Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Blow off forge cupra R

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Blow off forge cupra R

Postprzez wolusp1 » 14 lutego 2013, 16:52

WItam niedawno zamówiłem w ciemno adapter blow off Forge podobno jedyny dedykowany do 2.0tfsi po czym okazało się, że jednak nie pasuje . Średnica tego pierścienia na zaworze bosch (zielona strzałka ) wynosi 34mm. A w blow offie tam gdzie jest zwężka 28mm, dochodzi do tego miejsca i koniec . Tym razem sprzedawca polecił mi " FMFSITVR Replacement Valve for 1.4 and 2.0litre FSiT TFSi Engines " do looknięcia na stronie Forge. Czy ktoś ogarnia temat czy na 100% będzie to pasować i nie wywalać błędów ECU?

Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
wolusp1
Stella +
Stella +
 
Posty: 73
Dołączył(a): 9 lutego 2010, 13:07
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Cupra r my12

Reklama

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Qrczaq » 22 lutego 2013, 15:19

Ten Blow off forge powinien pasować bez problemu jeżeli oryginalny. U mnie było ok, ale może w poliftach jest inna średnica?? Generalnie jak Ci tego bova nikt nie wysteruje, to będziesz miał większego laga na turbo :D
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez wolusp1 » 24 lutego 2013, 15:08

Zawór zamówiony do 2tyg powinienem go dostać. Samemu montować go nie bedę, on ma jakąś regulację i można go źle założyć ? Lag na turbo nie wchodzi w gre . Jeśli będzie poprawnie zamontowany to wszystko będzie ok ?
Zobacz Profil
wolusp1
Stella +
Stella +
 
Posty: 73
Dołączył(a): 9 lutego 2010, 13:07
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Cupra r my12

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez czarny_ » 24 lutego 2013, 22:49

było już wałkowane na forum
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
czarny_
Sport
Sport
 
Posty: 339
Dołączył(a): 21 sierpnia 2012, 20:50
Lokalizacja: śląsk
Auto: Leon 1P
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Qrczaq » 25 lutego 2013, 09:29

Qrczaq napisał(a):Generalnie jak Ci tego bova nikt nie wysteruje, to będziesz miał większego laga na turbo :D

wolusp1 napisał(a): Lag na turbo nie wchodzi w gre . Jeśli będzie poprawnie zamontowany to wszystko będzie ok ?


Czytać umiesz ?? :D
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Piotrek_tdi » 25 lutego 2013, 10:22

Ale co Ty chcesz sterować jak to jest podkładka pod seryjny zawór DV ? :roll:
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Qrczaq » 25 lutego 2013, 10:38

Ja po założeniu słyszałem go, ale dość cicho, a dopiero po remapie zacząć być głośny i super pssykać przy odcince ;)
Tak jak by nie był wysterowany wcześniej, stąd moja uwaga.
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Konrad20vt » 25 lutego 2013, 10:56

Po programie doładowanie miałeś wiekszy to i głosniej go było słychać ;)
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Piotrek_tdi » 25 lutego 2013, 11:09

Konrad20vt napisał(a):Po programie doładowanie miałeś wiekszy to i głosniej go było słychać ;)


Dokładnie
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Qrczaq » 25 lutego 2013, 12:11

Panowie, to co piszecie jest oczywiste, ale w moim przypadku doładowanie się nie zmieniło po remapie, więc nie wiem z czego :D
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez pampi » 25 lutego 2013, 12:27

Jak bardzo zmieniło się ciśnienie po remapie z 330 na 360 ? Podejrzewam, że max 0,1 bar. To faktycznie mogło sprawić, ze go lepiej słychać :P 10kPa mega dużo...niech mi ktoś wmówi, że taka zmiana ciśnienia sprawia, że jest dużo glośniej. Mariusz może to ten dolot? Ale napewno nie zmiana ciśnienia. Na codzień pracuje przy ciśnieniach rzędu od 3 do 65 bar i uwierzcie, że zmiany 0,1 bar to nic...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Piotrek_tdi » 25 lutego 2013, 12:31

Ustalcie wspólną wersję bo narazie jeden pisze że ma więcej mocy bez podniesienia doładowania ( co jest jakimś ewenementem ) a drugi co innego ;)

edit: Qrczaq to z czego wzięła Ci się taka moc ( domniemam 360 km z tego co napisal Pampi ) ??
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Qrczaq » 25 lutego 2013, 12:49

dokładnie o 0,01, bar. :D więc to raczej nie miało wpływu na Blow Offa aż tak bardzo, że teraz z dwojoną siłą pssyka :). Dolot raczej też nie, bo Twintake był zakładany razem z BOVem.

Dlatego tak jak pisałem według mnie został jakoś wysterowany, że teraz taki głośny. No nie ma laga na turbo.
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Piotrek_tdi » 25 lutego 2013, 12:50

0,01 b ? :x To na bank wyszła Ci taka moc na takim doładowaniu,gratki :wink: :-)
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Qrczaq » 25 lutego 2013, 12:52

Samochód ma doładowanie 1,41 przy 360HP, przy 330HP było 1,4, doszła, pompa CDLA, HPFP, dolot, cooler
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Piotrek_tdi » 25 lutego 2013, 13:00

To i tak bogato z doładowaniem masz jak na taką moc :)
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Qrczaq » 25 lutego 2013, 13:04

A jakie powinno być doładowanie na silniku BWJ, żeby osiągnąć taką moc na takim płaskim wykresie jak u mnie??
No i co według was wpłynęło, że blow off zaczął być wreszcie głośny?? Chłopaki ze spotów Poznańskich mogą potwierdzić.

http://forum.Seat-Napinator.pl/viewtopic.p ... ead#unread
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Piotrek_tdi » 25 lutego 2013, 13:09

Na 1,25-1,3 bara robisz 350-360 km,może masz forge z regulowaną głośnością ( podkladka) bo i takie wysylali pod BWJ/CDLA :-) 8) :wink:

Sorka Qrczaq ale nie czytam tamtej ,,gazety"więc nie sprawdzę co tam jest napisane :wink:
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez pampi » 25 lutego 2013, 13:11

Piotrek_tdi napisał(a):może masz forge z regulowaną głośnością ( podkladka):

To teraz juz da sie wyregulowac, a nie pod ciśnienie? ;) ale rozumiem, ze to nie jest związane z remapem?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Piotrek_tdi » 25 lutego 2013, 13:18

Pampi nie łap za słówka bo trochę za bardzo szukasz dziury w całym,sprawdź sobie jakie są modele tych podkładek pod seryjny zawór DV i dopiero zaczynaj dyskusję.Jeżeli ma regulowaną głośność ( tego nie wiem,mogę się domyślać ) to może mu tuner albo ktoś z poznańskich spotów przestawił przepustowość dziurek w tym adapterku.Zależy jaki adapterek ma Qrczaq w aucie.Przy tak wysokim doładowaniu to nie dziwie się że on mocno psyczy,ale dla Qrczaq ważne że zapierda**a :D
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez pampi » 25 lutego 2013, 13:19

Trochę mnie zastanawia tez różnica w doładowaniu. Jestem ciekaw dlaczego taka różnica...osprzęt podobny. Tylko kto inny program pisał.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Piotrek_tdi » 25 lutego 2013, 13:21

I tutaj chyba sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :wink: Pamiętaj że BWJ to jednak starsza konstrukcja vs CLD i jej osprzęt i przelot motoru też ma znaczenie,najlepiej jak Qrczaq jako świadomy użytkownik cupry napisze do forge z zapytaniem czemu tak jest i po temacie.

pozdrawiam i życzę miłego dnia Piotrek
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez krz_p » 25 lutego 2013, 19:39

Qrczaq napisał(a):No nie ma laga na turbo.


laga nie ma bo pozbyłeś się tego coolera "prawie jak Forge"

Pampi napisał(a):Trochę mnie zastanawia tez różnica w doładowaniu. Jestem ciekaw dlaczego taka różnica...osprzęt podobny. Tylko kto inny program pisał.


sam sobie odpowiedziałeś na pytanie
Golf V GTI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krz_p
Sport
Sport
 
Posty: 430
Dołączył(a): 22 marca 2006, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Golf V GTI
Silnik: BWA 2.0

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez wolusp1 » 26 lutego 2013, 20:37

Piotrek_tdi napisał(a):Ale co Ty chcesz sterować jak to jest podkładka pod seryjny zawór DV ? :roll:


Jak napisałem podkładka nie pasuje pod seryjny DV dlatego zamówilem cały zawór FMFSITVR innej opcji zamontowania bova tutaj nie widze.
Zobacz Profil
wolusp1
Stella +
Stella +
 
Posty: 73
Dołączył(a): 9 lutego 2010, 13:07
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Cupra r my12

Re: Blow off forge cupra R

Postprzez Piotrek_tdi » 26 lutego 2013, 20:57

wolusp1 napisał(a):
Piotrek_tdi napisał(a):Ale co Ty chcesz sterować jak to jest podkładka pod seryjny zawór DV ? :roll:


Jak napisałem podkładka nie pasuje pod seryjny DV dlatego zamówilem cały zawór FMFSITVR innej opcji zamontowania bova tutaj nie widze.


Cały blow off będzie pasował - oby bez przeróbek ;)
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości