Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Złącze 36-stykowe, analogowe wejścia i wyjścia
1 - Końcówka 15 (zapłon)
2 - Końcówka zasilania 30
3 - Nie używany
4 - Lampy przeciwmgłowe
5 - Płyn hamulcowy
6 - Hamulec ręczny
7 - Przekaźnik 1
8 - Przekaźnik 2
9 - Nie używany
10 - Nie używany
11 - Nie używany
12 - Magistrala CAN Low tablicy wskaźników
13 - Magistrala CAN High tablicy wskaźników
14 - Masa tablicy wskaźników
15 - Wzbudzenie
16 - Nie używany
17 - Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pełny
18 - Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pusty
19 - Końcówka 31 (masa)
20 - Nie używany
21 - Nie używany
22 - Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
23 - Nie używany
24 - Nie używany
25 - Ciśnienie oleju
26 - Temperatura oleju
27 - Nie używany
28 - Sygnał wyjściowy prędkościomierza
29 - Sygnał wejściowy prędkościomierza
30 - Dane - zegar
31 - Masa - zegar
32 - Zasilanie - zegar
33 - Masa czujników (końcówka 31)
34 - Poziom płynu do spryskiwaczy
35 - Wskaźnik niskiego poziomu cieczy chłodzącej K28
36 - Czujnik temperatury zewnętrznej
Złącze 32-stykowe, analogowe wejścia i wyjścia, pojazdy 01.2010
1 - Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pełny 1
2 - Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pusty 1
3 - Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pełny 2
4 - Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pusty 2
5 - Nie używany
6 - Nie używany
7 - Przekaźnik 1
8 - Przekaźnik 2
9 - Sygnał wyjściowy prędkościomierza
10 - Nie używany
11 - Czujnik poziomu/temperatury oleju
12 - Nie używany
13 - Nie używany
14 - Nie używany
15 - Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
16 - Końcówka 31 (masa)
17 - Poziom płynu do spryskiwaczy
18 - Wskaźnik niskiego poziomu cieczy chłodzącej K28
19 - Czujnik temperatury zewnętrznej
20 - Masa czujników (końcówka 31)
21 - Nie używany
22 - Nie używany
23 - Nie używany
24 - Nie używany
25 - Hamulec ręczny
26 - Hamulec
27 - Ciśnienie oleju
28 - Magistrala CAN High tablicy wskaźników
29 - Magistrala CAN Low tablicy wskaźników
30 - Nie używany
31 - Końcówka 15 (zapłon)
32 - Końcówka zasilania 30
exb napisał(a):Jeśli wymiana BORDNETZ byłaby konieczna to jeszcze nie problem.
exb napisał(a):z climatronic'iem nie ma tyle problemów-chciałem to ogarnąć ale jeszcze nie natrafiłem na wersje z podgrzewanymi fotelami...
exb napisał(a):Jak sobie z nim rady nie dasz to odkupię od Ciebie
miroA3 napisał(a):rozumiem ze gosc klonowal wsady
konradex93 napisał(a):Widzę, że nikt nie pochwalił się zdjęciem po wymianie licznika na poliftowy. Wymiana nie jest skomplikowana wymieniony tylko licznik i pastylki od immobilisera w pilotach. Mój leon to 2006 rok i wszystko pięknie działa, jest polskie menu i test zegarów
konradex93 napisał(a):Widzę, że nikt nie pochwalił się zdjęciem po wymianie licznika na poliftowy. Wymiana nie jest skomplikowana wymieniony tylko licznik i pastylki od immobilisera w pilotach. Mój leon to 2006 rok i wszystko pięknie działa, jest polskie menu i test zegarów
bzykofm napisał(a):konradex93 napisał(a):Widzę, że nikt nie pochwalił się zdjęciem po wymianie licznika na poliftowy. Wymiana nie jest skomplikowana wymieniony tylko licznik i pastylki od immobilisera w pilotach. Mój leon to 2006 rok i wszystko pięknie działa, jest polskie menu i test zegarów
Czyli wystarczy licznik zmienić i test zegarów będzie? Biały wygląda lepiej, moim zdaniem oczywiście. To teraz może kierownica z polifta do kompletu?
Premo napisał(a):konradex93 napisał(a):Widzę, że nikt nie pochwalił się zdjęciem po wymianie licznika na poliftowy. Wymiana nie jest skomplikowana wymieniony tylko licznik i pastylki od immobilisera w pilotach. Mój leon to 2006 rok i wszystko pięknie działa, jest polskie menu i test zegarów
Na pewno nie trzeba nic więcej? Z tego co się orientowałem to kostka do podpięcia jest inna.
michallubon napisał(a):Świetna zmiana, z białymi zegarami wygląda zdecydowanie lepiej! Co więcej, to samych zmian było stosunkowo niewiele z tego co mówisz. Nowy licznik miałeś z auta, z którego roku, bo może tu tkwi sedno sukcesu?
konradex93 napisał(a):A tak to wygląda![]()
torzech napisał(a):konradex93 napisał(a):A tak to wygląda![]()
Dorzuć jeszcze Polar FIS'a.
desmo napisał(a):PolarFis tu cudowne urządzenie , ale chwilowo za drogie , ja właśnie zamówiłem iCar czyli elm27 po bluetooth i zobaczę czy mi to wystarczy
torzech napisał(a):desmo napisał(a):PolarFis tu cudowne urządzenie , ale chwilowo za drogie , ja właśnie zamówiłem iCar czyli elm27 po bluetooth i zobaczę czy mi to wystarczy
A to nie lepiej kupić ELM'a na Ali za kilka dolców i spiąć to z Torque Pro?
Mam tak zrobione w radiu i śmiga.
desmo napisał(a):no dokładnie taki mam zamiar tyle ze spięte z telefonem bedzie
konradex93 napisał(a):michallubon napisał(a):Świetna zmiana, z białymi zegarami wygląda zdecydowanie lepiej! Co więcej, to samych zmian było stosunkowo niewiele z tego co mówisz. Nowy licznik miałeś z auta, z którego roku, bo może tu tkwi sedno sukcesu?
Mi się trafiły zegary z 2012 roku. I to mnie cieszy bo są czerwone wskazówki
Kamil2398 napisał(a):konradex93 napisał(a):michallubon napisał(a):Świetna zmiana, z białymi zegarami wygląda zdecydowanie lepiej! Co więcej, to samych zmian było stosunkowo niewiele z tego co mówisz. Nowy licznik miałeś z auta, z którego roku, bo może tu tkwi sedno sukcesu?
Mi się trafiły zegary z 2012 roku. I to mnie cieszy bo są czerwone wskazówki
Jeżeli mogę zapytać ile wyniosła Cie całość wraz z pracą elektryka ? I jakbyś mógł podsumować co musiałeś kupić do tej modyfikacji?
Kamil2398 napisał(a):konradex93 napisał(a):michallubon napisał(a):Świetna zmiana, z białymi zegarami wygląda zdecydowanie lepiej! Co więcej, to samych zmian było stosunkowo niewiele z tego co mówisz. Nowy licznik miałeś z auta, z którego roku, bo może tu tkwi sedno sukcesu?
Mi się trafiły zegary z 2012 roku. I to mnie cieszy bo są czerwone wskazówki
Jeżeli mogę zapytać ile wyniosła Cie całość wraz z pracą elektryka ? I jakbyś mógł podsumować co musiałeś kupić do tej modyfikacji?
Fossil napisał(a):W poniedziałek podchodzę do tej operacji
A teraz głupie pytanie, da się odpowiednio zainicjować zegary z cupry do diesla ? XD
konradex93 napisał(a):Fossil napisał(a):W poniedziałek podchodzę do tej operacji
A teraz głupie pytanie, da się odpowiednio zainicjować zegary z cupry do diesla ? XD
Da się bez problemu. Tylko obroty nie będą dochodziły do czerwonego pola tylko tyle ile ma diesel obrotów ale będą
pokazywały prawdę.
Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość