, z samochodów na PQ35 zbudowanych tylko w TT się da (inne wahacze, inne zwrotnice).

martig napisał(a):No i akazało sie ze śruby od sanek latały jak.....

Ciekawostka na temat mocowania ramy pomocniczej:

http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=149323
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez vr6 » 27 maja 2011, 18:25

noktoto napisał(a):Ojciec, z tego co się orientuję to nie, z samochodów na PQ35 zbudowanych tylko w TT się da (inne wahacze, inne zwrotnice).

martig napisał(a):No i akazało sie ze śruby od sanek latały jak.....

Ciekawostka na temat mocowania ramy pomocniczej:

http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=149323


Napewno? Mi sie wydaje ze sie da :olaboga:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
vr6
Sport
Sport
 
Posty: 303
Dołączył(a): 20 października 2006, 19:20
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: LEON II EVO VII

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 27 maja 2011, 23:57

vr6, jeśli jest to możliwe chętnie sam dowiedziałbym się jak taką regulacje przeprowadzić.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Ojciec » 18 czerwca 2011, 11:26

Dziś byłem ustawiać zbieżność, przy okazji tego mechanik dokładnie popatrzał i powiedział tak: "na tyle da się regulować kont pochylenia na przodzie nie ma takiej opcji"
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 18 czerwca 2011, 12:03

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Ojciec » 18 czerwca 2011, 12:23

tylko cena trochę duża, patent ogólnie znam bo jest kilka zawieszeń gwintowanych co mają taką opcje w standardzie.
Fajnie by było gdyby takie gadżet można było kupić gdzieś u nas.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 18 czerwca 2011, 14:00

Jeśli ta cena jest za parę to tu jest sporo tańsza opcja:

http://www.h2sport.com/products.php?productid=1209

Niestety bliżej trudno coś znaleźć, a gwint z podobnym patentem to spory wydatek, tylko w bardzo zaawansowanych modelach to występuje. Inna opcja to przeszczep zawieszenia z TT, ale to nie do końca opanowany temat chyba.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Ojciec » 18 czerwca 2011, 14:05

różnica jakieś 180$ a dużo mniejsza praktyczność, w tych tańszych jest możliwość dwóch ustawień a w tych droższych jest płynna regulacja.
Czy ktoś się orientuje czy takie coś można kupić w polsce ewentualnie czy ktoś coś takiego robi mi w polsce?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 18 czerwca 2011, 14:07

W Polsce widziałem głównie do BMW podobne patenty, można by się popytać czy do VAG też by coś zaoferowali ewentualnie zrobili.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Ojciec » 18 czerwca 2011, 15:45

noktoto, masz jakieś namiary na ludzi coś takiego sprzedają/ robią ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 18 czerwca 2011, 16:45

Na Allegro są do BMW, wpisz tam "regulatory kątów" w wyszukiwarce, link mi filtr antyspamowy odrzuca.

Albo lepiej "camber plates". Ciekawe czy K-Sport robi do VW, ale na tył chyba tylko, no i jeszcze do swojego gwintu :(
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Ojciec » 20 czerwca 2011, 08:25

Namierzyłem kolesia który jest wstanie wykonać na zamówienie camber plates w cenie 280-300zł za komplet. Podjął by się tego w momencie gdy będzie miał minimum 3 zamówienia.
Czy znalazły by się jeszcze minimum 2 osoby chętne na taki zakup?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez martig » 30 lipca 2011, 09:43

szukam opinii o bilstainie b12 l,b14 b16 w Leonie 1P, bo z teo co czytałem nikt od nas tego nie montował, a w leonie pokazowym NFS był zamontowany b16, lepiej BILSTEIN czy eibcha sport system??
Zobacz Profil
martig
TopSport
TopSport
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 16:45
Lokalizacja: Gdynia
Auto: C63 AMG
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Alzak » 19 sierpnia 2011, 06:01

Witam szykuje sie mi wymiana gornego mocowania amorka z przodu i gum na wachaczu z przodu gumy zdecydowalem ze zaloze Powerflexa chce sie przekonac czy jakakolwiek roznica bedzie na lepsze , i tu male pytanko czy musze ustawiac geometrie po takim zabiegu ??

I jeszcze jedno pytanko czytalem na forum niestety nie pamietam w jakim dziale o mozliwosci zamiany wachacza na S3 potrzebowalbym numer tego wachacza i w miare mozliwosci moze macie link do tego tematu

Dzieki Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Alzak
Sport
Sport
 
Posty: 205
Dołączył(a): 26 października 2010, 20:30
Lokalizacja: UK
Auto: Seat Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez krz_p » 19 sierpnia 2011, 09:00

aluminiowe wahacze z S3 występują w komplecie z tulejami (przednią i tylną)
nr części 1K0407151AK - lewy i 1K0407152 - prawy, razem ok. 900zł
śruby mocujące tylną tuleję
nr N91039802 - 2 szt., N10579702 - 4 szt., N10141003 - 2 szt., śruby - ok. 50zł

same tylne tuleje z S3, nr 1K0199231N i 1K0199232N (te tuleje są w komplecie jeśli kupisz wahacze, nie trzeba ich wtedy oddzielnie zamawiać) - ok. 400zł

Ceny są z lata ubiegłego roku, także mogły się zmienić
no i jeszcze fotki dla porównania wachaczy i tulei
porównanie tulei

standardowa tuleja jaka jest w GTI i innych wersjach

Obrazek

i tuleja z S3

Obrazek

dodatkowo porównanie wahaczy, standardowy wahacz z GTI - odlew stalowy, są jeszcze wahacze wykonane z blachy, zapewne występują w najsłabszych wersjach silnikowych

Obrazek

i wahacz aluminiowy z S3

Obrazek
Golf V GTI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krz_p
Sport
Sport
 
Posty: 430
Dołączył(a): 22 marca 2006, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Golf V GTI
Silnik: BWA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Alzak » 19 sierpnia 2011, 10:11

wymiana wachacza na ten z S3 ma sens ??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Alzak
Sport
Sport
 
Posty: 205
Dołączył(a): 26 października 2010, 20:30
Lokalizacja: UK
Auto: Seat Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez krz_p » 19 sierpnia 2011, 13:33

wymieniłem głównie ze względu na tuleje
dodatkowym plusem jest mniejsza waga
Golf V GTI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krz_p
Sport
Sport
 
Posty: 430
Dołączył(a): 22 marca 2006, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Golf V GTI
Silnik: BWA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Alzak » 19 sierpnia 2011, 18:47

a co sie poprawilo w prowadzeniu samochodu ??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Alzak
Sport
Sport
 
Posty: 205
Dołączył(a): 26 października 2010, 20:30
Lokalizacja: UK
Auto: Seat Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez krz_p » 19 sierpnia 2011, 19:30

auto jest troszkę mniej podsterowne, lepiej czuć na kierownicy co się dzieje z kołami
niestyty bardziej odczuwa się na kierownicy koleiny itp, coś za coś
Golf V GTI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krz_p
Sport
Sport
 
Posty: 430
Dołączył(a): 22 marca 2006, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Golf V GTI
Silnik: BWA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez -LEONidas- » 19 sierpnia 2011, 21:52

Aha , czyli po prostu dużo lepiej samochód wpisuje się w zakręt , z czym mają problem mocne przednie ośki :yes:

Pasuje plug&play , czy musiałeś coś rzeźbić ?
This is SEAT !!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
-LEONidas-
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 20 stycznia 2011, 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Auto: CUPRA 1P

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron