[ALL] Zerwany gwint przy EGR

Witam
strzelilo mi 100 tys wiec chcialem wyczyscic EGR, niestety ale z marnym skutkiem - okazalo sie ze jedna z 3 srub trzymajacych EGR jest zerwana i nie idzie jej odkrecic ani przykrecic. Zdaje mi sie ze w ASO mialem czyszczony EGR przy 60 tys. (ostatni przeglad w ASO - gwarancyjny).
Teraz pytanie, od 40 tys jezdze z ta urwana sruba i nic sie nie dzialo zlego, jednak jaki moze miec wplyw na szczelnosc ukladu? (zdaje mi sie ze EGR nie jest docisniety w 100% wiec pewnie dmucha spalinami przez nieszczelnosc,)
Olac temat? jak zerwana sruba to pewnie zerwany gwint wiec bez wymiany EGR nie uda sie nic zrobic
strzelilo mi 100 tys wiec chcialem wyczyscic EGR, niestety ale z marnym skutkiem - okazalo sie ze jedna z 3 srub trzymajacych EGR jest zerwana i nie idzie jej odkrecic ani przykrecic. Zdaje mi sie ze w ASO mialem czyszczony EGR przy 60 tys. (ostatni przeglad w ASO - gwarancyjny).
Teraz pytanie, od 40 tys jezdze z ta urwana sruba i nic sie nie dzialo zlego, jednak jaki moze miec wplyw na szczelnosc ukladu? (zdaje mi sie ze EGR nie jest docisniety w 100% wiec pewnie dmucha spalinami przez nieszczelnosc,)
Olac temat? jak zerwana sruba to pewnie zerwany gwint wiec bez wymiany EGR nie uda sie nic zrobic