Strona 1 z 1

Konsola środkowa - przeróbka

PostNapisane: 24 lutego 2009, 10:14
przez klauspolo
Co powiecie na zindywidualizowanie konsoli środkowej w tym stylu? Dość ciekawie to wygląda w obu przypadkach. Ciekaw jestem jak z wykonaniem, czy duże schody będą...
Pierwszy wariant:
Obrazek
Obrazek
Drugi wariant:
Obrazek
Obrazek
Osobiście bardziej pasuje mi drugi wariant, że tak powiem pod kolor auta, tylko nie wiem kto by mi to zrobił tak dokładnie zwłaszcza gałke i kierownice, no chyba że znaczki FR jakoś się odrywają?

[ Dodano: Wto 24 Lut, 2009 ]
Znalazł się jeszcze wariant nr 3:
Obrazek
Nie pasuje mi za specjalnie bo już widze refleks tego połysku na przedniej szybie ;)

Re: Konsola środkowa - przeróbka

PostNapisane: 24 lutego 2009, 10:46
przez AdamTower
Mi ten pierwszy wariant na wzór kewlaru bardzo się podoba, domyślam sie, że jest to zrobione folią termokurczliwą, ale obawiam się wykonania tego ze względu na krągłości budki licznika.

Co do 2 i 3 wariantu - lakierowanie pod kolor auta to dla mnie troche agro-tuning ;]

Re: Konsola środkowa - przeróbka

PostNapisane: 24 lutego 2009, 10:57
przez klauspolo
Wariant drugi jest pod kolor, ale nie do końca, nie jest to perła tylko mat - wygląda całkiem nieżle. Ale fakt że carbon robi wrażenie najsolidniejszego.

Re: Konsola środkowa - przeróbka

PostNapisane: 24 lutego 2009, 18:45
przez Robal
AdamTower napisał(a):lakierowanie pod kolor auta to dla mnie troche agro-tuning

A u mnie ci się podobało... Kłamca ;)
Lakierowałem u siebie, co prawda w 1M, ale wg mnie dobrze to wyszło. Głównym powodem było to, że mam srebrne radio Alpine i w czarnym plastiku jakoś strasznie mi waliło po oczach. Podstawa, to dobry lakiernik, bo generalnie, to jest rzeźba

Re: Konsola środkowa - przeróbka

PostNapisane: 24 lutego 2009, 19:32
przez AdamTower
Robal napisał(a):AdamTower napisał/a:
lakierowanie pod kolor auta to dla mnie troche agro-tuning
A u mnie ci się podobało... Kłamca

:x
:rotfl2: heheh, ale u Ciebie rzeczywiście to fajnie wygląda - w 1M jest o wiele mniej plastiku do lakierowania, a w 1P pół deski i może dlatego jest IMO taka różnica :kissass:

Re: Konsola środkowa - przeróbka

PostNapisane: 24 lutego 2009, 19:36
przez noktoto
Cupra Copa Edition ma lakierowany środek konsoli w serii:

http://www.zerotohundred.com/2008/auto- ... t-edition/

Szkoda, że daszek nad zegarami już nie jest w tym samym kolorze :(

Sam patent wygląda jak dla mnie całkiem dobrze, ale to chyba głównie zasługa RNS 510 :)

Re: Konsola środkowa - przeróbka

PostNapisane: 24 lutego 2009, 19:57
przez AdamTower
noktoto napisał(a):ale to chyba głównie zasługa RNS 510

na zdjęciach to MFD2, a nie RNS ale to drobiazg ;] ;)

Re: Konsola środkowa - przeróbka

PostNapisane: 24 lutego 2009, 20:42
przez noktoto
Się nie przyjrzałem :zawstydzony:

Re: Konsola środkowa - przeróbka

PostNapisane: 25 lutego 2009, 09:48
przez psiko
no chyba że znaczki FR jakoś się odrywają?


Na 100% demontuje się znaczek z kierownicy. Jak kupowałem używana kierownicę lekko odstawał, podklejałem go taśma dwustronną ;)

Re: Konsola środkowa - przeróbka

PostNapisane: 25 lutego 2009, 12:12
przez klauspolo
Czyli z gałki zmiany biegów również, a to juz SPORO ułatwia sprawę :)

Re: Konsola środkowa - przeróbka

PostNapisane: 7 grudnia 2009, 22:24
przez AdamTower