Strona 1 z 1

Blow off forge cupra R

PostNapisane: 14 lutego 2013, 16:52
przez wolusp1
WItam niedawno zamówiłem w ciemno adapter blow off Forge podobno jedyny dedykowany do 2.0tfsi po czym okazało się, że jednak nie pasuje . Średnica tego pierścienia na zaworze bosch (zielona strzałka ) wynosi 34mm. A w blow offie tam gdzie jest zwężka 28mm, dochodzi do tego miejsca i koniec . Tym razem sprzedawca polecił mi " FMFSITVR Replacement Valve for 1.4 and 2.0litre FSiT TFSi Engines " do looknięcia na stronie Forge. Czy ktoś ogarnia temat czy na 100% będzie to pasować i nie wywalać błędów ECU?

Obrazek
Obrazek

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 22 lutego 2013, 15:19
przez Qrczaq
Ten Blow off forge powinien pasować bez problemu jeżeli oryginalny. U mnie było ok, ale może w poliftach jest inna średnica?? Generalnie jak Ci tego bova nikt nie wysteruje, to będziesz miał większego laga na turbo :D

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 24 lutego 2013, 15:08
przez wolusp1
Zawór zamówiony do 2tyg powinienem go dostać. Samemu montować go nie bedę, on ma jakąś regulację i można go źle założyć ? Lag na turbo nie wchodzi w gre . Jeśli będzie poprawnie zamontowany to wszystko będzie ok ?

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 24 lutego 2013, 22:49
przez czarny_
było już wałkowane na forum

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 09:29
przez Qrczaq
Qrczaq napisał(a):Generalnie jak Ci tego bova nikt nie wysteruje, to będziesz miał większego laga na turbo :D

wolusp1 napisał(a): Lag na turbo nie wchodzi w gre . Jeśli będzie poprawnie zamontowany to wszystko będzie ok ?


Czytać umiesz ?? :D

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 10:22
przez Piotrek_tdi
Ale co Ty chcesz sterować jak to jest podkładka pod seryjny zawór DV ? :roll:

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 10:38
przez Qrczaq
Ja po założeniu słyszałem go, ale dość cicho, a dopiero po remapie zacząć być głośny i super pssykać przy odcince ;)
Tak jak by nie był wysterowany wcześniej, stąd moja uwaga.

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 10:56
przez Konrad20vt
Po programie doładowanie miałeś wiekszy to i głosniej go było słychać ;)

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 11:09
przez Piotrek_tdi
Konrad20vt napisał(a):Po programie doładowanie miałeś wiekszy to i głosniej go było słychać ;)


Dokładnie

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 12:11
przez Qrczaq
Panowie, to co piszecie jest oczywiste, ale w moim przypadku doładowanie się nie zmieniło po remapie, więc nie wiem z czego :D

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 12:27
przez pampi
Jak bardzo zmieniło się ciśnienie po remapie z 330 na 360 ? Podejrzewam, że max 0,1 bar. To faktycznie mogło sprawić, ze go lepiej słychać :P 10kPa mega dużo...niech mi ktoś wmówi, że taka zmiana ciśnienia sprawia, że jest dużo glośniej. Mariusz może to ten dolot? Ale napewno nie zmiana ciśnienia. Na codzień pracuje przy ciśnieniach rzędu od 3 do 65 bar i uwierzcie, że zmiany 0,1 bar to nic...

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 12:31
przez Piotrek_tdi
Ustalcie wspólną wersję bo narazie jeden pisze że ma więcej mocy bez podniesienia doładowania ( co jest jakimś ewenementem ) a drugi co innego ;)

edit: Qrczaq to z czego wzięła Ci się taka moc ( domniemam 360 km z tego co napisal Pampi ) ??

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 12:49
przez Qrczaq
dokładnie o 0,01, bar. :D więc to raczej nie miało wpływu na Blow Offa aż tak bardzo, że teraz z dwojoną siłą pssyka :). Dolot raczej też nie, bo Twintake był zakładany razem z BOVem.

Dlatego tak jak pisałem według mnie został jakoś wysterowany, że teraz taki głośny. No nie ma laga na turbo.

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 12:50
przez Piotrek_tdi
0,01 b ? :x To na bank wyszła Ci taka moc na takim doładowaniu,gratki :wink: :-)

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 12:52
przez Qrczaq
Samochód ma doładowanie 1,41 przy 360HP, przy 330HP było 1,4, doszła, pompa CDLA, HPFP, dolot, cooler

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 13:00
przez Piotrek_tdi
To i tak bogato z doładowaniem masz jak na taką moc :)

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 13:04
przez Qrczaq
A jakie powinno być doładowanie na silniku BWJ, żeby osiągnąć taką moc na takim płaskim wykresie jak u mnie??
No i co według was wpłynęło, że blow off zaczął być wreszcie głośny?? Chłopaki ze spotów Poznańskich mogą potwierdzić.

http://forum.Seat-Napinator.pl/viewtopic.p ... ead#unread

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 13:09
przez Piotrek_tdi
Na 1,25-1,3 bara robisz 350-360 km,może masz forge z regulowaną głośnością ( podkladka) bo i takie wysylali pod BWJ/CDLA :-) 8) :wink:

Sorka Qrczaq ale nie czytam tamtej ,,gazety"więc nie sprawdzę co tam jest napisane :wink:

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 13:11
przez pampi
Piotrek_tdi napisał(a):może masz forge z regulowaną głośnością ( podkladka):

To teraz juz da sie wyregulowac, a nie pod ciśnienie? ;) ale rozumiem, ze to nie jest związane z remapem?

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 13:18
przez Piotrek_tdi
Pampi nie łap za słówka bo trochę za bardzo szukasz dziury w całym,sprawdź sobie jakie są modele tych podkładek pod seryjny zawór DV i dopiero zaczynaj dyskusję.Jeżeli ma regulowaną głośność ( tego nie wiem,mogę się domyślać ) to może mu tuner albo ktoś z poznańskich spotów przestawił przepustowość dziurek w tym adapterku.Zależy jaki adapterek ma Qrczaq w aucie.Przy tak wysokim doładowaniu to nie dziwie się że on mocno psyczy,ale dla Qrczaq ważne że zapierda**a :D

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 13:19
przez pampi
Trochę mnie zastanawia tez różnica w doładowaniu. Jestem ciekaw dlaczego taka różnica...osprzęt podobny. Tylko kto inny program pisał.

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 13:21
przez Piotrek_tdi
I tutaj chyba sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :wink: Pamiętaj że BWJ to jednak starsza konstrukcja vs CLD i jej osprzęt i przelot motoru też ma znaczenie,najlepiej jak Qrczaq jako świadomy użytkownik cupry napisze do forge z zapytaniem czemu tak jest i po temacie.

pozdrawiam i życzę miłego dnia Piotrek

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 25 lutego 2013, 19:39
przez krz_p
Qrczaq napisał(a):No nie ma laga na turbo.


laga nie ma bo pozbyłeś się tego coolera "prawie jak Forge"

Pampi napisał(a):Trochę mnie zastanawia tez różnica w doładowaniu. Jestem ciekaw dlaczego taka różnica...osprzęt podobny. Tylko kto inny program pisał.


sam sobie odpowiedziałeś na pytanie

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 26 lutego 2013, 20:37
przez wolusp1
Piotrek_tdi napisał(a):Ale co Ty chcesz sterować jak to jest podkładka pod seryjny zawór DV ? :roll:


Jak napisałem podkładka nie pasuje pod seryjny DV dlatego zamówilem cały zawór FMFSITVR innej opcji zamontowania bova tutaj nie widze.

Re: Blow off forge cupra R

PostNapisane: 26 lutego 2013, 20:57
przez Piotrek_tdi
wolusp1 napisał(a):
Piotrek_tdi napisał(a):Ale co Ty chcesz sterować jak to jest podkładka pod seryjny zawór DV ? :roll:


Jak napisałem podkładka nie pasuje pod seryjny DV dlatego zamówilem cały zawór FMFSITVR innej opcji zamontowania bova tutaj nie widze.


Cały blow off będzie pasował - oby bez przeróbek ;)