Strona 1 z 1

Wybite moduły wahacza

PostNapisane: 8 sierpnia 2011, 09:08
przez ciso1
Wybite moduły wahaczy tylnych- taką diagnozę otrzymałem w ASO. Pacjent- Toledo III . Może ktoś to przetłumaczyć? Nie znalazłem w necie co to jest moduł wahacza i co to znaczy że się wybił? Czy chodzi o tuleje? Ale wtedy cena nie byłaby taka jaką podał mi pracownik ASO- z robocizną obie strony koło 700!!!. Do tego powiedzieli że linki ręcznego mam obie do wymiany. Przejechane 50 00. Znajomy mechanik mówi że nie wierzy zeby byly do wymiany obie....moze ASO chce mnie naciągnąć?

Re: Wybite moduły wahacza

PostNapisane: 8 sierpnia 2011, 09:23
przez Lesoto
ciso1 napisał(a):Znajomy mechanik mówi że nie wierzy zeby byly do wymiany obie....moze ASO chce mnie naciągnąć?


To niech znajomy mechanik pofatyguje się pod auto i nastanie jasność...

Re: Wybite moduły wahacza

PostNapisane: 8 sierpnia 2011, 16:08
przez ciso1
Tylko mieszka 100 km ode mnie:)

Re: Wybite moduły wahacza

PostNapisane: 8 sierpnia 2011, 21:37
przez Lesoto
ciso1 napisał(a):Tylko mieszka 100 km ode mnie:)


No to rzeczywiście musiałby mieć baaaaardzo długą szyję i ramiona ;)

Podjedź jeszcze do jakiegoś innego warsztatu i już. Za obejrzenie auta nikt poważny nic nie bierze. I będziesz miał porównanie.
BTW nie mam pojęcia co to te moduły blabla. Jak się dowiesz to napisz.

Re: Wybite moduły wahacza

PostNapisane: 9 sierpnia 2011, 13:59
przez niq
Moduły? Może chodzi o jakieś części zespolone w całość? Jedź na stacje diagnostyczną. Przypuszczam że chodzi o tuleje.

Re: Wybite moduły wahacza

PostNapisane: 10 sierpnia 2011, 21:16
przez ciso1
Ja tez tak przypuszczam- ale 250 zl za tuleję? Chyba ze wybite tuleje a oni jak to ASO cały wahacz chca wymienić.....

Re: Wybite moduły wahacza

PostNapisane: 1 czerwca 2014, 06:54
przez trojan343
jesli chodzi o linki recznego to musialen wymienic obie bo ciezko je wyregulowac jak sie jednom wymieni