Strona 1 z 2

Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 20 grudnia 2012, 01:16
przez szymek_1989
Witam. Zakupiłem do mojego 1P przed liftem licznik od Leona po lifcie z białym podświetlaniem i fisem w kolorze białym, niestety wtyczki w moim i zakupionym liczniku są inne. Czy da radę jakoś piny ze starej wtyczki przełożyć do wtyczki takiej po lifcie żeby wszystko zadziałało? jeśli tak to prosiłbym o jakieś wskazówki jak to przełożyć.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 20 grudnia 2012, 14:24
przez exb
sam sie nad taką zamianą zastanawiam. Pozostaje pytanie co z obsługą kompa-trzeba kupować kiere poliftową? Możesz zrobić foto wtyczki?

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 20 grudnia 2012, 14:53
przez wiechec89
Z tego co się orientuje to wersja po-liftowa ma całkiem inny BORDNETZ i ciężko będzie zrobić, żeby działało. Nawet jak się da, to nie obejdzie się bez mega rzeźby.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 20 grudnia 2012, 19:31
przez coyote01
Poliftowe zegary mają bodajże moduł komfortu w sobie, przedliftowe go nie mają, jest on osobnym modułem. Poza tym poliftowe zegary używają innych protokołów magistrali CAN i przedliftowe radio czy bluetooth nie dogada się z nimi i nie będzie w stanie wyświetlić nic na wyświetlaczu zegarów.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 20 grudnia 2012, 19:54
przez szymek_1989
Kolega ma w passacie B6 2006 r. ma zamontowany licznik od passata B7. Sytuacja taka sama jak w Leonie. jakiś ogarnięty elektronik mu powyciągał piny ze starej kostki i pozakładał do nowj kostki i wszystko chodzi pięknie. Popytam gdzie to robił, podjadę do tego gościa i zdam relacje co i jak. Chociaż powiem, że licznik już kupiłem i trochę się zdenerwuję jak nie zadziała.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 20 grudnia 2012, 22:01
przez coyote01
Piny w przedliftowym:
Kod: Zaznacz cały
Złącze 36-stykowe, analogowe wejścia i wyjścia
1 -  Końcówka 15 (zapłon)
2 -  Końcówka zasilania 30
3 -  Nie używany
4 -  Lampy przeciwmgłowe
5 -  Płyn hamulcowy
6 -  Hamulec ręczny
7 -  Przekaźnik 1
8 -  Przekaźnik 2
9 -  Nie używany
10 -  Nie używany
11 -  Nie używany
12 -  Magistrala CAN Low tablicy wskaźników
13 -  Magistrala CAN High tablicy wskaźników
14 -  Masa tablicy wskaźników
15 -  Wzbudzenie
16 -  Nie używany
17 -  Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pełny
18 -  Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pusty
19 -  Końcówka 31 (masa)
20 -  Nie używany
21 -  Nie używany
22 -  Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
23 -  Nie używany
24 -  Nie używany
25 -  Ciśnienie oleju
26 -  Temperatura oleju
27 -  Nie używany
28 -  Sygnał wyjściowy prędkościomierza
29 -  Sygnał wejściowy prędkościomierza
30 -  Dane - zegar
31 -  Masa - zegar
32 -  Zasilanie - zegar
33 -  Masa czujników (końcówka 31)
34 -  Poziom płynu do spryskiwaczy
35 -  Wskaźnik niskiego poziomu cieczy chłodzącej K28
36 -  Czujnik temperatury zewnętrznej

Piny w poliftowym:
Kod: Zaznacz cały
Złącze 32-stykowe, analogowe wejścia i wyjścia, pojazdy 01.2010
1 -  Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pełny 1
2 -  Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pusty 1
3 -  Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pełny 2
4 -  Wskaźnik poziomu paliwa, zbiornik pusty 2
5 -  Nie używany
6 -  Nie używany
7 -  Przekaźnik 1
8 -  Przekaźnik 2
9 -  Sygnał wyjściowy prędkościomierza
10 -  Nie używany
11 -  Czujnik poziomu/temperatury oleju
12 -  Nie używany
13 -  Nie używany
14 -  Nie używany
15 -  Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
16 -  Końcówka 31 (masa)
17 -  Poziom płynu do spryskiwaczy
18 -  Wskaźnik niskiego poziomu cieczy chłodzącej K28
19 -  Czujnik temperatury zewnętrznej
20 -  Masa czujników (końcówka 31)
21 -  Nie używany
22 -  Nie używany
23 -  Nie używany
24 -  Nie używany
25 -  Hamulec ręczny
26 -  Hamulec
27 -  Ciśnienie oleju
28 -  Magistrala CAN High tablicy wskaźników
29 -  Magistrala CAN Low tablicy wskaźników
30 -  Nie używany
31 -  Końcówka 15 (zapłon)
32 -  Końcówka zasilania 30

Działaj, może się uda!

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 21 grudnia 2012, 09:08
przez exb
dla mnie radio to nie problem :D mam pioneera z modułem pod nowe zegary :P (w tym przypadku na starych wyświetla tylko napis "AUDIO" i nic więcej).

Dowiadywałem się, że w passatach można to zrobić, w golfach również. Sam bym się podjął próby tylko...nie mam zegarów ;). Jeśli wymiana BORDNETZ byłaby konieczna to jeszcze nie problem. Co z kierą do obsługi kompa-da się obsłużyć kompa manetką czy konieczna jest zmiana?

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 21 grudnia 2012, 23:25
przez Misiek
exb napisał(a):Jeśli wymiana BORDNETZ byłaby konieczna to jeszcze nie problem.

Polifty mają bordnetz razem z modułem komfort.
Sam gdy szukałem FISa swego czasu rozważałem nad poliftowymi zegarami. Nie jest to takie proste, ale też nie twierdzę że się nie da. Z tego co pamiętam to bramkę CAN na bank trzeba wymieniać. Rozmawiałem z Axee nawet o tym i też ie był wtedy w stanie powiedzieć czy zadziała. Potrzeba by poliftowego FISa i przedliftowego leona do testów w "Axee Garage" i myślę że po kilku dniach znali byśmy odpowiedź :D

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 22 grudnia 2012, 18:03
przez szymek_1989
Gadałem z gościem co przerabiał licznik koledze w passacie B6 i powiedział że da się to zrobić i nie będzie jakiejś mega rzeźby. Jestem z nim umówiony po nowym roku. Zobaczymy czy podoła zadaniu.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 22 grudnia 2012, 21:00
przez Axee
Uprzedzajac ... nie bedzie to takie proste jakby sie wydawalo ...

Da sie to zrobic, niemniej jednak nalezalo by wymienic polowe instalacji wnetrza ...
conajmniej licznik, klucze (immo), modul centralnej elektroniki, modul kierownicy, kierownice z przyciskami, bramke CAN, moduly w drzwiach ...

Najmniejszy problem jest z bramka CAN, poliftowe bez problemu dzialaja w przedlifcie.
W przedlifcie wystepowal modul centralnej elektroniki oraz osobno modul komfortu z odpowiednimi do niego modulami drzwiowymi.
W polifcie zastosowano technologie oparte o protokoly UDS, ASAM zatem zmienila sie elektronika, polaczono modul centralnej elektroniki z modulem komfortu, zmieniono sterowniki drzwiowe, zmieniono modul kierownicy itd ...

Pierwsze polifty mialy rozpolawialne klucze (na grot z immo i pilot), zatem prawdopodobnie daloby sie dokodowac immo z klucza ze szklanym transponderem, niemniej jednak dosc szybko zastapiono klucze na nierozkladalne, w ktorych immo jest zintegrowane z plytka elektroniki pilota ... podejrzewam ze bylaby to kwestia znalezienia odpowiedniego licznika z modelu 2010 np., niemniej jednak tu moze nastapic problem z polskim menu ... itd ... gdybac sobie mozna ...

Z drugiej strony patrzac niektore technologie, ktore w Leonie zostaly wprowadzone w roku modelowym 2010, wystepowaly juz w Octavii 2 z 2005r. np. wyswietlanie klimatyzacji czy parktronica na radioodbiorniku :D

Jak narazie pewne jest to, ze w przedlifcie dzialaja: poliftowa bramka can, poliftowe czujniki parkowania 4 i 8 czujek, poliftowy klimatronic juz czeka na testy :D


szymek_1989, dla Ciebie najprostszym rozwiazaniem bedzie wymiana diod podswietlajacych FIS z czerwonych na biale :D

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 23 grudnia 2012, 11:09
przez exb
no czyli trzeba sie namodzić :D

z climatronic'iem nie ma tyle problemów-chciałem to ogarnąć ale jeszcze nie natrafiłem na wersje z podgrzewanymi fotelami...

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 24 grudnia 2012, 17:37
przez Axee
exb napisał(a):z climatronic'iem nie ma tyle problemów-chciałem to ogarnąć ale jeszcze nie natrafiłem na wersje z podgrzewanymi fotelami...

exb, jakby Ci to powiedziec, slabo szukasz :D :D :D http://allegro.pl/seat-leon-lift-panel- ... 81928.html
Zagadka, ciekawe kto zakupil ? Podpowiedz: A _ _ e :hahaha:

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 26 grudnia 2012, 10:37
przez exb
kurrr...jeszcze za taką cenę... ostatnio zaprzestałem poszukiwań i widać że niepotrzebnie. Jak sobie z nim rady nie dasz to odkupię od Ciebie :P

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 26 grudnia 2012, 13:30
przez wiechec89
exb napisał(a):Jak sobie z nim rady nie dasz to odkupię od Ciebie :P

LOL Axee nie da rady hehehe wątpię. Zresztą, z tego co ja wiem to od MY08 wystarczy zmienić jeden pin a MY2007 i w dół trzeba zmienić 3 piny, ale już nie pamiętam. Tak czy owak jest to do zrobienia.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 26 grudnia 2012, 15:43
przez coyote01
MY08 i nowsze:
http://www.leon2passion.com/t10541-leon ... pez#412805
MY07 i starsze:
http://www.leon2passion.com/t10541p50-l ... pez#432596
...i panele zaczynają być chodliwym towarem na allegro :P

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 26 grudnia 2012, 22:07
przez pkonrad
Panowie, koniec OT. To nie temat o panelach climatronic :)

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 5 stycznia 2013, 18:48
przez coyote01
Poliftowe zegary i kierownica w Leonie z 2008 roku: http://www.leon2passion.com/t17817p800- ... nia#566182

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 24 marca 2013, 13:58
przez szymek_1989
No to dziś wskakuje do mojego Leona licznik z Leona poliftowego pełen fis. Elektryk zapewniał że będzie działać, jak dobrze polepi to wrzucę zdjęcia jak to wygląda.

-- 24 mar 2013, o 14:58 --

No i licznik działa jak należy, dodam tylko że trzeba mieć nowego gateway od 2010 r. i pokombinować z softem, trochę starego i trochę nowego.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 24 marca 2013, 14:07
przez exb
kierownica też nowa czy obsługa została z manetki?

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 24 marca 2013, 20:29
przez lokos
musi się to świetnie komponować z kolorem podświetlenia climatronica i radia??? :-(

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 24 marca 2013, 23:03
przez exb
nie każdy ma seryjne radio ;)

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 24 marca 2013, 23:08
przez miroA3
przekladka poliftowego klimatronika i ew radia to pikus w porownaniu z zegarami

rozumiem ze gosc klonowal wsady

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 25 marca 2013, 11:52
przez coyote01
miroA3 napisał(a):rozumiem ze gosc klonowal wsady

Raczej przerzucił dane immo ze starego do nowego.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 25 marca 2013, 12:11
przez szymek_1989
immo zostało na nowo zakodowane z zastosowaniem nowej pestki w klucz, radio mam RNS 315 więc wsio ładnie wygląda, został tylko swap panelu climatronik. sterowanie z manetki działa. jak będę miał chwilę to zrobię zdjęcia i pokażę jak to wygląda. Jakby ktoś chciał się w to bawić to potrzebna jest wtyka do nowych zegarów.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 16 czerwca 2016, 08:14
przez makaon
Witajcie. Zamontowałem biały fis do swojej Niuni (Altea 2006)i...lipa. Bramka siedzi nowa, VCDS łączy się z licznikiem - zmieniam sobie opcje itp, a VAG can commander już nie. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Chyba mój chinol jest za stary? (1.4)
Ok poczekam na commandera 5.5 i zobaczymy czy połączy się.

-- 16 czerwca 2016, 09:14 --

Mam zczytane programatorem oba wsady, pomoże ktoś co dalej?

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 20 czerwca 2016, 07:52
przez coyote01
makaon, sprawdź PW.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 20 czerwca 2016, 09:40
przez makaon
Dzięki ale to nie działa:
czerwony - CAN+K Commander 1.4 -czyta, 5,5 - nie czyta, VAG tacho 5.0 nie czyta
biały - VCC 1,4 oczywiście nie czyta, VCC 5,5 czyta ale wymaga włożenia do stacyjki "VALID" klucza (dla mnie bezsens), VAG TACHO 5.0 NIE CZYTA!
więc zwątpiłem i domyślam się że jedyna droga to "na piechotę". W czerwonym siedzi pamięć 24c32, w białym 24c64. Obie odczytałem za pomocą programatora pamięci szeregowych. Porównując odczyty eeproma z VCC1,4 i zapis z programatora zewnętrznego, niestety stwierdzam że są inne.
EEPROMY:
biały
http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=761793
czerwony
http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=761792

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 20 czerwca 2016, 10:05
przez Axee
makaon, odczyt zwyklym programatorem nic nie da ... w niektorych obszarach sa strefy zakodowane. Potrzebny lepszy programator np. xprog-m z opcja dekodowania oraz wpiecie jtagiem w plyte.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 21 czerwca 2016, 13:49
przez makaon
JTAG jest potrzebny tylko do MICRONASa, w białym siedzi procesor NEC D70F3426GJ. Czy XPROG odkoduje moje pamięci? Czyt on odkodowuje tylko po odczycie danych przez procesor płyty? XPROGA podpiąć pod pamięć?

-- 21 czerwca 2016, 14:49 --

http://skodapilot.com/2015/01/21/vdo-clusters-part-two/
tu jest fajny artykuł, przydałby się taki VDO editor.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 12 marca 2017, 20:26
przez konradex93
Widzę, że nikt nie pochwalił się zdjęciem po wymianie licznika na poliftowy. Wymiana nie jest skomplikowana wymieniony tylko licznik i pastylki od immobilisera w pilotach. Mój leon to 2006 rok i wszystko pięknie działa, jest polskie menu i test zegarów :-D

A tak to wygląda :mrgreen:
Obrazek

https://youtu.be/fCi_ENvRGiA

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 12 marca 2017, 21:19
przez bzykofm
konradex93 napisał(a):Widzę, że nikt nie pochwalił się zdjęciem po wymianie licznika na poliftowy. Wymiana nie jest skomplikowana wymieniony tylko licznik i pastylki od immobilisera w pilotach. Mój leon to 2006 rok i wszystko pięknie działa, jest polskie menu i test zegarów

Czyli wystarczy licznik zmienić i test zegarów będzie? Biały wygląda lepiej, moim zdaniem oczywiście. To teraz może kierownica z polifta do kompletu? :D

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 12 marca 2017, 22:01
przez Premo
konradex93 napisał(a):Widzę, że nikt nie pochwalił się zdjęciem po wymianie licznika na poliftowy. Wymiana nie jest skomplikowana wymieniony tylko licznik i pastylki od immobilisera w pilotach. Mój leon to 2006 rok i wszystko pięknie działa, jest polskie menu i test zegarów :-D


Na pewno nie trzeba nic więcej? Z tego co się orientowałem to kostka do podpięcia jest inna.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 13 marca 2017, 07:06
przez konradex93
bzykofm napisał(a):
konradex93 napisał(a):Widzę, że nikt nie pochwalił się zdjęciem po wymianie licznika na poliftowy. Wymiana nie jest skomplikowana wymieniony tylko licznik i pastylki od immobilisera w pilotach. Mój leon to 2006 rok i wszystko pięknie działa, jest polskie menu i test zegarów

Czyli wystarczy licznik zmienić i test zegarów będzie? Biały wygląda lepiej, moim zdaniem oczywiście. To teraz może kierownica z polifta do kompletu? :D


Tak, poza licznikiem i pastylkami nie zmieniałem nic :-D Test działa, inne opcje to już w zależności kto ma jakie czujniki w aucie, ja korzystając z okazji,że licznik był na wierzchu dołożyłem czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy. Teraz szukam panelu a potem zaczynam szukać kierownicy :mrgreen:

Premo napisał(a):
konradex93 napisał(a):Widzę, że nikt nie pochwalił się zdjęciem po wymianie licznika na poliftowy. Wymiana nie jest skomplikowana wymieniony tylko licznik i pastylki od immobilisera w pilotach. Mój leon to 2006 rok i wszystko pięknie działa, jest polskie menu i test zegarów :-D


Na pewno nie trzeba nic więcej? Z tego co się orientowałem to kostka do podpięcia jest inna.


Tak masz rację, zapomniałem dopisać :? Kostka jest faktycznie inna, ale mamy ten plus w leonach, że wiązka do zegarów wychodzi z prawej strony, dlatego wiązki wystarczy aby podpiąć nowe zegary. Trzeba tylko wypiąć piny ze starej kostki do nowej 32-pin jak dobrze pamiętam i nie potrzeba przejściówki do podłączenia tak jak np w golfach V bo tam dodatkowo trzeba przedłużać wiązkę :mrgreen:

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 13 marca 2017, 09:17
przez michallubon
Świetna zmiana, z białymi zegarami wygląda zdecydowanie lepiej! Co więcej, to samych zmian było stosunkowo niewiele z tego co mówisz. Nowy licznik miałeś z auta, z którego roku, bo może tu tkwi sedno sukcesu?

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 13 marca 2017, 10:26
przez konradex93
michallubon napisał(a):Świetna zmiana, z białymi zegarami wygląda zdecydowanie lepiej! Co więcej, to samych zmian było stosunkowo niewiele z tego co mówisz. Nowy licznik miałeś z auta, z którego roku, bo może tu tkwi sedno sukcesu?


Mi się trafiły zegary z 2012 roku. I to mnie cieszy bo są czerwone wskazówki :-D

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 14 marca 2017, 11:25
przez torzech
konradex93 napisał(a):A tak to wygląda :mrgreen:

Dorzuć jeszcze Polar FIS'a. :)

Obrazek

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 14 marca 2017, 11:28
przez facet02
PolarFis tu cudowne urządzenie , ale chwilowo za drogie , ja właśnie zamówiłem iCar czyli elm27 po bluetooth i zobaczę czy mi to wystarczy :?:

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 14 marca 2017, 11:35
przez konradex93
torzech napisał(a):
konradex93 napisał(a):A tak to wygląda :mrgreen:

Dorzuć jeszcze Polar FIS'a. :)

Obrazek



Wiem to fajny bajer. Ale aż tyle nie wymagam od tych zegarów. Nie widzę sensu wyrzucać tyle kasy na montaż tego w dieslu :-D

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 14 marca 2017, 11:50
przez torzech
desmo napisał(a):PolarFis tu cudowne urządzenie , ale chwilowo za drogie , ja właśnie zamówiłem iCar czyli elm27 po bluetooth i zobaczę czy mi to wystarczy :?:

A to nie lepiej kupić ELM'a na Ali za kilka dolców i spiąć to z Torque Pro?

Mam tak zrobione w radiu i śmiga. :D

Obrazek

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 14 marca 2017, 12:52
przez facet02
torzech napisał(a):
desmo napisał(a):PolarFis tu cudowne urządzenie , ale chwilowo za drogie , ja właśnie zamówiłem iCar czyli elm27 po bluetooth i zobaczę czy mi to wystarczy :?:

A to nie lepiej kupić ELM'a na Ali za kilka dolców i spiąć to z Torque Pro?

Mam tak zrobione w radiu i śmiga. :D

Obrazek


no dokładnie taki mam zamiar tyle ze spięte z telefonem bedzie :mrgreen:

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 14 marca 2017, 12:53
przez torzech
desmo napisał(a):no dokładnie taki mam zamiar tyle ze spięte z telefonem bedzie :mrgreen:

Torque działa na czymkolwiek z Androidem. :P

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 18 marca 2017, 20:04
przez Kamil2398
konradex93 napisał(a):
michallubon napisał(a):Świetna zmiana, z białymi zegarami wygląda zdecydowanie lepiej! Co więcej, to samych zmian było stosunkowo niewiele z tego co mówisz. Nowy licznik miałeś z auta, z którego roku, bo może tu tkwi sedno sukcesu?


Mi się trafiły zegary z 2012 roku. I to mnie cieszy bo są czerwone wskazówki :-D


Jeżeli mogę zapytać ile wyniosła Cie całość wraz z pracą elektryka ? I jakbyś mógł podsumować co musiałeś kupić do tej modyfikacji? :wink:

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 19 marca 2017, 08:56
przez gregos85
Dołączam się do pytania :)

Kamil2398 napisał(a):
konradex93 napisał(a):
michallubon napisał(a):Świetna zmiana, z białymi zegarami wygląda zdecydowanie lepiej! Co więcej, to samych zmian było stosunkowo niewiele z tego co mówisz. Nowy licznik miałeś z auta, z którego roku, bo może tu tkwi sedno sukcesu?


Mi się trafiły zegary z 2012 roku. I to mnie cieszy bo są czerwone wskazówki :-D


Jeżeli mogę zapytać ile wyniosła Cie całość wraz z pracą elektryka ? I jakbyś mógł podsumować co musiałeś kupić do tej modyfikacji? :wink:

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 20 marca 2017, 18:44
przez konradex93
Kamil2398 napisał(a):
konradex93 napisał(a):
michallubon napisał(a):Świetna zmiana, z białymi zegarami wygląda zdecydowanie lepiej! Co więcej, to samych zmian było stosunkowo niewiele z tego co mówisz. Nowy licznik miałeś z auta, z którego roku, bo może tu tkwi sedno sukcesu?


Mi się trafiły zegary z 2012 roku. I to mnie cieszy bo są czerwone wskazówki :-D


Jeżeli mogę zapytać ile wyniosła Cie całość wraz z pracą elektryka ? I jakbyś mógł podsumować co musiałeś kupić do tej modyfikacji? :wink:


Ja osobiście kupiłem tylko licznik, dorwałem go za 400zl dla mnie to dobra cena i żadna tajemnica. Do tego potrzebna jest wtyczka do poliftowych zegarów oraz nowe pastylki do kluczyków. To dostałem od gościa który mi to montował. Jeżeli chodzi o koszty montażu to pisać na pw.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 21 marca 2017, 17:49
przez BoBxKarol
A wiecie jak będzie wyglądał montaż poliftowej kierownicy? Nie będzie problemu z multifunkcją i airbagiem?

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 25 marca 2017, 22:56
przez Axee
BoBxKarol, poliftowy airbag, odpowiedni modul po kiere (ten najdrozszy), odpowiednia wiazka airbag pod multi, dobrze podlaczyc wszystko, zakodowac i powinno banglac.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 26 marca 2017, 18:24
przez Fossil
W poniedziałek podchodzę do tej operacji :)


A teraz głupie pytanie, da się odpowiednio zainicjować zegary z cupry do diesla ? XD

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 2 kwietnia 2017, 11:16
przez konradex93
Fossil napisał(a):W poniedziałek podchodzę do tej operacji :)


A teraz głupie pytanie, da się odpowiednio zainicjować zegary z cupry do diesla ? XD


Da się bez problemu. Tylko obroty nie będą dochodziły do czerwonego pola tylko tyle ile ma diesel obrotów ale będą pokazywały prawdę.

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 3 kwietnia 2017, 19:48
przez Fossil
konradex93 napisał(a):
Fossil napisał(a):W poniedziałek podchodzę do tej operacji :)


A teraz głupie pytanie, da się odpowiednio zainicjować zegary z cupry do diesla ? XD


Da się bez problemu. Tylko obroty nie będą dochodziły do czerwonego pola tylko tyle ile ma diesel obrotów ale będą
pokazywały prawdę.


Operacja p&p ?

Re: Montaż białego licznika fis od 1P fl do 1P przed liftem

PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 16:48
przez winner4
Gdyby ktoś się zastanawiał nad zmianą na poliftowy to szczerze polecam, też się skusiłem i nie żałuję:

Obrazek

Podziękowania dla kolegi konradex93 za rozjaśnienie tematu i miłe spotkanie przy montażu oraz Krzyśkowi z http://vwtech.pl/ który zajął się przerobieniem wtyczki oraz immobilizerem. Wszystko działa jak należy, jestem bardzo zadowolony :)