Strona 1 z 1

swap zacisków hamulcowych z innego auta (względy estetyczne)

PostNapisane: 4 czerwca 2015, 21:10
przez Gregor08
Witam. Zastanawiam się nad podmianą oryginalnych zacisków (wersja FR to tam są chyba tarcze 312mm):
Obrazek
na coś innego, na których przy malowaniu proszkowym domalować np. oznaczenie "FR", podobnie jak tutaj:
Obrazek
Jak widać oryginalne są w środku wycięte i w nich pozostaje tylko malowanie na jeden kolor.
Będę wdzięczny czy taka podmiana jest realna - co dałoby się dopasować, bo jak na razie wymiany całych hamulców z tarczami z uwagi na duże koszty nie planuję. Ewentualnie ile części trzeba by wymienić żeby takowe zaciski spasowały.
Pozdrawiam

Re: swap zacisków hamulcowych z innego auta (względy estetyc

PostNapisane: 8 czerwca 2015, 11:50
przez Jagiel
viewtopic.php?f=14&t=50811 - takie "zabudowane" są zaciski wielotłoczkowe. Koszty duże, zwłaszcza, że do kompletu trzeba dorzucić inne części (chociażby pompa i przewody). Operacja raczej kosztowniejsza, niż samo kupno kompletu tarcz i klocków.

Re: swap zacisków hamulcowych z innego auta (względy estetyc

PostNapisane: 15 czerwca 2015, 10:20
przez Qrczaq
Najtaniej jak kupisz zestaw od Cupry 1P i pomalujesz blaszki pod logo FR.
Myślę że za zaciski z osprzętem nie wydasz więcej jak 1000zł
Tarcze nowe z 1000zł
Klocki z 400zł

malowanie 200zł.

Re: swap zacisków hamulcowych z innego auta (względy estetyc

PostNapisane: 15 czerwca 2015, 11:44
przez noktoto
Do tarcz 312 mm możesz też założyć czterotłoczkowe zaciski z Boxtera, wygooglaj "boxster calipers on gti".

Re: swap zacisków hamulcowych z innego auta (względy estetyc

PostNapisane: 15 czerwca 2015, 14:13
przez Qrczaq
O widzisz też ciekawe rozwiązanie :brawo:

Re: swap zacisków hamulcowych z innego auta (względy estetyc

PostNapisane: 12 stycznia 2016, 21:44
przez Andrut
Odgrzebane :roll:
Czy ktoś z szanownych kolegów zakładał takowe zaciski z Boxstera u siebie?
Czy chodzi o zaciski tylne o numerach 996.352.421 i 996.352.422?