Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawór upustowy po podniesieniu mocy przestaje pracować

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Zawór upustowy po podniesieniu mocy przestaje pracować

Postprzez Cotic » 5 września 2009, 05:06

Cześć,

mam problem, a mianowicie


czy ktoś z was przejawia coś takiego, że silnik nie ciągnie od samego dołu tylko dopiero od ok. 4500obr/min?

Ostatnio po wykonaniu wydechu i podniesieniu mocy do 270KM w seryjnym zaworze upustowym wykryliśmy coś takiego jak na zdjęciu:
Obrazek
Po wymianie zaworu na nowy samochód zaczął normalnie ciągnąć od dołu i już słychać było kiedy wypuszcza powietrze a kiedy zatrzymuje, słychać byłą tą prace Turbo.
No i po przejechaniu 3000km zaczynam znowu przejawiać, że samochód znów osłabł.
Podobną historie ma mój kolega co ma Audi TT z tym samym silnikiem lecz z mocą 250KM.

Wcześniej próbowaliśmy z zaworem Forge Motosport, lecz ten zawór do niczego sie nie nadaje.
S5 Sportback V6T

Kiedyś: Leon FR 2.0TFSI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cotic
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 grudnia 2006, 09:30
Lokalizacja: Kraków
Auto: Audi S5 Sportback

Reklama

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez krz_p » 5 września 2009, 08:53

jaki zawór masz założony?
przy najnowszym o nr 06H 145 710 D nie powinno już być problemu, ma zmienioną konstrukcję

wygląda tak

http://www.awesome-gti.co.uk/product.ph ... 2&xSec=151
Golf V GTI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krz_p
Sport
Sport
 
Posty: 430
Dołączył(a): 22 marca 2006, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Golf V GTI
Silnik: BWA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Passenger » 5 września 2009, 09:54

Czy zawór upustowy w silniku 2,0 TFSI /200 KM/ jest taki sam jak w wersji 2,0 TFSI /230, 240, 265/?

U mnie póki co nie mam z tym problemu...
LS3
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Passenger
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 23 marca 2008, 14:41
Lokalizacja: PL
Auto: SS
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Cotic » 5 września 2009, 11:06

No niestety nie mam tego zaworu.
Mam ten starej konstrukcji

jak można kupić ten zawór w polce i czy będzie działał na 100%?
S5 Sportback V6T

Kiedyś: Leon FR 2.0TFSI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cotic
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 grudnia 2006, 09:30
Lokalizacja: Kraków
Auto: Audi S5 Sportback

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez krz_p » 5 września 2009, 11:40

zawór można kupić można w dowolnym ASO VAG'a

poszukaj na A3-club-ie, jest tam temat o modach 2.0TFSI i min. o tym zaworze
Golf V GTI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krz_p
Sport
Sport
 
Posty: 430
Dołączył(a): 22 marca 2006, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Golf V GTI
Silnik: BWA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Passenger » 5 września 2009, 12:43

Passenger napisał(a):Czy zawór upustowy w silniku 2,0 TFSI /200 KM/ jest taki sam jak w wersji 2,0 TFSI /230, 240, 265/?


Już wiem, że tak.

Orientujecie się może od kiedy VAG zaczął wkładać nowy zawór?
http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=75232

Rozumiem, że sprawdzić jaki mam DV można tylko wyjmując go?
LS3
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Passenger
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 23 marca 2008, 14:41
Lokalizacja: PL
Auto: SS
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez krz_p » 5 września 2009, 17:04

jaki masz DV można sprawdzić po VIN-ie lub po numerach na nim
Golf V GTI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krz_p
Sport
Sport
 
Posty: 430
Dołączył(a): 22 marca 2006, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Golf V GTI
Silnik: BWA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Cotic » 7 września 2009, 08:06

Zawór u Bełtowskiego 221 PLN
S5 Sportback V6T

Kiedyś: Leon FR 2.0TFSI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cotic
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 grudnia 2006, 09:30
Lokalizacja: Kraków
Auto: Audi S5 Sportback

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez hubcio » 21 września 2009, 18:53

U mnie się jechało jakby miał 100kucy. Padało mi to co 5tyś km, potem zamówiłem taki za 800zł metalowy, bodajże coś na f... Ale w tym samym czasie zamówiłem w aso i nie mogłem odwołać. Więc mam na zapas ten z literą D.

Pzdr
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hubcio
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 15:58
Lokalizacja: Polska
Auto: Leon

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Cotic » 22 września 2009, 06:33

No ja już wymieniłem zawór na D i jest ekstra.
Auto przyspiesza jak należy, wręcz słychać że turbo prawidłowo oddycha.

Wymiana (3 śruby) : czas około 10minut
S5 Sportback V6T

Kiedyś: Leon FR 2.0TFSI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cotic
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 grudnia 2006, 09:30
Lokalizacja: Kraków
Auto: Audi S5 Sportback

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Passenger » 26 października 2009, 14:26

Jaki numer kat. miał zawór starszej generacji? Litera G na końcu a numer taki sam?
LS3
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Passenger
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 23 marca 2008, 14:41
Lokalizacja: PL
Auto: SS
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez krz_p » 26 października 2009, 20:52

nie ten starszej generacji zkońcówką G miał inny numer, ale nie pamiętam dokładnie jaki
Golf V GTI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krz_p
Sport
Sport
 
Posty: 430
Dołączył(a): 22 marca 2006, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Golf V GTI
Silnik: BWA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Passenger » 27 października 2009, 17:28

Wg ASO u mnie jest DV z literą D. Auto z maja 2008r.
LS3
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Passenger
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 23 marca 2008, 14:41
Lokalizacja: PL
Auto: SS
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez hubcio » 27 października 2009, 18:48

Ten z literką D jest bez tego condoma, to nie powinno się nic dziać..

[ Dodano: Sob 14 Lis, 2009 ]
Jak by ktoś chciał, to mam do sprzedania profesjonalny zawór Forge Motosport.

Pzdr
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hubcio
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 15:58
Lokalizacja: Polska
Auto: Leon

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Passenger » 16 listopada 2009, 20:14

Ech te nasze ASO... /w tym wypadku ASO w Toruniu/.
Oczywiście namieszali bo nie rozumieli o co chodzi.
Po dokładnym wytłumaczeniu /mimo, że to sprawa prosta jak konstrukcja cepa/ okazało się, że mam zawór 06F 145 710 G.

Zamówiłem dziś zawór 06H 145 710 D i przy okazji popychacz...
Co ciekawe w ASO VW części są na drugi dzień i są tańsze kilkanaście złotych w porównaniu do ASO Seata, które na dodatek karze czekać 4 tyg...
LS3
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Passenger
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 23 marca 2008, 14:41
Lokalizacja: PL
Auto: SS
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Cotic » 17 listopada 2009, 08:44

Właśnie teraz sie zastanawiam.
Jak mam już zaworek z końcówką D, to chyba teraz można bez problemu założyć Forge Pop Off.
Jak był stary zawór to ta gumka pekała, teraz w sumie nie ma co się tam stać
S5 Sportback V6T

Kiedyś: Leon FR 2.0TFSI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cotic
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 grudnia 2006, 09:30
Lokalizacja: Kraków
Auto: Audi S5 Sportback

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez hubcio » 18 listopada 2009, 11:18

W tym z forge jest zupełnie inna konstrukcja, bez żadnych gumek. Może to głupie ale zauważyłem mniejsze spalanie :) Oferta nadal aktualna, dla forumowiczów 350zł :)

Pzdr
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hubcio
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 15:58
Lokalizacja: Polska
Auto: Leon

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Cotic » 18 listopada 2009, 11:23

Na allegro 280zł kosztuje
S5 Sportback V6T

Kiedyś: Leon FR 2.0TFSI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cotic
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 grudnia 2006, 09:30
Lokalizacja: Kraków
Auto: Audi S5 Sportback

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez hubcio » 18 listopada 2009, 15:33

zawór forge motosport 280zł? to chyba podróba...

mówie o takim: http://www.forgemotorsport.com/content. ... t=FMFSITVR

250$ to tak :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hubcio
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 15:58
Lokalizacja: Polska
Auto: Leon

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Sammael » 18 listopada 2009, 15:50

hubcio napisał(a):mówie o takim: http://www.forgemotorspor...roduct=FMFSITVR

i za niego 350zł ?? ?? jeśli tak to na 95% biore a tą chwile rezerwuje.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Cotic » 18 listopada 2009, 15:55

Kurde i na allegro zniknęło. :(

http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMDVFSiT
ile ten zaworek?
S5 Sportback V6T

Kiedyś: Leon FR 2.0TFSI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cotic
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 grudnia 2006, 09:30
Lokalizacja: Kraków
Auto: Audi S5 Sportback

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Sammael » 18 listopada 2009, 15:58

Cotic napisał(a):http://www.forgemotorspor...roduct=FMDVFSiT
ile ten zaworek?


Też jestem ciekawy. Bo już go miałem zamawiać ale gość mnie wku-ten-tegował. Jak masz, też dostępne hubcio to biorę komplet.
Tyle, że dla mnie ten -> http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMFSITR do S3, do Ciebie Cotic przecież też, bo masz k04 i DV-ałke z przodu a nie na turbo jak w k03. ten co podałeś jest do k03.
btw. Ten na allegro co był, to gość siedzi na a3-clubie, pracuje w forge'u w UK.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Passenger » 18 listopada 2009, 16:49

Cotic w FR ma K03, no chyba, że już się przesiadł na K04 ;)
LS3
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Passenger
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 23 marca 2008, 14:41
Lokalizacja: PL
Auto: SS
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Cotic » 18 listopada 2009, 19:56

mam K03, zaworek znajduje sie przy samym turbo od spodu
S5 Sportback V6T

Kiedyś: Leon FR 2.0TFSI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cotic
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 grudnia 2006, 09:30
Lokalizacja: Kraków
Auto: Audi S5 Sportback

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Sammael » 19 listopada 2009, 01:53

sorry, myślałem, że masz cupre...
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Cotic » 19 listopada 2009, 07:52

Niby nie Cupra, ale jeździ lepiej niż S3 Sportback :)
S5 Sportback V6T

Kiedyś: Leon FR 2.0TFSI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cotic
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 grudnia 2006, 09:30
Lokalizacja: Kraków
Auto: Audi S5 Sportback

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez hubcio » 20 listopada 2009, 11:38

FWD więc nie porównujmy :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hubcio
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 15:58
Lokalizacja: Polska
Auto: Leon

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Sammael » 20 listopada 2009, 11:41

Cotic napisał(a):Sportback :)
szczęśliwie nie mam sportbacka. tak nie za bardzo wiem a propos czego to było.

hubcio, zadałem Ci dwa pytania - bo oferowałeś się, że sprzedajesz.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez hubcio » 20 listopada 2009, 13:21

nie zrozumiałeś mnie, mam do sprzedania jeden zawór, taki jak tu: http://www.forgemotorsport.com/content. ... ct=FMFSITV

zawór był założony na 2 dni, ale ze względu że auto poszło na sprzedaż bo trafił się kupiec to został. Jest wszystko co dał producent: zawór, 3dysze, 2 sprężynki, wężyk. Instrukcja jest na stronie. Można dowolnie regulować.
Pzdr
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hubcio
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 15:58
Lokalizacja: Polska
Auto: Leon

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Cotic » 21 listopada 2009, 13:12

http://shtuning.pl/ tu masz zawór po 280zł
ja już go dostałem i oryginał :)
S5 Sportback V6T

Kiedyś: Leon FR 2.0TFSI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cotic
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 grudnia 2006, 09:30
Lokalizacja: Kraków
Auto: Audi S5 Sportback

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez hubcio » 22 listopada 2009, 21:00

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hubcio
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 15:58
Lokalizacja: Polska
Auto: Leon

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez Cotic » 23 listopada 2009, 09:30

Jeśli mówiz o tym zaworze to ja go wcześniej już miałem,
ale zatarł sie po 15.000km.
Lepiej kupić seryjny z końcówką ....D
S5 Sportback V6T

Kiedyś: Leon FR 2.0TFSI
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Cotic
Sport
Sport
 
Posty: 233
Dołączył(a): 30 grudnia 2006, 09:30
Lokalizacja: Kraków
Auto: Audi S5 Sportback

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez zwirek75 » 5 marca 2010, 18:38

Chyba u mnie też DV się nadaje powoli do wymiany. Zdarza sie (bardzo rzadko) ze przy wcisnieciu w deche samochod nie jedzie mimo ze sprezarka laduje - co slychac (duzo NM na poczatku skali).
Wg vwortex 06H 145 710 D (ten lepszy) jest następcą 06F 145 710 G - pierwszy występuje w nowych 1.8 TSI CDAA i 2.0 TSI CCZB, poprzedni był w 1.8 TSI BZB i 2.0 BWJ/BWA
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zwirek75
Sport
Sport
 
Posty: 777
Dołączył(a): 22 grudnia 2008, 14:34
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf 7R
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez pkonrad » 5 marca 2010, 19:40

zwirek75 napisał(a):Chyba u mnie też DV się nadaje powoli do wymiany.

U mnie nie zauważyłem jeszcze żeby coś niepokojącego się działo, ale profilaktycznie przy przeglądzie na 30k km wymienię ten zawór i od razu na wszelki wypadek popychacz w pompie paliwa.
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez hubcio » 5 marca 2010, 22:46

bez sensu wymieniać zawór jeśli masz już ten "ulepszony", ten 06H 145 710 D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hubcio
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 15:58
Lokalizacja: Polska
Auto: Leon

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez pkonrad » 5 marca 2010, 23:27

bez sensu wymieniać zawór jeśli masz już ten "ulepszony", ten 06H 145 710 D

hubcio, na ciebie to już paragrafów brak !! :spam:
Widzisz żebym gdzieś napisał ze mam nową wersję zaworu DV ?? !! ??

zwirek75 napisał(a):Wg vwortex 06H 145 710 D (ten lepszy) jest następcą 06F 145 710 G - pierwszy występuje w nowych 1.8 TSI CDAA i 2.0 TSI CCZB, poprzedni był w 1.8 TSI BZB i 2.0 BWJ/BWA

Umiesz ty czytać ze zrozumieniem ?? Pod moim avatarem (to takie logo graficzne pod nickiem i napisem LeonClub Team) masz napisane jaki mam typ silnika :zniesmaczony:
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez zwirek75 » 6 marca 2010, 13:11

Przy okazji znalazlem porownanie Forge-a z serią. Link jest tutaj: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3336171

In conclusion:
- Forge vs OEM showed no significant improvement in boost holding capability
- Forge vs OEM showed no significant change in boost ramp-up
- Forge exhibited no improvement in mid-range and upper RPM boost over OEM
- Forge showed a ~.3s decrease in response over OEM when recirculating boost
- Forge exhibited comparable rate of releasing boost to OEM
- Forge increased backpressure on turbine compared to OEM, as observed by a 3-5psi pre-throttle body spike.
- The Forge valve is still a mechanical diverter valve and still relies on vacuum from the throttle plate for recirculating boost, whereas the OEM DV relies on electricity to retract the piston and recirculate boost.
Czyli zmiana na Forge
- nie wykazała żadnej znaczącej poprawy doładowania
- nie wykazala żadnej poprawy narastania cisnienia doladowania
- nie wykazala zadnej poprawy w zakresie srednich i wysokich obrotów
- wykazala 0.3 s opoznienie przy zalączaniu (przy puszczeniu "gazu")
- wykazala niepożadany wzrost cisnienia zwrotnego na turbinie o 3-5 psi (200-350 mbar)
- Forge jest urzadzeniem sterowanym mechanicznie (prozniowo) , zawor seryjny jest sterowany elektrycznie (elektromagnes) wiec dziala szybciej
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zwirek75
Sport
Sport
 
Posty: 777
Dołączył(a): 22 grudnia 2008, 14:34
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf 7R
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez pkonrad » 11 kwietnia 2010, 07:39

Wczoraj wymieniłem u sobie w Leonie zawór upustowy na najnowszy 06H 145 710 D, chociaż tak naprawdę jeszcze nie było to wymagane. Stary jest jeszcze sprawny. O dziwo mój oryginalny zawór, który był seryjnie zamontowany miał nr katalogowy: 06F 145 710 C, a nie 06F 145 710 G jak pisaliście wcześniej. Silnik 2.0 TFSI 200KM BWA.

Obrazek
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez zwirek75 » 11 kwietnia 2010, 08:55

pkonrad, O ile sie nie myle - 06F 145 710 C jest najstarszy, potem był 06F 145 710 G (miał być poprawiony - jest w moim BZB), najnowszy jest 06H 145 710 D (jest w CDAA)
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zwirek75
Sport
Sport
 
Posty: 777
Dołączył(a): 22 grudnia 2008, 14:34
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf 7R
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez niq » 11 kwietnia 2010, 10:43

Racja ;)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez pkonrad » 11 kwietnia 2010, 11:07

zwirek75 napisał(a):O ile sie nie myle - 06F 145 710 C jest najstarszy

W takim razie dobrze że wymieniłem go na najnowszy model :)
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez niq » 11 kwietnia 2010, 14:39

We wrześniu auto straciło mi moc, wymieniałem na najnowszy i talala ;) na razie się trzyma :ok:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez krz_p » 11 kwietnia 2010, 16:42

pkonrad nie masz się co dziwić, w większości BWA był zamontowany ten zawór o nr 06F 145 710 C
u mnie też taki był, ale profilaktycznie wymieniłem na ten najnowszy
Golf V GTI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krz_p
Sport
Sport
 
Posty: 430
Dołączył(a): 22 marca 2006, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Golf V GTI
Silnik: BWA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez pkonrad » 11 kwietnia 2010, 17:47

krz_p, kiedyś chyba Ty pisałeś, że za wymianę zaworów ASO liczy jak za zborze. Powiem Ci, że mnie w ASO Seata w Kielcach policzyli całe 24zł brutto :) Chyba, że coś z czymś pomyliłem.
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez niq » 11 kwietnia 2010, 18:10

Ja sobie to sam wymieniałem na kanale, bo jakoś nie ufam ludziom w aso ;)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez luki530 » 1 maja 2018, 10:39

zwirek75 napisał(a):pkonrad, O ile sie nie myle - 06F 145 710 C jest najstarszy, potem był 06F 145 710 G (miał być poprawiony - jest w moim BZB), najnowszy jest 06H 145 710 D (jest w CDAA)
Panowie wiem że odkopuje strasznie starego kotleta ale czy te zawory są wszystkie takie same? W sensie pasowania? Różnią się tylko nowością?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez arons666 » 30 maja 2018, 23:29

luki530, Tak te wszystkie oryginalne zaworki są takie same ale z zewnątrz i ich mocowanie się nie zmieniło. Jedynie czym one się różnią to konstrukcją wewnętrzną.

Na pierwszy montaż u mnie w Cuprze był 06F 145 710 G (zdjęcie poniżej).
Obrazek

Nie miałem z nim problemów, ale wiem że wyszedł nowszy o poprawionej konstrukcji wewnętrznej o nr 06H 145 710 D (zdjęcie poniżej) i taki też sobie kupiłem w ASO i zamontowałem. Tuner robiący u mnie program bardzo pochwalił tą decyzję.
Obrazek
Zobacz Profil
arons666
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 25 czerwca 2016, 08:58
Region: dolnośląskie
Auto: Leon
Silnik: BWJ 2.0

Re: Problem - seryjny zawór upustowy

Postprzez ksl » 30 maja 2018, 23:50

Jak cos to mam taki zawór w pełni sprawny- tej nowe konstrukcji do sprzedania
Obrazek
CupraR333 1P MY12 TRACK TOY
CupraR 4drive 5F ST Family car

Obrazek

http://www.youtube.com/user/MultiKsl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ksl
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1247
Dołączył(a): 6 października 2007, 10:19
Lokalizacja: WK/TST
Region: mazowieckie
Auto: LCR++
Silnik: CDLA 2.0

Re: Zawór upustowy po podniesieniu mocy przestaje pracować

Postprzez luki530 » 9 czerwca 2018, 08:44

Panowie poszukuje informacji gdzie znajdę ten zawór w 1.8 tsi CDAA, czy ktoś coś wie? Może macie dostęp do schematów?, bo ostatnio etka online przestała działać :(

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawór upustowy po podniesieniu mocy przestaje pracować

Postprzez arons666 » 9 czerwca 2018, 17:04

luki530, u Ciebie ten zawór znajduje się przy kolektorze wydechowym przy turbo (zdjęcie poniżej).

Obrazek
Zobacz Profil
arons666
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 25 czerwca 2016, 08:58
Region: dolnośląskie
Auto: Leon
Silnik: BWJ 2.0

Następna strona

Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości