Sober napisał(a):Nie jest chyba tylko dlatego żeby Cupra R czymś się różniła
Chyba właśnie tylko po to, tyle że dotyczy o "wyróżnienie" jeszcze S3, Golfy R i R32 itp.
Widzę, że trochę furę pomodziłeś, zaktualizuj swój temat koniecznie
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Sober napisał(a):Nie jest chyba tylko dlatego żeby Cupra R czymś się różniła
Ojciec napisał(a):czym się różni shortem z s3 od tego z cupry R ?
kierownik napisał(a):Witam. Czyli jak zastosuje Short shifter-a z s3 tt (8J0711046B). Będę mieć krótszy skok lewarka biegów jaki jest ori w cupra 1p
chisel napisał(a):8J0711046B zamienia się na 8J0711046E (ta pierwsza część wycofana z produkcji)
pkonrad napisał(a):chisel napisał(a):8J0711046B zamienia się na 8J0711046E (ta pierwsza część wycofana z produkcji)
8J0711046E - 147,33 zł w ASO Seata. Ja zamówiłem jeszcze z B na końcu. Ciekawe jaki przyjdzie
czyli juz masz zamontowaneolus napisał(a):kolo 18 kwietnia
olus napisał(a):ku...a
18 maja mialo byc
chisel napisał(a):SS o numerze 8J0 711 046 E zamontowany (wytłoczenie na elemencie nr 8J0 711 051 E).
A stary element ma wytłoczony nr 8J0 711 051B
noktoto napisał(a):Ja w FR TDI miałem 46N/51N, a mam 46B/51B i jest krócej (nieznacznie, ale jak najbardziej wyczuwalnie).
Sober napisał(a):No to niezłe jaja z tymi shifterami! Pkonrad, to Ty masz auto po lifcie? U mnie z 2008-go skoki były wyraźnie dłuższe niż po założeniu ss z cupry r.
No patrz, a moja zauważyła różnicę. Aczkolwiek nie był to ślepy test, bo wiedziała że zakładałem.
Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości