Strona 1 z 1

Wydech Cupra / BWJ - modyfikować czy zostać przy serii

PostNapisane: 14 maja 2016, 07:20
przez german
Witam, mam dylemat co zrobić czy modyfikować czy zostać przy serii -ktoś po chamsku wyciął mi katalizator wraz z sondą. Cena w serwisie zabija bo ponad 5 tyś.
Teraz mam dylemat bo do BWJ używany kosztuję min 500 zł z sondami, czy ktoś z szanownego grona wie czy podejdzie katalizator z innych jednostek silnikowych np. BWA ( mntowany w pasku ) czy z golfa r20.

Wg. etki mam katalizator o oznaczeniach : 1k0 131 690cc ( ale tego też nie jestem pewien -bo silnik był nowy wstawiany po 2010 roku - część osprzętu mam z polifta ... np. rur gdzie jest czujnik doładowania jest polifta, natomiast złączki gumowe i IC jest z przedlifta.

po 2010 roku jest natomiast 1k0 254 507lx ( kwestia czy pasuję to też do mnie )

erka ma 1k0 131 690eh - w sumie numerycznie pasuję lecz ma inną końcówkę.


Najbardziej mi pasuję kupić wydech z erki - najświeższy :) dlatego liczę na pomoc szanownego grona, ktoś coś wie albo może dać namiar na speca od wydechów żebym mógł ustalić co będzie do leosia pasowało ?


pozdrawiam
miłego weekendu

Re: Wydech Cupra / BWJ - modyfikować czy zostać przy serii

PostNapisane: 22 maja 2016, 10:31
przez piotrassenior
A po co chcesz to ruszać? Dzieje się coś złego?
Rozumiem że nie masz kata i masz wstawioną rurę - a może i nawet zrobione porządne DP ? hm? Jak to u Ciebie wygląda?

Re: Wydech Cupra / BWJ - modyfikować czy zostać przy serii

PostNapisane: 22 maja 2016, 12:02
przez german
sprawa już rozwiązana, wstawiono oryginalny wydech, zastanawiałem się nad modyfikacją ale zanim do tego dojdzie muszę auto pod względem mechanicznym doprowadzić do ładu :)
pozdrawiam

p.s. wydech o eRki pasuję, sprawdzone info :)

Re: Wydech Cupra / BWJ - modyfikować czy zostać przy serii

PostNapisane: 4 sierpnia 2016, 09:44
przez rodzyn889
Podpinam siędo tematu, mam do wymiany wydech / tłumik końcowy.
I chce założyć coś owalnego, czy pasuje z benzyny do diesla? Myśle żeby kupić tego:

http://allegro.pl/show_item.php?item=63 ... 6#imglayer wydech z Cupry

rurkę sobie dospawam i połączę obejmą metalową, bo w TDI mam na wprost a tutaj jest boczne połącznie, tylko pytanie do znawców tematu czy mocowania i sam wydech podejdzie?

Re: Wydech Cupra / BWJ - modyfikować czy zostać przy serii

PostNapisane: 22 grudnia 2016, 13:03
przez PiotrAs
Podpinam się: Mam 2,0 TFSI Cupre z silnikiem BWJ i chcę wrócić do seryjnego wydechu z katalizatorami.
Mam DP 3 cale z jednym katem podłogowym i obiema sondami. Czy ktoś wie jakie numery kata i od czego podejdą ?
Powinien być 1K0131690CC lub nowy 1K0254507LX (Cupra i Golf V GTI Edition 30 z silnikiem BYD) jakiś jeszcze pasuje ?
Chętnie kupię lub zamienię się na mój sportowy DP 3 calowy. Będę też do sprzedania miał rurę 2,75 cala zastępującą wydech środkowy oraz ostatni tłumik 2,75 cala marki Bastuck GmbH Germany z atestem na papierze (dwururka z lewej strony). Piękny dźwięk w obecnej konfiguracji.

Re: Wydech Cupra / BWJ - modyfikować czy zostać przy serii

PostNapisane: 22 grudnia 2016, 15:01
przez torzech
PiotrAs napisał(a):Podpinam się: Mam 2,0 TFSI Cupre z silnikiem BWJ i chcę wrócić do seryjnego wydechu z katalizatorami.

Jeżeli jesteś zainteresowany to mam do sprzedania kompletny oryginalny catback z przebiegiem kilku tysięcy kilometrów. ;)

Re: Wydech Cupra / BWJ - modyfikować czy zostać przy serii

PostNapisane: 28 grudnia 2016, 00:11
przez dobry440
Jak coś posiadam kompletny wydech ze swojego BWJ

Re: Wydech Cupra / BWJ - modyfikować czy zostać przy serii

PostNapisane: 14 stycznia 2017, 12:42
przez PiotrAs
Dzięki dobry440 :) katalizator już mam - wszystko smiga idealnie. Zapraszam do dzialu Giełda - mam na sprzedaż Catback Bastuck i downpipe z katem wszystko z kwasówki.

Re: Wydech Cupra / BWJ - modyfikować czy zostać przy serii

PostNapisane: 21 sierpnia 2018, 22:58
przez Tomaso
Podepne temacik
Witam, koledzy/kolezanki potrzebuje małej podpowiedzi/rady otóz moja R cupra cdla ma strasznie skorodowany wydech od poczatku do tłumika końcowego on sam ma sie dosc dobrze. Pytanko bo chce zainwestowac w cos long life czyli kwasówka i czy brac down pipe bez kata np:
https://www.ebay.co.uk/itm/3-inch-Exhau ... 3249293897
czy moze z katem
https://www.ebay.co.uk/itm/3-EXHAUST-HI ... 1525483276

Auto ma seryjny uklad wydechowy,jedyna wzmianka to brak rezonatora/tłumika drgan i wstawiona rura reszta oem
Jezeli chodzi o down pipe to czy przy braku kata bedzie duzo glosniej czy znośnie bo nie jestem fanem wycia.
Czy spalanie powinno zostac bez zmian, czy bedzie koniecznosc ingerencji w jakis soft ze wzgledu moze na jakies błedy ?
W przyszlosci moze zrobie jakas mape ale delikatnie stage 1 wystarczy/
Dla podsumowania głowny powód to korozja wymiana na cos dozywotniego zeby to miało rece i nogi.
Dajcie jakies propozycje
Dzieki