Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Kostek88 napisał(a):Mam u siebie zestaw B8+ sportline w Cuprze i auto stoi prawie tak wysoko jak seria. Właściwości jezdne super natomiast jak komuś zależy na wyglądzie- to szału nie ma.
johny87 napisał(a):Ma ktoś taki setup?
johny87 napisał(a):siemka.Mam eibach pro-kit w leonie 1p ale tył jest wyżej zdecydowanie niż przód.Czy można wrzucić np,na tył inne springi?Ma ktoś taki setup?
tomek-waw napisał(a):johny87 napisał(a):Ma ktoś taki setup?
Co co mieli, wyrzucili go i włożyli sportline.
Sebool2006 napisał(a):Tomek i ja mamy założone sportline i jeździmy na seryjnych amorkach.
tomek-waw napisał(a):Co co mieli, wyrzucili go i włożyli sportline.
Marcin_1p napisał(a):Niestety na prokitach tak wygląda.
johny87 napisał(a):Mam eibach pro-kit w leonie 1p ale tył jest wyżej zdecydowanie niż przód.Czy można wrzucić np,na tył inne springi?Ma ktoś taki setup?
miroA3 napisał(a):tomek-waw napisał(a):Co co mieli, wyrzucili go i włożyli sportline.
nie wszyscy... niestety
Marcin_1p napisał(a):Niestety na prokitach tak wygląda.
ee tam
johny87 napisał(a):Mam eibach pro-kit w leonie 1p ale tył jest wyżej zdecydowanie niż przód.Czy można wrzucić np,na tył inne springi?Ma ktoś taki setup?
tuż po założeniu, 4lata temu, auto ok 29tys przelotu :
3lata temu, auto wtedy jakieś 35tys przelotu :
auto puste, zdjęcia " z górki " , więc tył jeszcze wyżej stoi niż na równym.
Na pewno coś Ci jeszcze siądzie, ale czasem po prostu zużycie amortyzatorów daje o sobie znać. Byli tacy co założyli obniżające a tu zdziwko bo auto poszło do góry
michu napisał(a):U Ciebie ten prokit ładnie leży, amorki seryjne? Masz zdjęcie z boku auta na równym? Mógłbyś zrobić?
Marcin_1p napisał(a):Miro, masz chyba klienta na prokityZa nic nie daje się namówić, już we 3 ciśniemy
Może Ciebie się uda, sprzedaj prokity i zakładaj sportline
miroA3 napisał(a):seryjne po przebiegu 29tys za flaszkę nikt nie chciał..
Marcin222 napisał(a):Jakie max. Et i szerokość felgi wejdzie bez ciągnięcia rantów z tego co pamiętam to do maks ET 40 poniżej trzeba ranty "pieścić"
Marcin222 napisał(a):1.) sport line -50/-50
Marcin222 napisał(a):mam znajomego co chce sprzedać ten zestaw sprężyn od golfa V będzie pasować?
miroA3 napisał(a):tak sie przyjelo, ale tak naprawde sportline nie ozbniza 50/50
a przod do 50 a tyl " tylko" o 35 , znaczna roznica
tomek-waw napisał(a):U mnie siedzą 17/7 ET39 bez żadnej rzeźby.
Marcin222 napisał(a):Jest może gdzieś jakiś kalkulator na forum jakie ET przy jakiej szerokości felgi dobrać aby idealnie spasować koło z błotnikiem?
Haszeer napisał(a):a jesliby załozyc zestaw prokit do przodu a sportline do tylu? wyróznałoby to auto i nie bylo by kaleka na codzienna jazde po jakichs wybojach czy drodze nie asfaltowej, a wizual by troche polepszylo. jezdzi ktos na takim secie?
miroA3 napisał(a):wg twojego mixu :
prokit przód -30 , tył sportline - 35
oryginał :
prokit przód -30, tył -30
miro192 napisał(a):tylko nie wiem jakie mój leon ma:
maksymalne dopuszczalne obciążenie obu osi pojazdu
bo są:
miroA3 napisał(a):tomek-waw napisał(a):Co co mieli, wyrzucili go i włożyli sportline.
nie wszyscy... niestety
Marcin_1p napisał(a):Niestety na prokitach tak wygląda.
ee tam
johny87 napisał(a):Mam eibach pro-kit w leonie 1p ale tył jest wyżej zdecydowanie niż przód.Czy można wrzucić np,na tył inne springi?Ma ktoś taki setup?
tuż po założeniu, 4lata temu, auto ok 29tys przelotu :
3lata temu, auto wtedy jakieś 35tys przelotu :
auto puste, zdjęcia " z górki " , więc tył jeszcze wyżej stoi niż na równym.
Na pewno coś Ci jeszcze siądzie, ale czasem po prostu zużycie amortyzatorów daje o sobie znać. Byli tacy co założyli obniżające a tu zdziwko bo auto poszło do góry
Szary93 napisał(a):Panowie miałem pro kity w cuprze i w cuprze R. Różnica wizualna jest zerowa! Kolega zakładał pro kity do zwykłej wersji leona i auto siadło ok 1,5 cm także tyle co nic. Ja osobiście nie kupił bym już pro kitów bo nie ma żadnego efektu wizualnego. Natomiast na sportline auto wygląda fajnie i wcale nie jest to mega gleba żeby się obawiać o pourywanie zderzaków itp.
Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości