Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez desmoRR » 4 marca 2016, 08:17

tomek-waw napisał(a):Do prokita B6, do sportline B8


Do Sportline dedykowany jest B12, B6 i B8 Prokit i zależy od auta?
Zobacz Profil
desmoRR
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 18 stycznia 2015, 13:56
Auto: SEAT Leon
Silnik: TDI pompowtryski PD

Reklama

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 4 marca 2016, 09:05

desmoRR napisał(a):Do Sportline dedykowany jest B12

B12 to jest komplet amorów B8 + sprężyny eibach sportline.
B6 - http://www.bilsteinpolska.pl/21/bilstein-b6/bilstein-b6
B8 - http://www.bilsteinpolska.pl/29/bilstein-b8
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez desmoRR » 4 marca 2016, 11:58

tomek-waw napisał(a):
desmoRR napisał(a):Do Sportline dedykowany jest B12

B12 to jest komplet amorów B8 + sprężyny eibach sportline.
B6 - http://www.bilsteinpolska.pl/21/bilstein-b6/bilstein-b6
B8 - http://www.bilsteinpolska.pl/29/bilstein-b8


Jest tak jak piszesz.
Zobacz Profil
desmoRR
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 18 stycznia 2015, 13:56
Auto: SEAT Leon
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Kostek88 » 5 marca 2016, 12:56

Ostrzegam żeby później nie było zdziwienia- miałem w Cuprze sportliny na seryjnym amorze i auto ładnie siadło- później wrzuciłem B8 i wysokość jest prawie jak w serii tzn seryjny amor i sprężyna- po prostu B8 są dość twarde i auto stoi wyżej
Seat Leon Cupra 1p 2008 424 km 520 nm by COMPSPORT
Zobacz Profil
Kostek88
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:42
Auto: Leon

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 5 marca 2016, 21:09

Kostek88 napisał(a):Ostrzegam żeby później nie było zdziwienia-

Cenna uwaga. Czy ktoś jeszcze miał B8 w Cuprze, bo już się zastanawiałem na nimi.
A może ktoś ma kpl. z B12 ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin_1p » 5 marca 2016, 23:50

tomek-waw napisał(a):
Kostek88 napisał(a):Ostrzegam żeby później nie było zdziwienia-

Cenna uwaga. Czy ktoś jeszcze miał B8 w Cuprze, bo już się zastanawiałem na nimi.
A może ktoś ma kpl. z B12 ?

Tomek, nie sądzę... każdy leci po taniości :-P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_1p
TopSport
TopSport
 
Posty: 1315
Dołączył(a): 8 stycznia 2013, 13:10
Lokalizacja: Warszawa
Auto: nie moje
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Kostek88 » 6 marca 2016, 01:41

B12 to wlasnie amory B8 ze sprezynami Eibach Sportline- wiec ja mam taki zestaw.
Seat Leon Cupra 1p 2008 424 km 520 nm by COMPSPORT
Zobacz Profil
Kostek88
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 16 maja 2012, 19:42
Auto: Leon

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 9 marca 2016, 14:54

Kostek88 napisał(a):wiec ja mam taki zestaw.

Wrzuć fotkę z boku.

Jak by ktoś był chętny, sprzedaję swoje sprężyny sportline Eibacha.
viewtopic.php?f=3&t=55393
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin222 » 11 marca 2016, 13:57

Witam
jak ustalić średnicę amortyzatora?
Zobacz Profil
Marcin222
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1 stycznia 2016, 17:13
Auto: Leon II
Silnik: CDLD 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 11 marca 2016, 14:00

Marcin222 napisał(a):jak ustalić średnicę amortyzatora?

Powiedz, że sobie żartujesz. Suwmiarka i naprzód.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin222 » 11 marca 2016, 14:12

tomek-waw napisał(a):
Marcin222 napisał(a):jak ustalić średnicę amortyzatora?

Powiedz, że sobie żartujesz. Suwmiarka i naprzód.


Tyle to ja też umiem :)
Zakładałem iż na tabliczce znamionowej odpowiednie liczby coś mi o tym "powiedzą"
Nie ma innego sposobu jak zabawa z suwmiarką?
Zobacz Profil
Marcin222
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1 stycznia 2016, 17:13
Auto: Leon II
Silnik: CDLD 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 11 marca 2016, 14:18

Powiedzcie mi gdzie powinna być naklejka z ciężarem na oś? żeby uzgodnić które sprężyny powinienem kupić..
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin222 » 11 marca 2016, 14:27

michu napisał(a):Powiedzcie mi gdzie powinna być naklejka z ciężarem na oś? żeby uzgodnić które sprężyny powinienem kupić..


NA kielichu lub po stronie kierowcy tak jak u mnie na "fartuchu"
Zobacz Profil
Marcin222
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1 stycznia 2016, 17:13
Auto: Leon II
Silnik: CDLD 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 11 marca 2016, 14:31

teraz to nic nie zrozumiałem... ;/
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 11 marca 2016, 14:37

lewy kielich amortyzatora pod maską.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez miroA3 » 11 marca 2016, 20:19

Marcin222 napisał(a):jak ustalić średnicę amortyzatora?


jak masz 1.6tdi to masz 50
55 mają 2.0tdi i wyższe + 1.8TSI i wyższe PB

krótka piłka, jak hamulec 280 to amortyzator 50
jak wyższy to amortyzator 55
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez aiv » 12 marca 2016, 13:50

Chcę zmienić hamulce na 288/312 z 280 (1.6 TDI). Z tego co czytałem trzeba wymienić całość (amortyzator, mcpherson itp).
Z jakich modeli szukać, najlepiej od razu z 312? Czy sprężyny które mam obecnie podejdą do nowego zestawu (Eibach Pro-Kit)?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
aiv
Stella +
Stella +
 
Posty: 44
Dołączył(a): 12 sierpnia 2011, 11:26
Lokalizacja: Krakow
Auto: Leon
Silnik: CDLD 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 14 marca 2016, 17:27

to będą te dwie liczby co nie:

Obrazek

1, czyli przód 1015
2, czyli tył 896

dobrze to rozumiem?

Pytam ponieważ w spefycikacji eibach sportline , przód jest 1130 a tył 930 kg dla 1,9 TDI
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 14 marca 2016, 17:39

michu napisał(a):dobrze to rozumiem?

Tak.
Eibach daje na wyrost.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez lukaszlukasz » 21 marca 2016, 23:09

mam pytanie: czy przednia sprężyna pasuje tak samo do tego amortyzatora 50mm jak do tego 55mm tzn. czy te amortyzatory różnią się jedynie średnicą dolnej części gdzie zamocowana jest zwrotnica, a miseczki dolna i górna są w jednym jak u drugim identyczne?? Czy np sprężynę z Cupry mogę przełożyć do mojego amortyzatora 50mm? Wydaje mi się że tak, ale jak mógłby ktoś potwierdzić, będę wdzięczny - pękła mi sprężyna i pojawiła się okazja do jakiegoś moda.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlukasz
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 3 lutego 2013, 16:33
Lokalizacja: świętokrzyskie
Auto: leon 1p
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 21 marca 2016, 23:28

Sprężyny są w obydwu przypadkach te same. Różnią się tylko dop. naciskiem na oś.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 24 marca 2016, 17:12

Co lepsze sportline+seria amortyzatory czy gwint?jak gwint to jaki polecicie do 1.9 tdi?

Don't be the same, be better.
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez miroA3 » 1 kwietnia 2016, 11:51

michu napisał(a): Chętnie też bym zobaczył zdjęcie z profilu,


Obrazek

Na równym
Pro-Kit , felga 18 opona 225/40 , amortyzatory oryginał FR, 60tys przebiegu, na prokicie 30.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Mytlu » 6 czerwca 2016, 22:29

Przeczytałem cały temat ale nikt nie odpowiedział jasno - eibach sportline i seryjne amortyzatory. Jak to się zachowuje? Chodzi mi o wytrzymałość, czy miał ktoś problem że np. wylały ?
Zobacz Profil
Mytlu
Stella
Stella
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20 sierpnia 2012, 13:24
Auto: Leon 1p FR
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 7 czerwca 2016, 06:48

Co prawda przejechałem niewiele km. ale nic się nie działo.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez neonmat » 9 czerwca 2016, 22:19

no właśnie ponawiam pytanie jak to się spisuje po np roku lub 2 latach ile tracą % amory??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
neonmat
Sport
Sport
 
Posty: 340
Dołączył(a): 10 kwietnia 2013, 10:32
Lokalizacja: Śląsk/Rybnik
Auto: Seat Leon II
Silnik: BKD 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Wojtas86 » 11 czerwca 2016, 10:39

Witam,
Posiadam Leona 1P
Silnik 1.9
Rok 2007
Kupiłem 4 nowe amortyzatory Kyb Ultra SN. Interesują Mnie sprężyny Eibach Sportline. Czy taki setup będzie jak najbardziej na tak ??
Z góry Dziękuję i Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Wojtas86
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 maja 2015, 15:21
Auto: Leon 1P
Silnik: BLS 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 12 czerwca 2016, 15:12

Mytlu napisał(a):Przeczytałem cały temat ale nikt nie odpowiedział jasno - eibach sportline i seryjne amortyzatory. Jak to się zachowuje? Chodzi mi o wytrzymałość, czy miał ktoś problem że np. wylały ?
neonmat napisał(a):no właśnie ponawiam pytanie jak to się spisuje po np roku lub 2 latach ile tracą % amory??


Też jestem ciekaw, gdyż do tej pory się jeszcze nie zdecydowałem i jeszcze doszły po drodze inne wydatki :)
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez neonmat » 13 czerwca 2016, 10:45

a ja mam jeszcze inne pytanie czy jezdzil ktos na gwincie MTS w leonie?? Jak on się sprawuje?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
neonmat
Sport
Sport
 
Posty: 340
Dołączył(a): 10 kwietnia 2013, 10:32
Lokalizacja: Śląsk/Rybnik
Auto: Seat Leon II
Silnik: BKD 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Rafal87 » 17 czerwca 2016, 10:29

Panowie LEON 2.0TDI ma ktos porownanie komfort jazdy na sprezynach z CUPRY wzgledem PRO KIT wysokosc obnizenia powinna byc podobna tylko zastanawiam sie czy z CUPRY nie bede za twarde, ma ktos takie porownanie?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Rafal87
Signo
Signo
 
Posty: 116
Dołączył(a): 3 maja 2011, 17:21
Lokalizacja: Rdm
Auto: SEAT LEON 1P
Silnik: BKD 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 17 czerwca 2016, 10:33

Porównania nie mam ale ori z cupry nie są twarde.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 2 lipca 2016, 21:17

Czy sprężyny eibacha są takie same dla 50mm i 55mm?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 2 lipca 2016, 21:51

Tak
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez dreadlook » 6 lipca 2016, 18:47

Panowie są jakieś tulejki dzięki którym można będzie założyć gwint o średnicy mocowania dolnego 50mm do Cupry (55mm)? Jeśli tak, to jakiś link? Czy ktoś robił taki 'zabieg' u siebie?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tatian » 6 lipca 2016, 21:16

Panowie czy sprężyny OEM od Seata Leona Cupra R z 2012 r. podejdą do Seata Leona 2010 z silnikiem 1.8 TSI? Czy oprócz samych sprężyn będę jeszcze coś potrzebował? Sprawa pilna!!
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 7 lipca 2016, 22:27

dreadlook napisał(a):założyć gwint o średnicy mocowania dolnego 50mm do Cupry (55mm)?

Nie ma. To zbyt niebezpieczne.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez neonmat » 16 lipca 2016, 23:12

Panowie ponawiam pytanie ma ktoś u siebie gwinta z MTS?? Jak to się sprawuje??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
neonmat
Sport
Sport
 
Posty: 340
Dołączył(a): 10 kwietnia 2013, 10:32
Lokalizacja: Śląsk/Rybnik
Auto: Seat Leon II
Silnik: BKD 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez racek666 » 17 lipca 2016, 09:17

[quote="tomek-waw"]Nie ma. To zbyt niebezpieczne.

Co Ty opowiadasz kw wypuszcza niektore serie z laga 50mm i na dole jest tulejka dzieki czemu pasuje do 50 i 55mm
Zobacz Profil
racek666
Sport
Sport
 
Posty: 207
Dołączył(a): 12 stycznia 2016, 23:43
Auto: leon
Silnik: BMM 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Haszeer » 17 sierpnia 2016, 08:23

Witam, chciałbym wymienić amorki z przodu niby pokazało 55-60% skutecznosci ale z prawej strony slychać "sykanie" jak sie wjedzie np. na próg zwalniający wiec niewiem czy to ma tak byc? a wiec co polecacie, olejowe, gazowe? jakie firmy? koszt 1 amorka tak do 300zł, oraz czy nie bedzie w niczym wadziło ze z przodu beda nowe a z tylu zostaną używki? (na diagnostyce bylem tył pokazalo 80%)
Obrazek
Cichy Leon by Haszeer
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Haszeer
Sport
Sport
 
Posty: 823
Dołączył(a): 10 marca 2015, 07:03
Lokalizacja: -KMI-
Auto: LEON 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez lucasnufc » 17 sierpnia 2016, 08:31

U mnie tez sykanie słychac
Zobacz Profil
lucasnufc
Sport
Sport
 
Posty: 391
Dołączył(a): 9 kwietnia 2014, 14:02
Auto: seat LEON
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 17 sierpnia 2016, 08:41

Tak powinno być.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez lucasnufc » 17 sierpnia 2016, 12:18

A co do sprawdzania amorów na stacji diagnostycznej to mam mieszane uczucia bo 2 lata temu wyszło mi 60% i w tym roku tak samo...
Zobacz Profil
lucasnufc
Sport
Sport
 
Posty: 391
Dołączył(a): 9 kwietnia 2014, 14:02
Auto: seat LEON
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Haszeer » 7 września 2016, 20:37

pytanko odnosnie PRO KIT do diesla:
numery pro kit do leona to E10-81-009-04-22 nacisk podawany przez eibach 1022/965,
numery pro kit do audi to E10-15-007-02-22 nacisk podawany przez eibach 1065/1005

nacisk na osie w leonie 1P (06-09) 1042/855.

moje pytanie brzmi czy na springach od audi dupa bedzie wyzej, skoro jest wiekszy nacisk na sprezyne?
Obrazek
Cichy Leon by Haszeer
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Haszeer
Sport
Sport
 
Posty: 823
Dołączył(a): 10 marca 2015, 07:03
Lokalizacja: -KMI-
Auto: LEON 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez neonmat » 8 września 2016, 16:37

a po co ci do audi skoro sa dedykowane do 1p
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
neonmat
Sport
Sport
 
Posty: 340
Dołączył(a): 10 kwietnia 2013, 10:32
Lokalizacja: Śląsk/Rybnik
Auto: Seat Leon II
Silnik: BKD 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 8 września 2016, 16:43

Pewnie takie ma akurat okazje kupić ..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Arczii » 11 września 2016, 23:38

A wiec tak moi drodzy koledzy zestaw który posiadam to sportline + ori amor FR felga ori 18" a za nie długo będę celował w 19" dwa lata z rzędu na stacji diagnostycznej wyszło ze amory maja po 85-90 % jakoś tak, ale przypuszczam ze sie kończą lub skończyły bo opony zimowe mi wyząbkowały i letnie już tez... Jeśli sie myśle wyprowadźcie mnie z błędu ze to nie wina amorka. Mianowicie zmierzając ku sprawie rozgladam sie za zmiana ori amorkow co nie co poczytałem jedni śmigają na ori - niech wypowiedzą sie jak długo amor przeżył dłużej jak 2-2,5 roku ? A może tylko sezon ? Inni polecają Bielstein B12 - ale czy zakładając je auto nie pójdzie w gore ( a tego bym nie chciał wolałbym ewentualnie w dół ) a jakaś inna firma ? Może Koni sport miał ktos? Jeździł na tym ? Albo słyszał co i jak ?
Zobacz Profil
Arczii
Sport
Sport
 
Posty: 572
Dołączył(a): 8 lutego 2014, 17:58
Lokalizacja: PL
Auto: Leon
Silnik: turbo diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 12 września 2016, 05:02

Arczii dasz jakieś zdjęcia jak to wyglada u Ciebie obecnie? Jak wrażenia z jazdy ? Jak dziury i krawężniki oraz spowalniacze ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Arczii » 12 września 2016, 08:45

michu napisał(a):Arczii dasz jakieś zdjęcia jak to wyglada u Ciebie obecnie? Jak wrażenia z jazdy ? Jak dziury i krawężniki oraz spowalniacze ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


A wiec tak po zdjęcia zapraszam do mojego tematu jest tam ich trochę
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=33&t=43105

Wrazenia z jazdy dla mnie bezcenne jest sztywno ale dobrze jak dla mnie :D hmm dziury... Omijam poprostu :-P spowalniacze nie zdarzyło mi sie na nich przytrzeć ani razu ale przejeżdzam powoli, a co do krawężników hmm no to powiem ci jedno ze to rożnie bywa raz sie zachaczy raz jest na styk a niekiedy lepiej nie podjeżdżać na parkingu pod sam krawężnik i zostawić sobie lukę :P ja osobiście już miałem malowany zderzak od spodu bo zdarzyło mi sie zachaczyc pare razy dlatego tez założyłem se dokładkę z cupry i wole nią szorować a nie zderzakiem, takie małe zabezpieczenie heh :mrgreen:

Podsumowując polecam z czystym sumieniem efekt wizualny zaspokoi oczy a wrażenia z jazdy sa mega trzyma sie asfaltu jak przyklejony i to jest to czego oczekiwałem czy kupił bym jeszcze raz spedline ? Tylko i wyłącznie ! No chyba ze zmiana na gwint:P ( moja prywatna opinia, ktos sie może z tym nie zgodzić ale o gustach sie nie dyskutuje)
Zobacz Profil
Arczii
Sport
Sport
 
Posty: 572
Dołączył(a): 8 lutego 2014, 17:58
Lokalizacja: PL
Auto: Leon
Silnik: turbo diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Haszeer » 14 listopada 2016, 21:51

pytanko do posiadaczy APEX-ów (spręzyn), jak sie sprawują w eksploatacji? pekły komuś? sa męcząco twarde?
Obrazek
Cichy Leon by Haszeer
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Haszeer
Sport
Sport
 
Posty: 823
Dołączył(a): 10 marca 2015, 07:03
Lokalizacja: -KMI-
Auto: LEON 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bodzik155 » 28 listopada 2016, 00:43

Jeździ ktoś na zwykłych amorach (nie fr i cupra) na sportline? Wiecie jakie amory siedzą w 1.8 r edition? Nie będzie problemu z bujaniem auta góra dół na progach i hopkach? Mam obecnie - 40 MTS w astrze g z seryjnymi amorami i w ogóle się to nie sprawdza poza aspektem wyglądu. Samochód właśnie cały buja, na zakrętach też nie jest dużo lepiej. Ostatnie strony tematu skutecznie mnie przekonały do sportlinów, pytanie czy jakieś amory sportowe będą niezbędne. Bilstein odpada, ale mts mógłbym kupić.
Zobacz Profil
bodzik155
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 marca 2015, 12:33
Region: pomorskie
Auto: Leon 1P
Silnik: BZB 1.8

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość