Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mepha » 18 listopada 2011, 15:48

Poszukałem trochę w necie na temat zawieszenia FR i zdania są dość podzielone. Jednak znalazłem kilka informacji na ten temat. Ze zawieszenie FR jest 7mm niższe niż w wersji Style lecz z uwagi na zastosowanie większych kół różnica nie jest praktycznie zauważalna. doszukałem się też informacji( dzięki koledze noktoto, ) ze zawieszenie poliftowe w FR jest bardziej miękko zestrojone niż przed liftowe. Może ktoś się jeszcze wypowiedzieć w tej kwestii?
Zobacz Profil
mepha
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 08:28
Lokalizacja: Lubelskie
Auto: Leon FR

Reklama

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 18 listopada 2011, 16:47

mepha napisał(a):Ze zawieszenie FR jest 7mm niższe niż w wersji Style

Tak było przed liftem, teraz FR siedzi kolejne 7mm niżej.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mepha » 18 listopada 2011, 17:02

noktoto, czyli teraz jest sporo niższy(14mm) niż np Style oglądałem oba w salonie i jakoś nie było to zauważalne. Bo w necie są sprzeczne dane na ten temat wysokości zawieszenia. Ciekawe co do czy naprawdę zmienili jego charakterystykę.
Zobacz Profil
mepha
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 08:28
Lokalizacja: Lubelskie
Auto: Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 18 listopada 2011, 17:21

mepha, te 14 mm to faktycznie też niewiele ;)

W dziale "Show us your car" chyba jest jakaś poliftowa eferka, popytaj właściciela o wrażenia z jazdy (najlepiej jak by miał porównanie z przedliftem).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mepha » 18 listopada 2011, 20:20

noktoto, to jaka jest różnica bo miedzy FR a zwykłym oprócz sprężyn i amorów?
Zobacz Profil
mepha
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 08:28
Lokalizacja: Lubelskie
Auto: Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 18 listopada 2011, 21:12

Pytasz o samo zawieszenie? Możliwe, że stabilizatory w FR są grubsze, ale to ktoś z ETKĄ musiałby by sprawdzić.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mepha » 18 listopada 2011, 21:15

noktoto napisał(a):Pytasz o samo zawieszenie?
Tak. Strona internetowa Seta podje ze inne są sprężyny i stabilizatory.
Zobacz Profil
mepha
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 08:28
Lokalizacja: Lubelskie
Auto: Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 13 grudnia 2011, 22:47

jako że przymierzam się do kupna grubszych stabilizatorów,ceny euro powodują że cena eibacha czy h&r zaczyna być zaporowa,postanowiłem poszukać alternatywy poprzez ori stabilizatorów z GTI Mk5-chciałem się upewnić czy będą pasowały p&p,w sumie jest to ta sama płyta podwoziowa,ale kto pyta nie błądzi :wink: Może ktoś potwierdzić??
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 14 grudnia 2011, 01:22

Pasować raczej będą. Nie znam się an wyposażeniu Altei, ale jeśli masz sportowe fabryczne zawieszanie to możliwe, że stabilizatory są już identyczne z tymi w GTI mkV ;) (tu warto dodać, że GTI mkVI ma grubszy tylni stabilizator od GTI mkV). Generalnie przy takich kombinacjach najlepiej się ETKĄ wspomagać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 14 grudnia 2011, 18:35

Altea to 2.0 Tdi stylance-zwykłe zawieszenie
noktoto-a tego nie wiedziałem że MKVI GTI ma grubszy

-- 14 gru 2011, o 18:35 --

a czy przy wymianie stabilizatorów na grubsze warto wymienić coś jeszcze np.lączniki??
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 14 grudnia 2011, 18:49

Jeśli coś jest zużyte to oczywiście, że warto, natomiast dla samego faktu wymiany to już nie ;) Gumy stabilizatorów założył bym nowe, to nie kosztuje dużo, a te co kupisz ze stabilizatorami, jeśli w ogóle będą, to mogą być zużyte. Łączniki na krótsze wymienia się tylko przy solidnie obniżonym zawieszeniu, przy serii lub delikatnej glebie typ Pro-Kit nie ma takiej potrzeby.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 14 grudnia 2011, 19:28

ok-DZIĘKI :-D plan jest na pro-kit -30mm + ori amor (puki nie padnie) no i zmiana stabilizatorów lub tylko tylnego(jestem w trakcie dochodzenia jakiej grubości mam z przodu być może nie będzie potrzeby go zmieniać) z tym że skłaniam się ku zakupie nowego stabilizatora z nowymi uchwytami i gumami
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Misiek » 14 grudnia 2011, 21:53

noktoto napisał(a): Generalnie przy takich kombinacjach najlepiej się ETKĄ wspomagać.

Spieszę z pomocą ;). A więc tak:
Altea TYŁ:
1K0511409BP 19,6x2,6
- II - CA 20,7x2,8
- II - BN 18,5x2,5
- II - BR 21,7x3
Altea PRZÓD:
1K0411303AM 23mm żółty
- II - BK 23,6x3,5 zielony
- II - AQ 22mm różowy
Golf TYŁ (największy jaki znalazłem montowany od 2010):
3C0511409F 21,7x3,6
do 2010 był to:
1K0511409BR
Golf PRZÓD(największy jaki znalazłem montowany do 2011)
1K0411303BK 23,6x3,5 zielony (GTI)

Tom, żeby sprawdzić co siedzi u Ciebie to trzeba by po vin-ie rozkodować a ja niestety takiej możliwości nie mam. Jedynie serwis, lub ktoś z forum pracujący w serwisie. Albo gleba pod auto i sprawdzić po nr. :D
Obrazek
Był świetny FR STYLE 2.0 TDI+ by DYNOSOFT :arrow: Leon
Jest nowy 5F'ST FR1.8 TSI My2018 :arrow: Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Misiek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 2334
Dołączył(a): 18 listopada 2009, 18:58
Lokalizacja: PL
Region: śląskie
Auto: leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 14 grudnia 2011, 22:11

misiek_t wielkie dzięki po raz kolejny za szybką pomoc, teraz tylko muszę wleźć pod auto i zerknąć co tam siedzi :wink:
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez andyvip » 19 grudnia 2011, 19:42

Witam
Ja mam fabrycznie sportowe zawieszenie i z chęcią się z kimś zamienię na serię. A tak na marginesie może ktoś wie jakie elemęty są tam powkładane jako sportowe zawieszenie ? Autko jest strasznie sztywne i podskakuje jak kangur haa ale też strasznie się trzyma drogi i wogóle nie przechyla na zakrętach. Może ktoś podpowie z jakich rodzaji elementów składa się fabryczne zawieszenie ( jakie nr sprężyn i amorów )
Zobacz Profil
andyvip
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11 kwietnia 2010, 13:44
Lokalizacja: Krakow
Auto: seat leon 2.0 BMM

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 19 grudnia 2011, 22:06

aż takie twarde jest?? to na pewno ori sport??
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez PeterSC » 19 grudnia 2011, 23:04

andyvip, jakbys napisal cokolwiek jaka masz wersje auta czy silnik, to mozna byc cos powiedziec o Twoim zawieszeniu, a w tej sytuacji? bo z Twojej wypowiedzi nic nie wynika raczej. Co najwyzej mozna Ci pozazdroscic
andyvip napisał(a):strasznie się trzyma drogi i wogóle nie przechyla na zakrętach.
I tak mam klekota, a ON objedzie wszystko!

Medalikarz mądra głowa, niech nam żyje Częstochowa, czy za dyche czy za piątkę kupisz chamie tu pamiątkę, bo pamiątka z Częstochowy to karabin maszynowy!
Zobacz Profil
PeterSC
Sport
Sport
 
Posty: 469
Dołączył(a): 6 czerwca 2010, 10:34
Lokalizacja: SC
Auto: Leon jedenpe BKD

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez andyvip » 20 grudnia 2011, 08:02

Fakt nie napisałem bo myślałem że mam w opisie, więc nadrabiam zaległości a mianowicie Leon 2.0 BMM z 2007 roku z pełnym fisem, navi, bi xenon skretny i zawias jakiś sportowy tak mi powiedział w seacie po vin. W sumie to mam forda kuga ale żona już nie dała rady jeżdzić leonem z powodów jak wyżej i się zamieniliśmy. Zaczyna mi to też przeszkadzać więc napisałem że z chęcią się z kimś zamienie na serie. Fajna sprawa taki zawias ale mi już chyba mineły te lata tuningów.
Zobacz Profil
andyvip
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11 kwietnia 2010, 13:44
Lokalizacja: Krakow
Auto: seat leon 2.0 BMM

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 20 grudnia 2011, 09:50

andyvip, sprężyny, amortyzatory, prawdopodobnie również stabilizatory, por raz kolejny ktoś z ETKĄ potrzebny ;) Jeśli chcesz mieć bardziej komfortowe zawieszenie to wymianę samych amortyzatorów na Koni FSD rozważ.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez andyvip » 20 grudnia 2011, 10:40

Myślę nad wymianą całości od golfa V, bo sprężyny też są jakieś utwardzone i od razu bym swapa zrobił hamulcow na 312mm ale to na wiosnę. Mam zwykłego leona (nie FR) ale Niemiec sobie go dobrze skonfigurował z zawiasem sportowym na czele, w sumie mu się nie dziwię na niemieckie drogi ideał ale na polskie dramat, jak już wspomniałem żona mi go oddała bo miała dość. Teraz mam sztywno a mam założoną zimę 16 cali ale jak przejdę na lato 225/45/17 to wiem co czuła. Haaa
Mamy go już 2 lata i jest super nigdy nic się nie zepsuło w przeciwieństwie do naszej nowej kugi którą ciągle byłem na serwisie w ramach gwarancji. Poprawcie mnie jeżeli źle kombinuje z tym zawiasem seryjnym od Golfa V może jakieś inne propozycję na nasze drogi?
Zobacz Profil
andyvip
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11 kwietnia 2010, 13:44
Lokalizacja: Krakow
Auto: seat leon 2.0 BMM

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Misiek » 20 grudnia 2011, 20:11

skoro chcesz zmieniać to może na ori z leona choć nie wykluczone że będzie to to samo co w golfie V w końcu to ta sama płyta podłogowa. Będę miał chwilę to zobaczę nr w etce.
andyvip napisał(a):i zawias jakiś sportowy tak mi powiedział w seacie po vin.

mogą Ci podać dokładnie co masz założone. podjedź i poproś o sprawdzenie tak będzie najłatwiej.
ps. auto nisko siedzi ??
Obrazek
Był świetny FR STYLE 2.0 TDI+ by DYNOSOFT :arrow: Leon
Jest nowy 5F'ST FR1.8 TSI My2018 :arrow: Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Misiek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 2334
Dołączył(a): 18 listopada 2009, 18:58
Lokalizacja: PL
Region: śląskie
Auto: leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez PICOL » 23 grudnia 2011, 21:39

No właśnie :mrgreen:
Dobre pytanie bo sie za czymś rozgladam :roll:
Zobacz Profil
PICOL
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 19 grudnia 2011, 20:45
Auto: Leon 1P TDI

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez andyvip » 26 grudnia 2011, 21:25

Powiedzcie jakie macie kolorki na seryjnych sprężynach (tył i przód) bo patrzyłem w etce i seryjnych jest chyba z 7 rodzai, mam dylemat
Zobacz Profil
andyvip
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11 kwietnia 2010, 13:44
Lokalizacja: Krakow
Auto: seat leon 2.0 BMM

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 26 grudnia 2011, 21:53

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Axee » 26 grudnia 2011, 22:47

Do tematu dodam jeszcze ciekawostke, o ktorej malo kto wie. Oprocz roznic w samym zawieszeniu, w wersji FR elektryczna przekladnia kierownicza jest inaczej zestrojona, to znaczy ma wgrana odpowiednia dla modelu FR charakterystyke pracy, rowniez w Cuprze i Cuprze R jest jeszcze inna charakterystyka niz w wersjach seryjnych. Charakterystyka odpowiada za sile wspomagania, czyli za reakcje skretu kol w stosunku do sily i ruchu kierownicy, jest jednym z kilku czynnikow za te czynnosc odpowiedzialnych, pozostalymi czynnikami sa sygnaly odczytane z czujnikow m.in. predkosci, abs, kata skretu itd. Niemniej jednak mozna taka charakterystyke przekladni kierowniczej przeprogramowac np. VAS'em. Pozdro Ax!
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 26 grudnia 2011, 23:15

Axee napisał(a):Niemniej jednak mozna taka charakterystyke przekladni kierowniczej przeprogramowac np. VAS'em.

Słyszałem, że jest to możliwe tylko w starszych egzemplarzach, bodajże do MY06 włącznie. Czy w nowszych też już jest to do ogarnięcia? W sumie się bym nie obraził na ciut mniejszą siłę wspomagania ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez PICOL » 29 stycznia 2012, 14:27

Koledzy a znacie może chttp://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwi ... 811.htmlos takiego
a drugi to http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 20095.html
bo rozglądam sie za czymś i tak szukam i szukam a Seacik to 1.9 tdi stylance :mrgreen:
Wiem ze temat wałkowany a le prosze o jakies konkrety do 1300 zł :mrgreen:
Chodzi zeby usiadł ale nie tak zeby trzec o pachołki w marketach :roll:
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 71811.html
Zestaw letni to 205/50/17 :-D
Zobacz Profil
PICOL
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 19 grudnia 2011, 20:45
Auto: Leon 1P TDI

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 29 stycznia 2012, 14:35

uderz tutaj http://www.mapet-tuning.com/sklep/index.php mają duży wybór,nienaganne ceny i sporą wiedzę na temat zawieszeń
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez PICOL » 29 stycznia 2012, 14:51

Dzięki Tom
Wiesz moga to być same springi ale jak juz zmieniać to w kpl.
Moze macie jakies foty waszych 1P BAAA MACIE NA PEWNO wiec dajcie na priva jak to u wasd wygląda po wymianie springów lub całej zawiechy 8)
Zobacz Profil
PICOL
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 19 grudnia 2011, 20:45
Auto: Leon 1P TDI

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez martig » 29 stycznia 2012, 16:38

PICOL, przeczytaj temat , będziesz wszystko wiedział, jak na moje załóż sobie springi eibacha i będzie git
Zobacz Profil
martig
TopSport
TopSport
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 16:45
Lokalizacja: Gdynia
Auto: C63 AMG
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 29 stycznia 2012, 18:00

PICOL napisał(a):prosze o jakies konkrety do 1300 zł

To:
martig napisał(a):załóż sobie springi eibacha

A konkretnie sprężyny Eibach Pro-Kit do seryjnych amortyzatorów.

Porządny komplet sprężyn+amortyzatory to minimum jakieś 2k, gwint przyzwoity minimum 3k. Tańsze to badziew. Ewentualnie na używane zawiasy można polować, ale to trochę loteria.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez PICOL » 29 stycznia 2012, 21:11

DZieki koledzy
Postawie na eibachy pro-
kit i 205/50/17 tylko zebe troszke opad bo jak czytam watki to nie wszyscy sa zachwyceni :roll:
Wstawcie jakas fote z porównaniem serii i pro-kit :bukiet: :mrgreen:
a tak na marginesie to jaki zestaw do 2100 :mrgreen:
Zobacz Profil
PICOL
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 19 grudnia 2011, 20:45
Auto: Leon 1P TDI

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 30 stycznia 2012, 09:09

PICOL napisał(a):jaki zestaw do 2100

Zapytaj się ludzi oferujących zawieszenia w tym dziale: viewforum.php?f=48
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 30 stycznia 2012, 21:13

skoro temat jeszcze ciepły to i ja się podepnę,w sumie chodzi o Alteę,ale to prawie to samo:
Na wiosnę planuję założyć sprężyny Pro-Kit i zastanawiam się czy przy jednej robocie nie zmienić od razu amortyzatorów bo wiadomo nie są już pierwszej młodości a w dodatku seria ma inną charakterystykę,skok,itp.itd.
Chciałbym założyć jakieś lepsze amory,ale też nie za kilka tyś.pln-ów. Co będzie najlepiej pasować do Pro-Kit'u nie robiąc z auta betonu i będąc jednocześnie zbliżeniem do serii??
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Klikoś » 30 stycznia 2012, 22:45

Kup sobie kit B12 czyli amor B8 + sprężyna eibach.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez bubolak » 30 stycznia 2012, 23:55

Tom-Tdi, wg mnie jeśli nie chcesz wydawać za dużo kasy, najpierw zainwestuj w pro kit, pojeździj na nim jakiś czas i wtedy zadecyduj czy chcesz czegoś więcej. Doprecyzuj co znaczy "nie są już pierwszej młodości", jeśli się już kończą to wymieniaj, jeśli nie to zostaw aż się skończą. Ja po założeniu pro kitu na ori amorki jestem mega zadowolony nawet teraz na baloniastych 16".
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bubolak
Sport
Sport
 
Posty: 529
Dołączył(a): 20 marca 2009, 14:43
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Cupra
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 31 stycznia 2012, 06:59

nalatane jest już 150 tyś.km, wprawdzie po holendersko-niemieckich autostradach,ale mają już 5 lat za sobą dlatego chcę się zorientować żeby nie grzebać tej samej roboty 2 razy. Sprawność amorów na przeglądzie zawsze "...jak nowe...",ale na ile te ich pomiary są miarodajne :roll:
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez PICOL » 31 stycznia 2012, 20:49

bubolak mozesz na priva mi wysłać fotke twojej fury 8)
Piszesz ze masz pro -kit a ja tez chce cos takiego tylko ze zestaw letni to 205/50/17 a widze ze ty masz 18 hmm
Jak opadnie tak jak widze u ciebie to juz jestem zdecydowany tylko moze masz inne amory coo?
Zobacz Profil
PICOL
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 19 grudnia 2011, 20:45
Auto: Leon 1P TDI

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez bubolak » 31 stycznia 2012, 23:13

PICOL, amory mam seryjne. Zdjęcia masz w moim temacie : viewtopic.php?f=33&t=26293
W pierwszym poście masz serie, a dalej już na pro-kicie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bubolak
Sport
Sport
 
Posty: 529
Dołączył(a): 20 marca 2009, 14:43
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Cupra
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez PICOL » 1 lutego 2012, 21:25

No to trzeba szukac springi w dobrej cenie 8)
Efekt jest zadawalajacy :mrgreen:
A jak potem zmienie amor na b8 to jeszcze opadnie?
Zobacz Profil
PICOL
Stella
Stella
 
Posty: 21
Dołączył(a): 19 grudnia 2011, 20:45
Auto: Leon 1P TDI

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 4 lutego 2012, 18:30

chłopy doradźcie odnośnie amortyzatorów: do eibacha pro-kit co będzie lepiej pasować??
-KYB Ultra SN
-Bilstein B6
I na których z tych dwóch będzie mniej twardo-zależy mi jeszcze na jakimś komforcie :wink:
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Axee » 4 lutego 2012, 18:36

Tom-Tdi, obojetnie, obie takie parki to i tak bedzie beton, wiec zapomnij o komforcie :D Eibach + B4 sport to juz byl beton. Niemniej jednak ori zawias z FR tez jest troche twardy, trakcyjnie porownywalny do pro-kita + B4s, moze nieco bardziej komfortowy.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 4 lutego 2012, 19:16

Dzięki Axee :wink: seria + pro-kit nie jest zalecana dlatego próbuję coś dopasować żeby dobrze się jeździło i w miarę komfortowo było,z resztą B4 jest też niby do seryjnych sprężyn.
Jedni piszą że B6+Pro-Kit jest bardziej komfortowy niż Fr+Pro Kit, już sam nie wiem co lepsze, z polskich dróg korzystam raptem w 20% reszta to zachód, także może da się wytrzymać :roll:
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Piotrek_tdi » 12 lutego 2012, 11:27

Odgrzewam,czy ktoś kto ma etke może mi sprawdzić grubość stabilizatorów przód/tył w cuprze r 2011 ? Bedę wdzięczny

pozdrawiam
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Zawieszenie gwintowane - polecane firmy

Postprzez LeonII » 19 lutego 2012, 17:20

Witam chcialbym wiedziec jakie firmy zawieszenia gwintowanego sa dobre dla Seata Leona 1P
ponieważ chce zakupic zaw. gwintowane i jak cenowo trzeba za taka przyjemnosc zapłacić mniej wiecej ?



*"Jakie Firmy Sa Dobre /???" to nie jest temat!, temat stworzyłem nowy.
zmienione literówki:
-powiewaz -na- ponieważ
-zapracic -na- zapłacić
-mniejwięcej - piszemy osobno.
Postaraj się następnym razem przeczytać co napisałeś i dopiero wysyłaj/udostępniaj.
Oczywiście nie ten dział, więc przenoszę...
.agin
Zobacz Profil
LeonII
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 29 września 2011, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Auto: Seat

Re: Jakie Firmy Sa Dobre /???

Postprzez 777maciek » 19 lutego 2012, 19:16

Cherish Your car...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
777maciek
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 13 maja 2010, 10:01
Lokalizacja: Łódź
Auto: Leon ARL

Re: Zawieszenie gwintowane - polecane firmy

Postprzez noktoto » 19 lutego 2012, 21:46

Najtańszy gwint z nierdzewki (innego w naszym klimacie bym nie zakładał) do 1P to chyba Eibach Pro-Street-S, więcej na jego temat zapewne powie Ci agin (którego podziwiam za cierpliwośc ;) ). Koszt to pewnie jakieś 3k+, dobre zawieszenia z pełną regulacją (np. KW V3) będzie sporo większym wydatkiem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez LeonII » 19 lutego 2012, 22:36

Zobacz Profil
LeonII
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 29 września 2011, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Auto: Seat

Re: Zawieszenie gwintowane - polecane firmy

Postprzez LeonII » 19 lutego 2012, 22:36

Zobacz Profil
LeonII
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 29 września 2011, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Auto: Seat

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 19 lutego 2012, 22:48

LeonII, założyłeś temat nowy to po co jeszcze tutaj piszesz? Zdecyduj się.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości