Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez sebseat » 1 marca 2015, 17:35

Witam. Szukałem wątku ale nie znalazłem. Ma ktoś zwas założone kasowniki? http://www.goapr.com/products/rfd_20t_ea113.html Noszę się z zamiarem ale nie wiem czy to dobry traf. Co z pracą silnika gdy jest zimny? Bedzie szarpał?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Reklama

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez gryczu » 1 marca 2015, 19:06

Hejo,
Michał od nas z Gdańska ma dokładnie ten kit. Ja u siebie również mam wyrzucone te klapki, ale bez tego kitu, który wysłałeś.
Praca silnika na zimnym mega głośno do czasu ustabilizowania obrotów.
Spalanie na komputerze przez chwilę utrzymują się na poziomie 5l/100, po około minucie spada do swojego poziomu 0.9-1.1l.
Można te klapki zawrzeć w sofcie, problem pracy silnika zniknie :) Generalnie daję to minimalny przyrost, turbo lekko później wstaję.
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
gryczu
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 2 czerwca 2012, 23:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Cupra 1P +++
Silnik: BWJ 2.0

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez sebseat » 1 marca 2015, 22:29

Dzieki gryczu za odp. Jeszcze sie zastanowię nad tym modem. Czytałem na zagranicznych forach i w większości przypadków chwalili te kasowniki. Soft też jest zmieniony po usunięciu klapek czy tylko mechanicznie zostały zdięte u ciebie i u Michała?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez gryczu » 1 marca 2015, 22:58

Nie wiem jak u Michała, czy w sofcie wzięli pod uwagę brak klapek wirowych. Ja z kolei jestem przed softem.
Idzie się przyzwyczaić - benzyna szybko się nagrzewa. Moje pierwsze wrażenie po wyrzuceniu klapek to jakby coś większego siedziało niż 2.0 TFSI :)
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
gryczu
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 2 czerwca 2012, 23:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Cupra 1P +++
Silnik: BWJ 2.0

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez sebseat » 2 marca 2015, 16:37

Wywalam w takim razie ;-) I tak kolektor będzie czyszczony. Zmieniałeś uszczelkę czy nie?

-- 2 marca 2015, 17:37 --

Nic nie będzie hałasować na zimnym jak zmienisz softa. Rozmawiałem dzisiaj z R-Performance i gwarantowali taką samą pracę silnika na zimnym silniku bez kalpek jak z klapkami.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez gryczu » 2 marca 2015, 22:12

nie zmieniałem. Napisałem, wyżej że można to wyregulować w sofcie :)
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
gryczu
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 2 czerwca 2012, 23:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Cupra 1P +++
Silnik: BWJ 2.0

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez Qrczaq » 3 marca 2015, 13:26

Ja mam ten kit, radzę, nie robić tego bez klapek, bo rozszczelniasz kolektor !!
W sofcie Ci tuner ogarnie błędy.
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez sebseat » 3 marca 2015, 17:00

Qurczaq możesz bardziej sprecyzować, bo nie bardzo łapię twoje pierwsze zdanie :-( Radzisz nie wyrzucać klapek?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez Qrczaq » 4 marca 2015, 00:04

Albo kit APR albo nic nie rób, zresztą to bez sensu do mocy rzędu 360KM
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez sebseat » 4 marca 2015, 08:39

Robię Kit Apr ;-) IC + Dolot APR + Down Pipe+ parę innych gratów. Mam być zacnie :-D Oczywiście odpowiednie strojenie i ma hulać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez gryczu » 4 marca 2015, 10:19

Qrczaq napisał(a): W sofcie Ci tuner ogarnie błędy.


jakie błędy??
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
gryczu
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 2 czerwca 2012, 23:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Cupra 1P +++
Silnik: BWJ 2.0

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez Qrczaq » 4 marca 2015, 10:47

gryczu napisał(a):jakie błędy??


Błędy klap w kolektorze.

sebseat napisał(a):Robię Kit Apr ;-) IC + Dolot APR + Down Pipe+ parę innych gratów. Mam być zacnie :-D Oczywiście odpowiednie strojenie i ma hulać.


DO BWJ, to obowiązkowo jakaś pompa co Ci da 136-140 bar na Railu.
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez sebseat » 4 marca 2015, 20:11

Qurczaq powoli. Nie mam tyle sosu żeby kolejne tysiące wydawać. A co do kolektora i klapek nie zgadzam się z tobą bo można je wywalić przy każdym modzie. Nie musi być 360KM. Widziałeś jak są rozwiazane klapy w nowszych typach TFSI? otwieraja sie w taki sposób że nie stoja na przeszkodzie powietrzu. Dla nich (inżynierów VW) widocznie ma to jakis sens. Nie widze innej tańszej opcji jak wywalenie klap dla poleprzenia "air flow". Oczywiscie można kupic cały kolektor jakiejś firmy tunerskiej i wtedy wszystko jest lepiej ale ile kasy trzeba zostawić. Nie rozumiem także czemu kolektor miałby sie rozszczelnić??? Jakby to nie miało znaczenia czy są klapy czy nie to dlaczego już teraz w nowszych modelach TFSI klapki w pozycji otwartej są tak jakby ich w ogóle nie było. Proste rozumowanie. Nie ma klap wiecej powietrza obojetnie od tego co masz namodzone w aucie. :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez Qrczaq » 4 marca 2015, 20:18

Zrobisz jak chcesz, przecież idzie grubo z modami, ja mam serię i się nie znam.
Albo zrób coś do porządku albo nie rób nic.
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez sebseat » 4 marca 2015, 21:11

Ja wyraziłem swoje zdanie. Nic nie pisałem że się nie znasz. Poprostu masz zrobione swoje a ja robię swoje i tyle. Albo mów rzeczowo i przedstaw argumenty albo nie mów nic.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez gryczu » 4 marca 2015, 21:25

Qrczaq napisał(a): Błędy klap w kolektorze.


nie wysypał mi się żaden taki błąd od usunięcia klapek.
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
gryczu
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 2 czerwca 2012, 23:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Cupra 1P +++
Silnik: BWJ 2.0

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez Qrczaq » 5 marca 2015, 08:32

ehh. Gryczu, jak wyciąłeś klapki, to sterownik ich nie widzi, dlatego w kompie są błędy, oczywiście nie świeci się nic na desce. Może Ci Rob wyłączył to przy programie.
sebseat, Ten kit do usuwania jest po to, żeby przy większym ciśnieniu nie było przedmuchów na kolektorze, bo uszczelka nie jest w stanie tych dziur na brzegach dobrze uszczelnić, które pozostały po "amatorskim" wycięciu.
Panowie, ta cena tych klapek APR po rabacie wychodzi uczciwa, więc po co kombinować.
Z drugiej strony ja nie zauważyłem różnicy w tym modzie na standardowym K04 i mocy ok 380KM. Może na większym turbo będzie różnica.
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Kasownik Klapek w kolektorze 2.0 TFSI.

Postprzez gryczu » 5 marca 2015, 10:48

Jeżeli nie świeci się na desce, to powinienem komputer zgłaszać błąd jako "oczekujący". A mianowicie błąd tak bardzo nie przeszkadza komputerowi, że jeszcze nie wywala go na desce, ale podpinając się pod VCDS'a możesz go zobaczyć. Miałem podobna sytuację z czujnikiem zmiennych faz rozrządu.
Jak mówię, że nie mam błędów, to nie mam Mariusz a jeszcze jestem przed softem a nie po ;-)
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
gryczu
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 2 czerwca 2012, 23:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Cupra 1P +++
Silnik: BWJ 2.0


Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron