Strona 1 z 1
Pompa paliwa od CDLA do BWJ - raz a konkret

Napisane:
22 grudnia 2014, 14:21
przez Eko
Przeglądałem działy, tematy i nigdzie nie ma w jednym miejscu konkretu.
Tj
1- jaki nr ma pompa od wspomnianej wersji? ew jakie wozy miały ją bądź inną mocniejszą?
2 - czy pasuje p&p?
3- czy rzeczywiście pompuje więcej niż seryjna w BWJ ?- bo doszukałem się sprzecznych info
Re: Pompa paliwa od CDLA do BWJ - raz a konkret

Napisane:
22 grudnia 2014, 21:35
przez caligator
Ad 1) szukaj pompy z cupry poliftowej, audi s3, golf r (CDL...)
Ad 2) pasuje p@p
Wysłane z iPhone 7 Prototype build211
Re: Pompa paliwa od CDLA do BWJ - raz a konkret

Napisane:
23 grudnia 2014, 00:30
przez Eko
(temat powstał by zebrać info na temat w jednym miejscu)
Natomiast wg info od Patryka z Compsport te pompy nie różnią się od siebie. I tu pojawia się kłopocik
Re: Pompa paliwa od CDLA do BWJ - raz a konkret

Napisane:
23 grudnia 2014, 23:02
przez caligator
To czemu stronka compsportu mowi cos innego?
Mozesz isc na grubo i kupic pompe np. ApR:p
Wysłane z iPhone 7 Prototype build211
Re: Pompa paliwa od CDLA do BWJ - raz a konkret

Napisane:
24 grudnia 2014, 11:47
przez Eko
Wątpię w swoich mikołajów

, więc jeśli będzie potrzeba i możliwość to chciałbym mniejszym kosztem. A temat się przyda i dla innych.
Właśnie przeczytałem to pod gwiazdą na ich stronce
Re: Pompa paliwa od CDLA do BWJ - raz a konkret

Napisane:
27 grudnia 2014, 12:42
przez gregor10
Pompa jest ta sama.Wystarczy sprawdzic w ETCE AXX BWA CDL BHZ każdy ma tą samą pompe.
Jak chcecie większą wydajność to wkładacie pompe APR-a lub wkład autotecha i jest zapas.
Ile mocy robicie że potrzebujecie pompe ?
Re: Pompa paliwa od CDLA do BWJ - raz a konkret

Napisane:
27 grudnia 2014, 17:11
przez antoś
Pompa jest taka sama, jej zmiana mocy nie da.

Pompa z nowszego silnika może lepiej działać bo jest po prostu świeższa. Przed jej założeniem warto odkręcić górny zawór (jeżeli dobrze pamiętam na klucz 32) i go wyczyścić.
Większe ciśnienie paliwa można uzyskać poprzez zmianę wkładu pompy, a potem zaworka od RS4.
CDL ma inny wałek ssący, który ma inną krzywkę napędzającą pompę.
Re: Pompa paliwa od CDLA do BWJ - raz a konkret

Napisane:
27 grudnia 2014, 18:49
przez Eko
gregor10 napisał(a):Pompa jest ta sama.Wystarczy sprawdzic w ETCE AXX BWA CDL BHZ każdy ma tą samą pompe.
Jak chcecie większą wydajność to wkładacie pompe APR-a lub wkład autotecha i jest zapas.
Ile mocy robicie że potrzebujecie pompe ?
No i wyjaśnione.
Od kwestii krzesania setek koni i ich efektywnego używania są tu inni
Zakładając temat chodziło o to by raz i w jednym miejscu była dokładna informacja odnośnie rzekomej różnicy w pompkach
Re: Pompa paliwa od CDLA do BWJ - raz a konkret

Napisane:
25 lipca 2016, 16:29
przez Kamcio46
Chwila...pozwolę się wtrącić, bo dalej coś jest dla mnie nie jasne...
"BWA CDL BHZ każdy ma tą samą pompe. "
A czy w takim razie BWJ Też ma tą samą pompę co CDL???
Re: Pompa paliwa od CDLA do BWJ - raz a konkret

Napisane:
30 lipca 2016, 15:34
przez winner4
Tak, każda seryjna HPFP z 2.0TFSI EA113 230-310PS jest taka sama.