Uprzedzajac ... nie bedzie to takie proste jakby sie wydawalo ...
Da sie to zrobic, niemniej jednak nalezalo by wymienic polowe instalacji wnetrza ...
conajmniej licznik, klucze (immo), modul centralnej elektroniki, modul kierownicy, kierownice z przyciskami, bramke CAN, moduly w drzwiach ...
Najmniejszy problem jest z bramka CAN, poliftowe bez problemu dzialaja w przedlifcie.
W przedlifcie wystepowal modul centralnej elektroniki oraz osobno modul komfortu z odpowiednimi do niego modulami drzwiowymi.
W polifcie zastosowano technologie oparte o protokoly UDS, ASAM zatem zmienila sie elektronika, polaczono modul centralnej elektroniki z modulem komfortu, zmieniono sterowniki drzwiowe, zmieniono modul kierownicy itd ...
Pierwsze polifty mialy rozpolawialne klucze (na grot z immo i pilot), zatem prawdopodobnie daloby sie dokodowac immo z klucza ze szklanym transponderem, niemniej jednak dosc szybko zastapiono klucze na nierozkladalne, w ktorych immo jest zintegrowane z plytka elektroniki pilota ... podejrzewam ze bylaby to kwestia znalezienia odpowiedniego licznika z modelu 2010 np., niemniej jednak tu moze nastapic problem z polskim menu ... itd ... gdybac sobie mozna ...
Z drugiej strony patrzac niektore technologie, ktore w Leonie zostaly wprowadzone w roku modelowym 2010, wystepowaly juz w Octavii 2 z 2005r. np. wyswietlanie klimatyzacji czy parktronica na radioodbiorniku

Jak narazie pewne jest to, ze w przedlifcie dzialaja: poliftowa bramka can, poliftowe czujniki parkowania 4 i 8 czujek, poliftowy klimatronic juz czeka na testy
szymek_1989, dla Ciebie najprostszym rozwiazaniem bedzie wymiana diod podswietlajacych FIS z czerwonych na biale
